سایت خبری پیام ما آنلاین | سال پرفروغی برای موسیقی استان بود

سال پرفروغی برای موسیقی استان بود





۲۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۲۶

سال پرفروغی برای موسیقی استان بود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: امسال سال پرفروغی در موسیقی استان کرمان بود و بیش از 50 کنسرت موسیقی در 100 سانس در کرمان اجرا شده و عطر دولت تدبیر و امید در عرصه فرهنگی کشور و به ویژه استان کرمان استشمام شد و با سیاست هایی که وزارت ارشاد به کار گرفت بازارهای منطقه ای برگزاری کنسرت های آن سوی آبی منهدم شد.
فرشید فلاح در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره موسیقی آوای مس در کرمان اظهار کرد: امشب همزمان چهار فعالیت فرهنگی از جمله دو نمایش، نمایشگاه عکس محمد اسلامی و اختتامیه جشنواره موسیقی استان در حال برگزاری است.
وی افزود: ویژگی هر چهار برنامه این است که دولت کمترین نقش را در برگزاری این فعالیت ها داشته و همه کار بر دوش خود هنرمندان و جامعه فرهنگی هنری است.
فلاح تصریح کرد: امسال سال پرفروغی در موسیقی استان کرمان بود و بیش از 50 کنسرت موسیقی در 100 سانس در کرمان اجرا شده و عطر دولت تدبیر و امید در عرصه فرهنگی کشور و به ویژه استان کرمان استشمام شد و با سیاست هایی که وزارت ارشاد به کار گرفت بازارهای منطقه ای برگزاری کنسرت های آن سوی آبی منهدم شد.
وی بیان کرد: در استان کرمان فعالیت ها با کمترین حاشیه ای برگزار شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به پنجمین جشنواره موسیقی آوای مس اظهار کرد: این دوره موسیقی با حضور 623 نفر در مرحله شهرستانی و 348 نفر در مرحله استانی و بخش رقابتی برگزار شد.
به گزارش ایسنا، «تقوی» مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان در این مراسم گفت: انقلاب و نظام ما بحث فکری، اعتقادی و فرهنگی است و هدف انقلاب اسلامی تعالی انسان است.
وی افزود: برای رسیدن به این هدف ابزارهای شناخته شده ای به کار گرفته می شود که یکی از آنها هنر است و در نظام اسلامی استفاد از هر هنر و مباحثی که خارج از چهارچوب نظام است، مخالفیم.
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: در جمهوری اسلامی در حوزه هنر متعهدانه ای که برای رسیدن به اهداف نظام باشد، کار می کنیم و در این چهارچوب قدم بر می داریم.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *