پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۴۶

ورزش صبحگاهی به میزبانی اداره کل بهزیستی استان کرمان برگزار شد
ورزش؛ عامل آشتی معلولین با جامعه
فاطمه پورمرادی
ورزش صبحگاهی به میزبانی اداره کل بهزیستی و به همت انجمن صبح و ورزش استان کرمان پنجشنبه گذشته با حضور جمع کثیری از ورزشکاران و پیشکسوتان در محل این اداره برگزار شد. علیرضا امینایی مسئول تربیت بدنی و فوق برنامه اداره کل بهزیستی استان کرمان در حاشیه ورزش صبحگاهی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: آشتی دادن معلولین و ناتوانی های جسمی با ورزش یکی از اهداف مهم بهزیستی می باشد. وی تصریح کرد: به ورزش از دیدگاه توانبخشی نگاه می شود که ما بتوانیم معلولین را با ورزش آشتی دهیم. به همین جهت همه ساله بر اساس تقویم ورزشی کارها روند خود را طی می کنند . نگاه مدیران ما یک نگاه ورزشی است و ما به مقوله ورزش بسیار اهمیت می دهیم که ناتوانی های جسمی را با ورزش به توانایی تبدیل نماید. وی عنوان کرد: اداره بهزیستی، از افراد کم بینا، نابینا، کم شنوا، ناشنوا و معلولین جسمی و ذهنی در زمینه ورزش حمایت می کند . این مسئول گفت: اداره بهزیستی استان در رشته های فوتسال، تنیس روی میز، دارت، شطرنج در دو گروه خانم ها و آقایان مشغول فعالیت ورزشی می باشد .امینایی افزود: فرزندان تحت حمایت بهزیستی در سال گذشته 8 مقام اول که 4 مدال طلا خواهران و 4 مدال طلای برادران بود را از آن خود کردند. وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص ورزش تخصصی خود گفت: ورزش مورد علاقه من فوتسال است و هفته ای 3 روز در این مجموعه ورزشی واقع در همین اداره تمرین می کنم.. وی ادامه داد: ما در گلستان سلامت و مراکز مختلف برنامه های شاد ورزشی و خنده را انجام می دهیم که خود باعث بهبود حال بیماران و کاهش مصرف داروهای آرامبخش در این مراکز بود. وی اذعان داشت: ما در سال گذشته در مجموع 13 مدال کسب کردیم که 7 تای آن طلا بود و توانستیم مقام اول را در کشور کسب کنیم. وی در پایان خاطرنشان کرد: ورزش سلامت روح و روان است.

اظهارات ترامپ علیه ایران، با تمسخر کاربران اینترنتی مواجه شد
ایرنا نوشت: ترامپ وعده داد در صورت رسیدن به ریاست جمهوری، به ایران موشک معیوب بفروشد›، اظهاراتی که با تمسخر کاربران اینترنتی روبه رو شد.
«دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در جمع هواداران خود و در تازه ترین موضع ضد ایرانی اش وعده داد در صورت رسیدن به ریاست جمهوری، به ایران موشک معیوب بفروشد›، اظهاراتی که با تمسخر کاربران اینترنتی روبه رو شد.
بر اساس ویدئوی منتشر شده ترامپ در اینترنت ، وی در سخنرانی میان هوادارانش در شهر راچستر ایالت ، مدعی شد که آمریکا بر اساس توافق هسته ای به ایران 150 میلیارد دلار داده است و ایران به جای بوئینگ از ایرباس هواپیما می خرد.
وی مدعی شد: آنها از روسیه موشک می خرند. از همه خرید می کنند به جز ما. چرا؟ چون ما خرید (نظامی) ایران را ممنوع کرده ایم.
مواضع ضد ایرانی و اظهارات سخیف نامزد جمهوریخواهان نیز حتی در میان کاربران شبکه های اجتماعی در آمریکا با واکنش های تندی علیه وی روبه رو شد.
یکی از کاربران در مورد این اظهارات نوشت: ترامپ نقشه کشیده که به ایرانیها موشک قلابی بفروشد و پولشان را بدزدد (یعنی همان کلاهبرداری). کاربر دیگری با اشاره به کتاب پرفروش ترامپ به نام هنر توافق (نام کتاب) می نویسد: این هم حتماً از همان هنرهای توافق است!

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *