سایت خبری پیام ما آنلاین | مدیرکل پست استان کرمان در دیدار با استاندار عنوان کرد: استاندارد کردن نشانی اماکن در استان کرمان

مدیرکل پست استان کرمان در دیدار با استاندار عنوان کرد: استاندارد کردن نشانی اماکن در استان کرمان





۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۴۳

مدیرکل پست استان کرمان در دیدار با استاندار عنوان کرد:
استاندارد کردن نشانی اماکن در استان کرمان
اکبری، مدیر کل پست استان کرمان با مهندس رزم حسینی استاندار دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت پست، عصر روز بیست و یکم فروردین ماه جاری در دیداری که اکبری، مدیر کل پست استان کرمان با مهندس رزم حسینی، استاندار داشت، درخصوص سرویس های نوین پستی و همچنین دستاوردهای پست استان درسال94واجرای دولت الکترونیک رایزنی کرد.
رزم حسینی، استاندار کرمان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه پست استان بیان داشت: دردوسال متوالی پست استان توانسته توانمندی های خود را از جمله ارتقا و کیفیت خدمات پستی درسطح استان را بالاببرد و با توان بخش خصوصی سرویس های نوینی از جمله طرح ملی کارت هوشمند را به نحو احسن پیاده سازی نماید.
وی از خدمات اداره کل پست در استان کرمان و کسب رتبه برتر در کشور تقدیر کرد و گفت: بایستی ضمن معرفی توانمندی های پست در جامعه، زمینه استفاده از پتانسیل بالای پست توسط دستگاه های اجرایی از خدمات پستی فراهم شود.
استاندار کرمان افزود:امروزه پست فقط به ارسال یک نامه محدود نمی شود، این شبکه در جامعه کنونی خدمات متعددی به آن واگذار شده که رسالت آن را سنگین و گسترده نموده است. وی با اشاره به شکل گیری پست نوین گفت: پست به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای خدماتی کشور در زمینه خدمت رسانی به مردم فعالیت می نماید.
مهندس رزم حسینی با بیان این که مردم با پست از دیرباز سر و کار داشته اند اظهار داشت: پست می بایست با روزآمدی خدمات خود ،رضایت بیش از پیش همشهریان را فراهم نماید. وی اظهار داشت: شرکت پست با بهره گیری از فناوری اطلاعات و بستر سازی در جهت تحقق دولت الکترونیک و تامین رفاه حال هموطنان اقدامات گسترده ای را انجام داده است. وی همچنین اظهارداشت:صنعت پست به دلیل توانمندی های خود نقش مهمی در توسعه و مسیر کشور دارد و ساختار اصلی این صعنت را نیروی انسانی تشکیل می دهد اعتماد مردم پشتوانه محکم این سازه است.
در ادامه این دیدار اکبری، مدیرکل پست استان به ارائه گزارشی از عملکرد پست استان و سرویس های نوین پستی پرداخت و گفت: اداره کل پست با برخورداری از یک هزار و 296 نقطه تماس خصوصی و دولتی این توانایی را دارد که بسیاری از خدمات نیابتی دستگاه های اجرایی استان را بر عهده گیرد.
وی افزود: توزیع شناسنامه، گذرنامه، جرایم نامحسوس و گواهی عدم سو پیشینه و بسیاری از موارد دیگر از جمله خدماتی است که از طریق پست انجام می شود. وی به استاندارد کردن نشانی اماکن در استان کرمان اشاره و بیان کرد: از مجموع 284 هزار ساختمان موجود در کرمان، برای 180 هزار ساختمان آدرس استاندارد پستی ارایه شده است و تلاش می شود که این کار تا پایان سال جاری کامل شود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *