پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | تنش بین باشگاه مس کرمان و «خونه به خونه» بابل افزایش یافت/ حمله مالک باشگاه «خونه به خونه» به کرمانی‌ها

تنش بین باشگاه مس کرمان و «خونه به خونه» بابل افزایش یافت/ حمله مالک باشگاه «خونه به خونه» به کرمانی‌ها





۲۰ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۰۹

تنش بین باشگاه مس کرمان و «خونه به خونه» بابل افزایش یافت
حمله مالک باشگاه «خونه به خونه» به کرمانی‌ها

تنش بین دو باشگاه مس کرمان و خونه به خونه بابل با صحبت های حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه در هفته گذشته وارد فاز جدیدی شده است. صحبت هایی که در آن اتهاماتی به سرمربی، مربی بدنساز و کاپیتان تیم فوتبال مس وارد شد. حسن زاده روز گذشته در برنامه لیگ یک هم اظهارات جنجالی دیگری را مطرح کرد.
تغییر و تحول جنجالی
همه چیز به روزهای پایانی اسفند 94 برمی گردد. هفدهم اسفندماه مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان با نتیجه دو بر یک مغلوب مس رفسنجان شد. شکستی که مس را کمی از صدر جدول دور کرد و شایعات زیادی مبنی بر اخراج سرمربی وقت مس کرمان، وینگو بگویچ، به گوش رسید. سه روز بعد اما باشگاه مس در بیانیه ای از وینگو حمایت کرد و تیم مس با هدایت وینگو در اخرین بازی سال 94 خود با تیم گل گهر سیرجان مساوی کرد تا دوباره انتقادات از وینگو شروع شود. در شمال کشور هم دیگر تیم بالای جدولی هم وضعی مشابه با مس داشت. تیم فوتبال خونه به خونه بابل با سرمربیگری اکبر میثاقیان در خانه با تیم خیبر خرم آباد به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد. رسانه ها از اختلاف بین میثاقیان و مالکان باشگاه خونه به خونه خبر دادند و حتی خبر برکناری میثاقیان هم در بعضی رسانه ها منتشر شد. آخرین بازی سال 94 خونه به خونه بدون حضور میثاقیان روی نیمکت خود با یک گل از فولاد یزد شکست خورد تا شایعه برکناری میثاقیان رنگ و بوی جدی به خود بگیرد. حاصل انتقادات کرمانی ها از وینگو و بابلی ها از میثاقیان به تغییر در نیمکت هر دو تیم انجامید. اولین روز سال 95 بود که میثاقیان به عنوان سرمربی مس کرمان معرفی شد. اتفاقی که با اعتراض مسئولان خونه به خونه روبرو شد. مسئولان این باشگاه در حالی اعتراض داشتند که به نظر می رسید پیش از این میثاقیان با این باشگاه تسویه کرده بود و قرار نبود دیگر سرمربی این تیم باشد. با این حال مسئولان این تیم به اعتراضات خود ادامه دادند. اعتراضاتی که هفته گذشته به اوج خود رسید و قاسم حسن زاده، یکی از مالکان باشگاه خونه به خونه، اتهامات سنگینی را به میثاقیان سرمربی فعلی تیم فوتبال مس کرمان، مولایی مربی بدنساز فعلی و حسین خانی کاپیتان باسابقه مس وارد کرد.
مالک خونه به خونه: فرزاد حسین خانی می خواست میثاقیان را به کرمان ببرد
قاسم حسن زاده، یکی از مالکان باشگاه خونه به خونه چهارشنبه گذشته در برنامه ای تلویزیونی گفت: فرزاد حسین خانی در تماس با آقای میثاقیان بوده است و ما چندین بار به او هشدار دادیم که می‌خواهید با مس کرمان قرارداد ببندید، سه چهار هفته با ایشان در جر و بحث بودیم که ایشان می‌گفتند همچین چیزی نیست، در صورتی که چندین شاهد داریم که آقای مولایی با فرزاد حسین خانی در تماس بود و این آقا با مدیران و مسئولان این تیم صحبت می‌کرد تا این آقایان را به مس کرمان ببرد.
میثاقیان دست روی قرآن گذاشت که نمی خواهد
به مس برود
وی ادامه داد: ما یک جلسه‌ای خدمت آقای میثاقیان برگزار کردیم، اعضای کادرفنی، سرپرست باشگاه آقای ماجدی، مهران نجفی و چند نفر از پیشکسوتان بابل هم حضور داشتند، ما گفتیم بازیکنان هم در جریان هستند که شما با مس کرمان تمام کرده‌اید و می‌خواهید به این تیم بروید. آن زمان بگوویچ در کرمان حضور داشت و اقای میثاقیان گفت: همچین قضیه‌ای نیست. آقای ماجدی گفت قرآن بیاورید اما ما گفتیم همینکه آقای میثاقیان بگوید قبول داریم. ایشان قسم خورد و دستشان را روی قرآن گذاشت. همه ما به قران اعتقاد داریم و باید به آن پایبند باشیم، این فوتبال ارزشی ندارد و آن قران است که برای ما ماندگار است. در حالی که پیش از این حسن زاده گفته بود با جدایی میثاقیان مشکلی نداشته اما در این برنامه حرف خود را تکذیب کرد و گفت که با جدایی میثاقیان مشکل دارد.
میثاقیان گفت با خیبر در بابل مساوی کردیم
تا مس به ما برسد
حسن زاده در ادامه تهمت سنگین تری را به میثاقیان وارد کرد. به گزارش ورزش سه او اظهار داشت: ایشان (میثاقیان) گفته‌اند من می‌خواستم با خیبر خرم آباد در بابل مساوی بگیرم تا مس به ما برسد، ایشان در جمعی این حرف را زده‌اند. روز شنبه (فردا) در کمیته صیانت جلسه‌ای با آقای میثاقیان برگزار می‌شود، شاهدان به جلسه خواهند آمد و موضوعات آن جلسه به گوش شما می‌رسد که اقای میثاقیان با مس کرمان برای بستن قرارداد در جریان بوده است.
مسئولان مس پارسال هم همین کار را کردند
مالک باشگاه خونه به خونه در پایان صحبت هایش به مسائل حاشیه ای سال گذشته مس کرمان و نساجی مازندران هم اشاره کرد و گفت: مسئولان مس از یک ماه و نیم قبل در ارتباط بوده‌اند، پارسال هم این کار را کرده‌اند مسئولان مس. چرا مسئولان مس کرمان تیمی را که نتیجه می‌گیرد را به هم می‌زنند؟
سرپرست فعلی مس برای سرپرستی خونه به خونه 10 بار به میثاقیان زنگ زده بود
حسن زاده روز گذشته در ادامه تهمت زدن هایش، در برنامه تلویزیونی لیگ یک این بار به حجت جهرمی سرپرست مس کرمان تهمت زد. وی در این برنامه در پاسخ به این صحبت جهرمی که گفته بود اتهامات حسن زاده به مس کرمان جوانمردانه نیست، گفت: آقای حجت جهرمی سرپرست فعلی مس کرمان، زمانی که میثاقیان مربی خونه به خونه بود، بنا به گفته میثاقیان، 10 بار به وی زنگ زده بود تا سرپرست تیم خونه به خونه شود. اگر ایشان را سرپرست خونه به خونه می کردیم جوانمرد بودیم؟
میثاقیان را به کارخانه شالی کوبی می فرستم
حسن زاده در ادامه اظهارات تندتری را علیه میثاقیان بر زبان آورد. وی گفت: میثاقیان برای رسیدگی به وضعیتش باید به بابل برگردد و در آنجا به وضعیتش رسیدگی شود اگرچه او دیگر صلاحیت مربیگری در این باشگاه را ندارد و شاید او را به کارخانه شالی کوبی در بابل بفرستم تا کار کند.
مدیر روابط عمومی مس کرمان: مالک باشگاه خونه به خونه فکر می کند چون پول دارد می تواند به همه تهمت بزند
مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان در واکنش به صحبت های تند مالک باشگاه خونه به خونه، به «پیام ما» گفت: متاسفانه ادبیات ایشان اینگونه است. ایشان فکر می کند چون پول زیادی دارد هرچه بخواهد می تواند بگوید. این نشان دهنده سطح فرهنگ مالک آن باشگاه است. سعید قرایی افزود: متاسفانه مالک باشگاه خونه به خونه همه چیز را کتمان می کند در حالی که قرارداد ما با آقای میثاقیان کاملا قانونی بوده و وقتی کارت برای آقای میثاقیان صادر شده، مشخص است که مشکلی وجود ندارد.
کاپیتان مس از مالک خونه به خونه شکایت کرده است
قرایی در واکنش به اتهامی که مالک خونه به خونه به فرزاد حسین خانی، کاپیتان تیم فوتبال مس، وارد کرده است، اظهار داشت: آقای حسین خانی از ایشان شکایت کرده است. به هرحال مالک خونه به خونه باید صحبت های خود را اثبات کند. ایشان فکر می کند می تواند به همه اتهام بزند و همه را متهم کند. از مولایی و میثاقیان گرفته تا فرزاد حسین خانی.
برای توجیه اشتباهات خود، چهره کرمان
را خراب می کنند
مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان با بیان اینکه باید از طرف نهادهای مربوطه با حاشیه سازان برخورد شود، تصریح کرد: سال گذشته هم آقای درودگر به مس کرمان اتهاماتی وارد کردند و نتیجه اش چیزی جز ضرر فوتبال نبود. الان آقای درودگر کجا هستند؟ چون اتهام زدند امسال حذف شدند. قرایی ادامه داد: با مالک خونه به خونه هم باید برخورد شود. متاسفانه ایشان برای توجیه اشتباهات مدیریتی خود، چهره آقای میثاقیان، مس کرمان و کرمان را خراب می کنند. وی در پایان با اشاره به جلسه امروز کمیته صیانت گفت: در این جلسه مدیرعامل، سرمربی، کاپیتان و مربی بدنساز باشگاه به عنوان شاکی حضور پیدا می کنند.
سرپرست مس کرمان:
مالک خونه به خونه دروغ می گوید
سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در واکنش به صحبت های مالک خونه به خونه درباره سرپرست مس، به «پیام ما» گفت: کل حرف های ایشان دروغ است. دلیلی نداشت برای سرپرستی در تیم خونه به خونه به آقای میثاقیان زنگ می زدم. حجت جهرمی افزود: مالک خونه به خونه به مردم کرمان، میثاقیان و کاپیتان ما تهمت زده که حتما پیگیری می کنیم. به خصوص حرفی که درباره حسین خانی زده قابل پیگیری است. وی در واکنش به این که برخی هواداران مس نگران هستند که مشابه سال قبل مس درگیر حواشی شود و از صعود به لیگ برتر باز بماند، اظهار داشت: امسال حتما این حاشیه سازی ها پیگیری خواهد شد تا اتفاقات سال قبل تکرار نشود. سال قبل مقداری کم کاری شد اما امسال اینگونه نخواهد شد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

، ،





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *