پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | کنسرت

کنسرت





۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۳۰

کنسرت

• شما معمولا برای کنسرت های خود یک لقب یا شعار انتخاب می کنید. لقب کنسرت بعدی شما چیست؟
بمب انرژی
• چرا؟
زیرا تمامی مخاطبان عزیزی که به کنسرت تشریف می آورند، هرکدام ایفاگر نقش یک بمب انرژی هستند!
• این اسامی ناگهانی انتخاب می شوند؟
حسی که از حال و هوای کنسرت و تمرین ها دریافت می کنم به خلق این اسامی و شعارها منجر می شود.
• مدتی است که بین برخی خواننده ها مقوله انتخاب لقب مرسوم شده است. شما هم لقبی مشتق از واژه سلطان دارید؟! نظیر سلطان احساس یا سلطان صدا و… !
من سلطان نیستم و فقط بمب انرژی هستم! من به خواننده ترانه های شاد معروف شدم و خوشحالم که وقتی هوادارانم به کنسرت هایم می آیند شاد می شوند و برای لحظاتی همه غصه هایشان را فراموش می کنند.
• خواننده هایی که انتشار آلبومشان با تعویق همراه می شود در کنسرت های خود قطعاتی از مجموعه ای که در دست انتشار دارند را اجرا می کنند. شما چنین برنامه ای ندارید؟
«وقت گل نی» یکی از قطعات آلبوم جدید است که در کنداکتور کنسرت های اخیر ما قرار دارد. آهنگ های جدید را در کنسرت نزدیک به آلبوم یا پس از انتشار آن را اجرا می کنم.
• چندی پیش در یک گفتگوی دیگری که با هم داشتیم، گفتید هنوز آنقدر معروف نیستید تا بخواهید تور اروپا و آمریکا برگزار کنید! اجراهای خارج از کشور را به پس از انتشار آلبوم موکول کرده اید؟
می خندد! در حال حاضر پیشنهاداتی برای اجرا در کشورهای دیگر وجود دارد. خودم هنوز یک مقدار تردید دارم زیرا منتظر انتشار آلبوم هستم تا با قدرت بیشتری روی صحنه برویم. چندی پیش در دبی روی صحنه رفتیم. سبک موسیقی ما به گونه ای است که فکر می کنم در خارج از کشور واکنش های خوبی ایجاد کند. وقتی در ایران اینقدر خوب جواب می دهد مطمئنا در خارج نتیجه بهتری خواهیم داشت. ترجیح من این است که با تعداد قطعات بیشتری این کنسرت ها را برگزار کنیم به دلیل اینکه کنسرت های بین المللی از لحاظ مدت زمان اجرا با برنامه های داخلی تفاوت دارد. در ایران اگر یک ساعت و نیم یا دو ساعت اجرا می کنیم در آنجا باید قطعات بیشتری را بخوانیم. زیرا زمان بیشتری داریم.
• هواداران شما در کرمان منتظر اجرای شاد و پر انرژی گروه حاجیلی تو هستند.
من تا بحال در کرمان اجرا نداشتم اما با تعریف هایی که از دوستان شنیدم مطمئنم یکی از بهترین کنسرت هایم را در حضور کرمانی های عزیز خواهم داشت. شاد بودن کنسرت به مردم بستگی دارد و می دانم کرمانی ها بمب انرژی هستند و می خواهیم با هم بزرگ ترین انفجار شادی تاریخ کرمان را رقم بزنیم.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *