سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۲۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۵۴

تاکسی هوشمند در ایستگاه کرمان
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمان ضمن اشاره به چشم انداز حمل ونقل عمومی درون شهری نوید تاکسی هوشمند را به شهروندان کرمانی داد.
«عسکری» با بیان اینکه چشم انداز حمل ونقل عمومی مسافر درون شهری بیش از پیش پویا و در خور شهروندان کرمانی خواهد بود،ابراز امیدواری کرد: با توجه به آماده شدن زیرساخت های لازم جهت اجرای طرح تاکسی هوشمند درآینده نزدیک شاهد بهره برداری از این سیستم بر روی تاکسی های درون شهری خواهیم بود. وی با اشاره به شأن ومنزلت مسافر خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی درجهت تکریم مسافر از تمامی امکانات موجود درجهت خدمات رسانی مطلوب ودر خور شهروندان استفاده خواهد کرد. مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمان درباره مزایای تاکسی هوشمند گفت: تاکسی هوشمند از یک دستگاه تاکسی متر و همچنین یک دستگاه خودپرداز تشکیل شده که به نرم افزار روز و GPRS مجهز بوده و که ازجمله مزایای آن می توان به محاسبه دقیق کرایه تاکسی برای هر یک از مسافرین داخل خودرو برای مسیرهایی که فاقد نرخ ثابت می باشند، قابلیت استفاده از کارت های عضوشتاب و کارت شهروندی جهت پرداخت کرایه، فراهم شدن امکان نظارت و کنترل دقیق بر سرویس دهی رانندگان،جلوگیری از اتلاف وقت جهت محاسبه کرایه تاکسی،حذف مشکل پول خرد بین رانندگان ومسافرین، حذف فیزیکی اسکناس و پول خرد به جهت بهداشتی نبودن آن اشاره کرد.

خانه صنایع دستی کرمان در اختیار صنعتگران اداره کل زندانها قرار می گیرد
سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گفت: خانه صنایع دستی در مقطع خاصی در اختیار صنعتگران صنایع دستی اداره کل زندانها قرار می گیرد.
غلامرضا فرخی با اشاره به نشست معاونت صنایع دستی و معاونت اجرایی پرسنل اشتغال اداره کل زندانها گفت : ایجاد زمینه جهت اشتغال و حمایت از زندانیان باید جدی تر مورد بحث قرار گیرد که این موضوع نیازمند همکاری و تعامل هرچه بیشتر می باشد. وی به صدور گواهینامه های مهارتی پایان دوره صنایع دستی به زندانیان اشاره کرد و اظهار داشت: معرفی زندانیان به اموزشگاهها و آموزش رایگان رشته های مختلف صنایع دستی به آنها از دیگر فعالیت هایی است که بزودی انجام می گیرد. فرخی در ادامه تصریح کرد: خانه صنایع دستی بهترین و مناسب ترین محل برای عرضه و فروش صنایع دستی صنعتگران اداره کل زندانها می باشد که در مقطع خاصی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. وی همچنین به بازارچه نوروزی صنایع دستی اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور مسافران و گردشگران در ایام نوروز ، غرفه ای تحت عنوان گلریزان جهت کمک به زندانیان نیازمند برای عرضه و سفارش صنایع دستی راه اندازی می شود. سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در پایان به برگزاری نمایشگاه سراسری در تاریخ 13 بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاههای استان اشاره و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه غرفه ای به صورت رایگان در اختیار صنعتگران اداره کل زندانها قرار گرفت.

رییس هیات مدیره سازمان عمران استان کرمان:
توسعه فضاهای گلخانه‌ای طرحی بی‌بدیل در کشور خواهد بود
رییس هیات مدیره سازمان عمران استان کرمان گفت: طرح توسعه فضاهای گلخانه ای، پروژه ای نو و بدیعی بوده و از طرح دیگری کپی برداری نشده است.
«محمدرضا شه بخش» شامگاه امروز پنجشنبه دوم بهمن ماه در جلسه ای توجیهی طرح توسعه فضاهای گلخانه ای که با حضور استاندار کرمان برگزار شد، با ذکر این مطلب که سازمان عمران همواره مطابف با رویکرد توسعه ای استان حرکت کرده است افزود: امید آن داریم که مجموعه اقدامات این سازمان موجبات پیشرفت و توسعه استان را فراهم آورد. وی با اشاره به طرح توسعه فضاهای گلخانه ای، ادامه داد: از آنجاییکه این طرح کاملا بدیعی بوده و در هیچ کجا همانند آن اجرا نشده است معتقدیم اجرای آن می تواند نقشه راهی برای سایر استان های کشور باشد. شه بخش با بیان اینکه ایجاد گلخانه های مذکور می تواند برای 10 هزار نفر اشتغال زایی کند اضافه کرد: با توجه به اینکه بنگاههای بخش خصوصی همراهی و همکاری خود را به جهت آبادانی و توسعه کشور، از مجموعه دولت دریغ نکرده اند به تبع انتظار دارند که دولت در اجرای پروژه ها نهایت حمایت و پشتیبانی را از آنان داشته باشند. وی در پایان با اذعان به اینکه در خصوص پروژه موردنظر اقدامات کاغذی و تفاهم نامه ای تکمیل شده است اظهار کرد: برای اجرای طرح توسعه فضاهای گلخانه ای که به تولید محصولات زراعی به منظور تامین بازار کشور و نیز صادرات به سایر کشورهای متقاضی می پردازد، آمادگی کامل داریم.

درپی کاهش شدید دمای هوا در کرمان
رکورد شکنی کرمانی‌ها در مصرف گاز
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: مصرف گاز بخش خانگی استان کرمان در در روز سه شنبه ۳۰ دی‌ماه با کاهش ۲۰ درجه‌ای دما به بیش از ۱۰میلیون و ۵۹۰هزار مترمکعب رسید.
«محمدعلی ودیعتی» با اعلام این خبر اظهار کرد: مصرف گاز استان در مدت مشابه هفته‌ گذشته، هفت میلیون و ۹۵۶هزار مترمکعب بود و با ورود موج سرما، این مقدار افزایش یافته است. وی با بیان این که سه‌شنبه شب گذشته شاهد ثبت دمای ۱۴ درجه زیر صفر در استان بودیم، افزود: با وجود افزایش مصرف در بخش خانگی، هیچگونه افت فشار در شبکه به‌وجود نیامده و گازرسانی به همه بخش‌های مصرف، به ‌صورت مطلوب در حال انجام است. وی یادآور شد: مشترکان بخش خانگی، با صرفه‌ جویی در مصرف گاز می‌توانند این شرکت را در بهبود خدمات به همه‌ بخش‌های مصرف، یاری کنند. به گفته وی، با نصب دماسنج و تنظیم دمای رفاه بین ۲۱-۱۸ درجه سانتی‌گراد، خاموش‌کردن بخاری و بستن شیر رادیاتور اتاق‌هایی که از آن استفاده نمی‌شود، خاموش‌کردن وسایل گرمایشی هنگام خروج از منزل، نصب پرده در مقابل پنجره‌ها و اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها می‌توان در مصرف گاز صرفه‌جویی کرد. ودیعتی ادامه داد: در ۹ ماه امسال سه میلیارد و ۱۹میلیون مترمکعب گاز به بخش‌های مصرف تحویل شده و در بازه‌ی زمانی یادشده، یک میلیارد و ۴۳۲میلیون مترمکعب گاز به بخش نیروگاهی، ۵۵۶میلیون مترمکعب به بخش صنایع، ۵۸۰میلیون متر مکعب به بخش خانگی و مابقی نیز به بخش عمومی تحویل شده است. وی با بیان این‌که در ۹ ماه امسال بیش از ۲۴هزار و ۴۹۱ مشترک جدید به شبکه‌ سراسری گاز پیوسته‌اند، خاطر نشان کرد: هم‌اکنون ۴۶۲هزار و ۷۳۴ مشترک در قالب ۳۸ شهر و ۵۷۱ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردارند

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *