سایت خبری پیام ما آنلاین | 14 هزار گردشگر به کرمان آمدند

14 هزار گردشگر به کرمان آمدند





۲۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۵۲

14 هزار گردشگر به کرمان آمدند
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: امسال 14 هزار گردشگر در استان کرمان حضور پیدا کرده اند.
محمد جهانشاهی افزود: سال 1395 زمان شکوفایی و رونق دوباره صنعت گردشگری استان کرمان هدف گذاری شده است.
وی با بیان اینکه برنامه معاونت گردشگری حرکت گام به گام با رشد 25 درصدی حضور گردشگران در سال است، تاکید کرد: پیش بینی می شود سال 1395 سال شکوفایی صنعت گردشگری استان کرمان باشد.
جهانشاهی با اشاره به اینکه قطب های گردشگری کرمان تقویت می شوند، افزود: ارتقا و توانمندسازی نیروی انسانی شاغل و مرتبط با صنعت گردشگری این استان از دیگر اقدامات در راستای این هدف گذاری است.
وی گفت: بخش اصلی فعالان صنعت گردشگری به طور مستقیم و غیر مستقیم تحت آموزش قرار می گیرند.
سرپرست معاونت گردشگری استان کرمان افزود: روستاهای هدف گردشگری تحت آموزش قرار می گیرند و امکانات آنها نیز افزایش پیدا می کند. وی از حضور صنعت گردشگری استان کرمان در نمایشگاه بین المللی آی. تی. بی (ITB) خبر داد و گفت: این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه های دنیاست که استان کرمان پس از پنج سال در این نمایشگاه شرکت می کند.
وی بیان کرد: این نمایشگاه اسفند سال جاری در برلین آلمان برگزار می شود. جهانشاهی ادامه داد: همچنین استان کرمان در نمایشگاه بین المللی تهران که بزرگترین نمایشگاه گردشگری کشور است در بهمن ماه سال جاری شرکت می کند. وی از مردم کرمان خواست، به گردشگری در این استان نگاه جدی داشته باشند.
وی تصریح کرد: توسعه گردشگری یکی از اقداماتی است که می تواند موجب توسعه استان شود.
جهانشاهی با بیان اینکه گردشگری را باید از روی کاغذ به صحنه عمل بیاوریم، خاطرنشان کرد: کشور به سمت بهره وری گردشگری حرکت می کند و ما هم باید به همین سمت حرکت کنیم تا بخشی از نیازهای کشور از این طریق برآورده شود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *