پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | پایان هفته سی و سوم جام آزادگان/ نتایج خوب تیم‌های کرمانی

پایان هفته سی و سوم جام آزادگان/ نتایج خوب تیم‌های کرمانی





۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۲۷

پایان هفته سی و سوم جام آزادگان/ نتایج خوب تیم‌های کرمانی

لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان کم کم به روزهای پایانی وحساس خود نزدیک می شود و تیم های صدرنشین برای صعود به لیگ برتر و تیم های آخر جدول برای فرار از منطقه خطر می جنگند.هفته سی و سوم این مسابقات عصر روز گذشته در شهرهای مختلف برگزار شد ودر روز شکست تیم های صدرنشین پیکان و خونه به خونه، بهترین نتیجه را تیم های مسی استان کرمان و ماشین سازی تبریز به دست آوردند وبا شکست حریفان به رده های بالاتر جدول صعود کردند.
در بازی های این هفته، تیم مس کرمان درورزشگاه امام علی کرمان میزبان فولاد یزد بود و در حالیکه با گل دقیقه 20 رضا نبی زاده از میهمان یزدی خود عقب بود ولی در پایان با دو گلی که سعید دقیقی و فرزاد خسین خانی در دقایق 50 و 60 وارد دروازه حریف کردند، به سه امتیاز شیرین و حیاتی خود دست یافتند و اولین خان از شش خان باقی مانده صعود به لیگ برتر را با موفقیت پشت سر گذاشتند، اکنون مس باید خود را برای بازی حساس دیگرش که هفته آینده دراراک و در مقابل آلمینیوم این شهر برگزار می شود آماده کند.
تیم های گیتی پسند اصفهان و نفت آبادان هم دست به کار بزرگی زدند و دو تیم مدعی خونه به خونه بابل و گیتی پسند را با شکست مواجه کردند، با این نتیجه مس با 53 امتیاز به خونه به خونه رسیدو با تفاضل گل بهتر بالاتر از این تیم در مکان سوم قرار گرفت و به نوعی می توان گفت آه کرمانی ها یقه بابلی ها را گرفت.دیگر تیم استان کرمان یعنی مس رفسنجان در بوشهر میزبانش ایران جوان را با نتیجه دو به یک و با گل های حسین فیوجی و بهرام رشیدفرخی شکست داد تا با کسب سه امتیاز از این دیدار خارج از خانه دررتبه ششم جدول قرار بگیرند.
تیم گل گهر سیرجان نیز در این هفته نتیجه خوبی گرفت و در برابر تیم مدعی صعود یعنی فجر سپاسی در شیراز یک امتیاز کسب کرد تا هم جایگاه خود را در جدول تثبیت کند و هم کاکوهای شیرازی را ناامید تر از قبل.تک گل گل گهر را در این بازی مهرداد عبدی وارد دروازه حریف کرد. ماشین سازی تبریز نیم در ادامه روند روبه رشد خود در مسجد سلیمان تیم نفت این شهر را شکست داد و با 55 امتیاز در مکان دوم جدول قرار گرفت.با این نتیجه فاصله امتیازی صدر جدول با تیم دوم به 6 امتیاز کاهش یافت.
در سایر دیدارها تیم های داماش گیلان و نساجی مازندران موفق به شکست حریفان خود شدند و دیدار تیم های پاس همدان با آلمینیوم اراک و شهرداری اردبیل با خیبر خرم آباد با تساوی به پایان رسید. حال باید منتظر ماند و دید در پایان 5 هفته باقی مانده چه نتایجی رقم می خورد و سرنوشت نهایی تیم ها چه خواهد شد؟

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

، ،





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *