سایت خبری پیام ما آنلاین | بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار کرمان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم

بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار کرمان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم





۲۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۵۹

بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار کرمان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم
امام جمعه و استاندار کرمان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) بیانیه مشترکی را صادر کردند.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
«اهانت زشت و ننگ آمیز نشریه فرانسوی «شارلی ابدو «به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی، نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم )با انتشار کاریکاتورهای موهن، خشم گسترده مسلمین جهان را برانگیخت و قلوب تمامی مسلمانان جهان را جریحه دار کرد.
بی‌شک این اقدامات در راستای اسلام ستیزی و گواه آشکاری بر ترس نظام سلطه از موج بیداری اسلامی و درماندگی آنان در برابر اسلام است. این عمل نشان داد که آنها از ترس بیداری جهان اسلام و گسترش این آیین الهی در جهان به وحشت افتاده اند .
اهانت به پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و صلم)اهانت به تمام ادیان و مسلمین جهان است وسران استکبار باید بدانند که این اقدامات از عشق و علاقه مسلمین به پیامبر اکرم (ص) نمی کاهد بلکه باعث بیداری هر چه بیشتر مسلمین خواهد شد و استکبار جهانی را به نابودی نزدیک خواهد کرد.
اینجانبان ضمن تسلیت این مصیبت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و تمامی مسلمانان عالم ،از آحاد مردم مسلمان ،فهیم و همیشه در صحنه استان می خواهیم در محکومیت این اهانت وقیحانه، همگام با سراسر کشور اسلامی ،با حضور پرشور و با صلابت خود در راهپیمایی باشکوه سوم بهمن ماه پس از برپایی آیین نماز جمعه ،انزجار خود را نسبت به این توطئه استکبار جهانی اعلام داشته و نشان دهند که هیچ گاه در برابر توهین به مقدسات خود ساکت و بی تفاوت نمی نشینند.»

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *