پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۰:۰۱

عضویت صنعتی در هیئت امناء سازمان کشتی پهلوانی وزورخانه‌ای
محمد صنعتی به عضویت هیئت امناء سازمان کشتی پهلوانی وزورخانه ای مؤسسه پیشکسوتان کشور در آمد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، در جلسه ای که چهارشنبه 18 فروردین ماه و بمناسبت دیدار مسؤلین سازمان کشتی پهلوانی و زورخانه ای مؤسسه پیشکسوتان کشور برگزار شد، پس از تلاوت کلام الله مجید، منوچهر عطاء الهی دبیرکل سازمان کشتی پهلوانی و زورخانه ای و رئیس هیئت مدیره مؤسسه پیشکسوتان کشور ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو به مسؤلین شرکت کننده به ذکر گوشه هایی از کارهای انجام شده در راه تشکیل این سازمان و پیشرفت های انجام شده پرداخت. پس از این گزارش اعضای محترم سازمان، حاج محمد صنعتی را به سمت عضو هیئت امناء سازمان کشتی پهلوانی و زورخانه ای مؤسسه پیشکسوتان کشور انتخاب نمودند که حکم صادره توسط منوچهر عطاء الهی دبیرکل سازمان کشتی پهلوانی و زورخانه ای و رئیس هیئت مدیره مؤسسه پیشکسوتان کشور طی مراسمی به ایشان اعطاء خواهد شد

زهرا نعمتی تحت معاینات تخصصی قرار گرفت
زهرا نعمتی با حضور در محل فدراسیون پزشکی ورزشی تحت معاینات تخصصی قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، در ادامه حضور قهرمانان و المپیکی های ورزش ایران در فدراسیون پزشکی ورزشی به منظور دریافت خدمات لازم، زهرا نعمتی پرچمدار کاروان ورزش ایران در المپیک 2016 ریو و عضو تیم های تیروکمان المپیک و پارالمپیک ایران صبح دیروز با حضور در محل فدراسیون توسط متخصصان این فدراسیون تحت معاینات تخصصی مختلف قرار گرفت.
در این میان دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ضمن ارائه مشاوره های ضد دوپینگ به نعمتی، اظهار کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی برحسب وظیفه ذاتی خود همواره تلاش می کند بهترین خدمات را به ورزشکاران سراسر کشور ارائه نماید و مطمئنا قهرمانان المپیکی ما با توجه به مسئولیتی که بر روی دوش آنها قرار دارد در ماه های باقی مانده تا اعزام به ریو 2016 هرچه دقیق تر و بیشتر تحت نظر ما خواهند بود و تلاش خواهیم کرد از نقطه نظر سلامت هیچ گونه کم و کاستی در راه آماده سازی آنها وجود نداشته باشد. وی اضافه کرد: پرچمداری کاروان ورزش ایران در بازی های المپیک در نوع خود افتخاری بزرگ و ارزشمند است که در این دوره با توجه به اینکه این افتخار نصیب یک بانویی شده که در دوره گذشته بازی های پارالمپیک صاحب مدال طلا شده است، این افتخار اهمیت دو چندانی یافته است. نوروزی اظهار امیدواری کرد که زهرا نعمتی بتواند در ریو 2016 یک مدال خوشرنگ برای ورزش کشور کسب کند.

دعوت بازیکن جوان مس به اردوی تیم ملی
علیرضا آرتا بازیکن جوان و آینده‌دار تیم جوانان مس کرمان نامش در میان 26 بازیکن دعوت شده به این تیم قرار گرفت تا از دیروز در اردوی تیم ملی جوانان شرکت کند.
بازیکن تیم جوانان مس کرمان به اردوی جدید تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان دعوت شد تا به همراه سایر دعوت‌شدگان در دور جدید تمرینات این تیم شرکت کند. علیرضا آرتا بازیکن جوان و آینده‌دار تیم جوانان مس کرمان نامش را در میان 26 بازیکن دعوت شده به این تیم قرار داد تا از امروز در اردوی تیم ملی جوانان شرکت کند. اردوی فوق از 21 تا 27 فروردین ماه در کمپ تیم های ملی برگزار می شود. هدایت تیم ملی جوانان بر عهده‌ی امیر حسین پیروانی است که تیم خود را برای شرکت در دور نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام‌جهانی آماده می‌کند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *