پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | «رومینا موفق» فعال و حامی حیوانات بی سرپرست کرمان در گفت و گوی اختصاصی با پیام‌ما: درد و رنج حیوانات در دفتر نمی‌گنجد

«رومینا موفق» فعال و حامی حیوانات بی سرپرست کرمان در گفت و گوی اختصاصی با پیام‌ما: درد و رنج حیوانات در دفتر نمی‌گنجد





۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۰:۱۶

«رومینا موفق» فعال و حامی حیوانات بی سرپرست کرمان در گفت و گوی اختصاصی با پیام‌ما:
درد و رنج حیوانات در دفتر نمی‌گنجد

امروز تماسی تلفنی با رومینا موفق چهره‌ی مدافع حقوق حیوانات کرمان داشتیم و وی از فعالیت‌های خود و همکارانش برای ثبت انجمن حمایت از حیوانات آزاد کرمان گفت و ادامه داد:
تا پایان پروسه‌ی ثبت و اتمام روند طولانی بوروکراتیک ثبت سازمان مردم نهاد نمی‌توان بیکار نشست، چرا که مشکلات، درد و رنج ، بیماری و متاسفانه خیانت برخی از انسان‌های بد فرهنگ و حیوان آزار به پای دفتر و کاغذ نمی‌نشیند و همواره شاهد زجر این بیگناهان هستیم. حالا که توانستیم با کمک و لطف شهرداری محترم کرمان دروازه‌های پناهگاه سگ‌های بلاصاحب را باز کنیم، تا این زبان‌بسته‌ها را به جای کشتار، واکسینه و عقیم کنند باید دست به دست هم دهیم و نیازهای پناهگاه را مرتفع کنیم. رومینا موفق درباره‌ی نیازهای این پناهگاه گفت: بیشترین نیاز ما درمانگاه و نقاهتگاه حیوانات مریض‌است که دور از چشم همه مشغول زجر کشیدن هستند. بیایید به فکر چاره ای باشیم و با عضویت در انجمن حمایت از حیوانات آزاد کرمان حس انسانیت و حیوان دوستی را به کمال برسانیم و ثابت کنیم که کرمانی ها واقعا در مهربانی و لطف چیزی کم از دیگر مردم جهان ندارند که هیچ شاید اقداماتی بهتر و کامل‌تر هم بتوانند انجام دهند.
وی درباره‌ی روند کارکرد انجمن حمایت از حیوانات آزاد کرمان گفت: ما به 3گروه از حمایت‌ها نیاز داریم.
اول: حمایت و اسپانسر مالی که می‌تواند در حدتوان هر شخص متغیر باشد و هر کسی به هر اندازه‌ای می‌تواند برای این زبان‌بسته‌ها کمک‌های ریالی بفرستد و حتی همین چند ریال ناچیز و کمک‌های کوچک هم برای آنها بسیار ارزشمند و نجات‌دهنده‌است. از اهدای زمین و امکانات ساخت و ساز و تجهیزات پزشکی گرفته تا هدایای ماهیانه هرچقدر ناچیز.
دوم: حمایت های پزشکی، که از تمام دامپزشکان شهرمان دعوت می‌کنم تا آمادگی خود را جهت پیوستن به تیم درمانگاه اعلام کنند.
سوم: حضور فیزیکی افراد حیوان دوست شهرمان، برای کمک به حیوانات آسیب دیده و ارائه‌ی خدمات مستقیم به این موجودات بی‌گناه و آسیب دیده.
تنها دختر کمانگیری روی اسب استان کرمان راه‌های ارتباطی برای دسترسی به انجمن و پیوستن به حامیان حیوانات آزاد کرمان را اینگونه مطرح کرد:
ما کانالی در تلگرام داریم که آدرس آن این است: telegram.me/kermananimal
و در ضمن صفحه اینستاگرام حامیان هم با این آدرس به فعالیت مشغول است:
www.instagram.com/kerman_animal
و اگر تلفن هوشمند شما امکان خواندن QR code “کیو‌آر کد” را داشته باشد می‌توانید با دوربین گوشی این کد را اسکن کنید و مستقیما به صفحه‌های ذکر شده مراجعه کنید و به جمع دلسوزان و حامیان حیوانات آزاد کرمان بپیوندید.
پی نوشت: لطفا جهت عضویت در انجمن با شماره تلفن 09366149707 تماس بگیرید و نوع توان و تمایل خود را اعلام کنید.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *