پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۵ فروردین ۱۳۹۵، ۰:۳۶

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در دیدار با جمعی از بانوان ورزشکار کرمان
اسلام هیچگاه با ورزش بانوان مخالفت نکرده است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: اسلام هیچگاه با ورزش بانوان مخالفت نکرده و پس از این نیز با ورزش بانوان مخالفتی نخواهد داشت .
آیت الله سید یحیی جعفری در دیدار با جمعی از بانوان ورزشکار کرمانی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن اظهار داشت: امام خمینی (ره) نیز بیان داشته بودند که اسلام با فحشا و نگاه ابزاری به زنان مخالفت است و هیچگاه در اموری که پیشرفت، موفقیت و سلامت بانوان را به دنبال داشته باشد مخالفتی ندارد .
امام جمعه کرمان در ادامه خاطرنشان کرد: ورزش یکی از نیازهای جامعه بانوان است و در بخش قهرمانی و همگانی می‌تواند موجب ارتقا سلامت و نشاط جامعه بانوان و حتی خانواده ها باشد . نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: آنچه که برای یک زن مسلمان ارزش و اهمیت دارد ، حفظ حجاب و عفاف است . بعد از موضوع حجاب نیز مسائلی همچون همسر داری و تربیت فرزند از جمله مسائل مهمی است که یک زن می تواند با نقش آفرینی در این زمینه موجبات پیشرفت و سلامت یک جامعه را رقم زند . وی تصریح کرد: همه مفاسد در یک جامعه وقتی رشد خواهد کرد که ما، در تربیت فرزندان خود شکست خورده باشیم و این موضوع تربیت اولاد و همسر داری از تکالیف مهم و اصلی بانوان و زنان در جامعه است . آیت الله سید یحیی جعفری همچنین با اشاره به این نکته که بانوان ما نباید از تکالیف اصلی خود غلفت کنند، گفت: از همه بانوان تقاضا می کنم به دو موضوع مهم مطالعه و کتاب خوانی توجه کنند و این موضوع مهم را در بین برنامه های روزانه خود بگنجانند .
در این دیدارهمچنین محمود محمودی نیا مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به روند رو رشد ورزش بانوان در طی سال های اخیر ، به موضوع حجاب بانوان ورزشکار در مسابقات و میادین بین المللی اشاره کرد و گفت: حضور بانوان ایرانی با حجاب در مسابقات مختلف نه تنها مانع رشد و پیشرفت آن ها نشده است ، بلکه این موضوع موجب افزایش انگیزه در بین بانوان سایر کشور های مسلمان برای حضور در میادین بین المللی شده است .
گفتنی است در پایان این دیدار لوح یادبود و هدایایی توسط آیت الله سید یحیی جعفری به خانم ها عصمت گنجی پور، سمیه زند اقطائی، بتول خلیل زاده و بتول جعفریان، عشرت کردستانی، مریم ایرانمنش و حدیث نظری اهدا شد.

منتظر تسویه حساب با باشگاه مس کرمان هستم
بگوویچ: سال بعد به ایران برمی‌گردمسرمربی پیشین مس کرمان ظرف روزهای آینده به کرواسی می رود.
به گزارش «ورزش سه»، وینکو بگوویچ که چندی قبل از سوی مسئولان باشگاه مس کرمان از هدایت این تیم برکنار شد و جایش را به اکبر میثاقیان داد، هنوز به کرواسی برنگشته است.
بگوویچ برای تسویه حساب با باشگاه مس در ایران مانده و ظرف روزهای آینده به کشورش برخواهد گشت. بگوویچ در این باره به «ورزش سه»، می گوید: من در ایران مانده ام تا کارهای اداری ام انجام شود. برخلاف میل باطنی ام از مس می روم.فکر می کنم ظرف 4، 5 روز آینده مشکلاتم حل شود و ایران را ترک کنم. او از علاقه اش برای بازگشت به ایران سخن می گوید: من دوران خوبی در ایران داشتم و دوست دارم دوباره به کشور شما برگردم. مردم ایران محبوب من هستند و امیدوارم سال بعد در لیگ برتر ایران مربیگری کنم.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *