پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۵ فروردین ۱۳۹۵، ۰:۲۵

انتصاب مدیر عامل شرکت برق جنوب به عضویت کمیته اقتصاد مقاومتی بخش توزیع صنعت برق
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر به منظور اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و همچنین به منظور پی‌گیری مستمر پیرامون چگونگی اجرا و عملکرد این سیاست‌ها در صنعت برق، مهندس عبدالوحید مهدوی نیا به عنوان عضو کمیته اقتصاد مقاومتی در بخش توزیع صنعت برق، منصوب گردید. در ابلاغ صادر شده از سوی آقای کردی مدیر عامل شرکت توانیر آمده است ؛ امید است با اتکال به خدای منان و بهره‌گیری از توان و تجارب و همچنین با همکاری سایر اعضای این کمیته در پیشبرد اهداف و برنامه‌ای اقتصاد مقاومتی این شرکت و دیگر شرکت‌های توزیع نیروی برق موفق و سربلند باشید.

شناسایی بیش از 220 فقره انشعاب غیرمجاز در شهربابک
طی دو ماه پایانی سال گذشته، 227 فقره انشعاب غیرمجاز در شهرستان شهربابک شناسایی شد.
علی ابراهیمی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شهربابک گفت: طی دو ماه پایانی سال گذشته، 227 فقره انشعاب غیرمجاز در شهرهای شهربابک (58 فقره)، خورسند (45 فقره)، دهج (4 فقره) و خاتون آباد (120 فقره) شناسایی شد.
وی افزود: از این تعداد انشعاب غیرمجاز، تاکنون 66 فقره به مجاز و 95 فقره قطع گردیده و تعیین وضعیت 161 فقره نیز در دست اقدام می باشد. ابراهیمی با بیان این‌که استفاده غیرمجاز از شبکه آب شهری براساس ماده 660 قانون مجازات اسلامی جرم بوده و مشمول جریمه است، تصریح‌کرد: در واقع کسانی که از طریق انشعابات غیرمجاز به شبکه وصل می‌شوند، علاوه بر نپرداختن هزینه خدمات خود و با تجاوز به حقوق دیگر مشترکان، شبکه را در معرض خطر آلودگی قرار می‌دهند؛ به همین خاطر موضوع شناسایی انشعابات غیرمجاز با حساسیت ویژه دنبال می‌شود.

تصفیه 192 لیتر فاضلاب کرمان
در هر ثانیه
در سال گذشته 6058414 مترمکعب فاضلاب شهر کرمان تصفیه شد که این مقدار معادل 192 لیتر بر ثانیه می باشد.
هادی دهقان مدیر نظارت بر بهره برداری فاضلاب شهر کرمان با بیان عملکرد تصفیه خانه فاضلاب این شهر در سال 94 گفت: در سال گذشته ورودی فاضلاب به تصفیه خانه 6198719 مترمکعب (196 لیتر بر ثانیه ) و حجم فاضلاب تصفیه شده 6058414 مترمکعب (192 لیتر بر ثانیه) بود. وی افزود: در این مدت 3156 مورد آزمایش و 60 کیلومتر ویدئومتری شبکه انجام شد. مدیر نظارت بر بهره برداری فاضلاب شهر کرمان در ادامه 185 کیلومتر شستشوی شبکه، 101 عدد همسطح سازی دریچه ها و 102 مورد رفع حوادث شبکه را از دیگر اقدامات این مدیریت در سال گذشته بیان نمود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *