پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۵۲

محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول:
میثاقیان می توانست روی نیمکت بنشیند!
هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال در حالی برگزار شد که این هفته تیم‌های مدعی نتوانستند به برتری دست یابند و جایگاه تیم‌ها در بالای جدول چندان تغییری نکرد. در این هفته اتفاقات حاشیه‌ای هم باز وجود داشت از ممانعت نشستن میثاقیان روی نیمکت مس تا دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و داماش گیلان که شاهد صحنه‌های زشت و ناپسندی بودیم و طی آن نیمکت دو تیم با یکدیگر درگیر شدند. همچنین دیدار تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و شهرداری اردبیل به علت عدم حضور ماموران نیروی انتظامی و عدم برنامه‌ریزی بازی با 20 دقیقه تاخیر آغاز شد.
فریبرز محمودزاده در مورد اتفاقات بازی‌های هفته سی و دوم گفت: متاسفانه در چند هفته اخیر در هرمزگان شاهد بی نظمی بودیم که به علت عدم حضور ماموران نیروی انتظامی بازی این تیم با تاخیر آغاز شده است البته این موضوع ناشی از عدم همکاری مسئولان باشگاه آلومینیوم است چرا که نیروی انتظامی در دیدار شهرداری بندرعباس که در لیگ دسته دوم بازی می‌کند به موقع حاضر می‌شوند و حتی یک ساعت و نیم پیش از بازی در ورزشگاه حضور دارند. وی ادامه داد: انتظار داریم که مسئولان آلومینیوم در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند البته رئیس هیات فوتبال هرمزگان تلاش خود را می‌کند اما مسئولان باشگاه اقدامی انجام ندادند و اگر در هفته های پایانی لیگ که حساسیت مسابقات بالاست باز هم شاهد چنین اتفاقی باشیم شاید داور مسابقه مجبور شود آن دیدار را برگزار نکند. مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در مورد درگیری در دیدار تیم‌های گل گهر و داماش تاکید کرد: متاسفانه در این بازی شاهد درگیری بودیم که ناپسند است از تمامی بازیکنان و مسئولان تیم‌ها خواش داریم که سعه صدر بالاتری داشته باشند زیرا چنین حادثه‌هایی اصلا خوب نیست. ما در هفته‌های پایانی از بهترین داوران و ناظران استفاده می‌کنیم و نمی‌خواهیم که اتفاقی ناخوشایند رخ بدهد.
فریبرز محمود زاده، همچنین درباره مشکلات پیش آمده بر سر کارت مربیگری اکبر میثاقیان در مس کرمان می گوید: دلیل ننشستن میثاقیان روی نیمکت مس کرمان در هفته سی و یکم با هفته سی و دوم کاملا متفاوت بوده است. کارت حضور روی نیمکت مس کرمان در تاریخ 8 فروردین از سوی کمیته نقل و انتقالات برای اکبر میثاقیان صادر شده بود و او مجوز داشت که در تاریخ 9 فروردین تیم مس را همراهی کند! اینکه چرا اکبر میثاقیان در این تاریخ روی نیمکت مس کرمان ننشست سوالی است که باید از باشگاه مس کرمان پرسیده شود.
قرایی، مدیر روابط عمومی باشگاه در شبکه ورزش گفته است که نتوانسته اند به موقع کارت را به کرمان انتقال دهند! یعنی مشکلات پروازی وجود داشته است در صورتی که در فاصله 24 ساعت و هم چنین پروازهای متعددی که به کرمان صورت می گیرد می شد این کارت را به کرمان برساند. به واقع سازمان لیگ برتر هیچ ممانعتی برای حضور اکبر میثاقیان روی نیمکت مس کرمان ایجاد نکرد. اما اینکه چرا اکبر میثاقیان در هفته سی و دوم و در بازی با خیبر خرم آباد روی نیمکت مس کرمان ننشست دلیل متفاوتی دارد. روز 15 فروردین نامه ای از سوی کمیته انضباطی به دست ما رسید مبنی بر اینکه شکایتی از سوی باشگاه خونه به خونه از اکبر میثاقیان صورت گرفته است و تا تعیین تکلیف حقوقی این ماجرا اکبر میثاقیان نمی تواند روی نیمکت مس کرمان بنشیند و کارت صادره برای او فعلا اعتبار ندارد! خب طبیعی بود بعد از دریافت نامه کمیته انضباطی در پی اجرای آن باشیم چون سازمان لیگ برتر مجری احکام کمیته انضباطی است و به تنهایی هیچ وقت مانع نشستن مربی ای روی نیمکت نمی شود. رای را برای باشگاه مس کرمان، سرپرست تیم و هیات فوتبال استان ارسال کردیم و طبیعی بود من این کار را انجام دهم چون مسئول برگزاری لیگ یک هستم.
اما بعد از این کار شائبه پیش آمد که سازمان لیگ برتر مانع از حضور اکبر میثاقیان روی نیمکت مس کرمان شده است در صورتی که این چنین نبوده و اصلا قانون اجازه چنین کاری را به ما نمی دهد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *