پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی جنوب شرق: هدف کسب رضایت بازدیدکنندگان است

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی جنوب شرق: هدف کسب رضایت بازدیدکنندگان است





۲۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۵۴

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی جنوب شرق: هدف کسب رضایت بازدیدکنندگان است
همانگونه که همه ی عزیزان و همشهریان محترم مستحضرند نمایشگاه یکی از مهمترین زیرساخت های اقتصادی است که موجبات پویایی و حرکت رو به جلوی اقتصاد را سبب می شود . از سوی دیگر باید گفت که نمایشگاهها مجامعی چند بعدی می باشند و والاترین نقش را در تجارت بین الملل ایفا می نمایند، متاسفانه در سنوات گذشته پهناورترین استان کشور از این نعمت محروم بوده است ، خوشبختانه در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با همت و پشتکار استاندار محترم جناب آقای رزم حسینی ، مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس ایران جناب آقای مهندس مرادعلیزاده ، مدیرعامل محترم موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران جناب آقای دکتر سلطانی و مدیرعامل محترم شرکت توسعه و آبادانی استان کرمان جناب آقای مهندس آنتیکی نژاد، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، شرکتهای محترم برق، آب و گاز استان و همکاری و مشارکت مسئولین مربوطه سایت دائمی نمایشگاههای بین المللی جنوبشرق در 14 مهرماه 93 رسما افتتاح و به بهره برداری رسید و باعث افتخار است که اعلام کنم از زمان افتتاح تا کنون بیش از 10 نمایشگاه تخصصی در این محل برگزار گردیده است.
در سال 94 بیش از 25 نمایشگاه تخصصی برنامه ریزی کرده ایم که انشالله با مشارکت و همکاری اتحادیه های مربوطه و اتاق اصناف و سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ، کمیته نمایشگاهی این نمایشگاهها را به نحو احسنت برگزار خواهیم کرد. سایت دائمی نمایشگاههای استان اولین نمایشگاه را در سال 94 از 2 تا 5 اردیبهشت با میزبانی از 19 کشور آفریقایی ( نمایشگاه توسعه ی همکاریهای کرمان و افریقا ) برگزار می نمائیم . چشم انداز آینده ی نمایشگاه برگزاری هرچه با شکوه نمایشگاههای تخصصی و تدبیر در خصوص اعزام هیئت های تجاری ، ساماندهی نمایشگاههای بین المللی جنوبشرق از وجود سرمایه گذاران بخش خصوصی بهره مند خواهیم شد. یادآور می شوم که از زمان شروع بکار سایت دائمی نمایشگاهها تا کنون بیش از 400 هزار بازدیدکننده را پذیرا بودیم و امیدوارم که در سالهای آتی بتوانیم بیشترین رضایت را از نمایشگاههایی که برگزار می کنیم در بین بازدیدکنندگان و غرفه داران ایجاد کنیم.
در پایان بر خود لازم میدانم از هیئت مدیره محترم شرکت نمایشگاههای بین المللی جنوب شرق و مجریان همکار در برپایی نمایشگاهها و همه ی کسانیکه در راه اندازی سایت دایمی نمایشگاههای بین المللی جنوبشرق و تامین زیرساختهای لازم برای این مهم ما را یاری نمودند تشکر و سپاسگزاری و از اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه تقاضا کنم در سال 94 نهایت همکاری را جهت برگزاری هرچه باشکوهتر نمایشگاههای تخصصی با این شرکت مبذول دارند، چرا که بر پایی اینگونه نمایشگاهها علاوه بر پویایی اقتصاد موجب اشتغالزایی و حرکت به سمت توسعه پایدار استان پهناور کرمان را شامل خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *