سایت خبری پیام ما آنلاین | توضیح شهردار کرمان درباره علت شیب تند زیرگذر جبلیه به اعضای شورای شهر: نمی‌خواستیم درخت بیشتری قطع شود

توضیح شهردار کرمان درباره علت شیب تند زیرگذر جبلیه به اعضای شورای شهر: نمی‌خواستیم درخت بیشتری قطع شود





۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۳۵

توضیح شهردار کرمان درباره علت شیب تند زیرگذر جبلیه به اعضای شورای شهر:
نمی‌خواستیم درخت بیشتری قطع شود

جلسه شورای اسلامی شهر کرمان یکشنبه با حضور شهردار برگزار شد.
شهردار کرمان در این جلسه به ارائه ی گزارشی از عملکرد شهرداری برای نوروز 95 پرداخت.
علی بابایی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: در راستای تحقق شعار امسال در اولین روز کاری جلسه ای با حضور مدیران در شهرداری برگزار کردیم.
وی از راه اندازی کمیته ی اقتصاد مقاومتی در شهرداری کرمان خبر داد و تصریح کرد: برای برداشتن گامی موثر در جهت تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب در سال جاری به زودی با حضور یکی از اساتید دانشگاه، موضوع اقتصاد مقاومتی را برای پرسنل شهرداری تشریح خواهیم کرد.
شهردار کرمان تصریح کرد: از سال گذشته اقتصاد مقاومتی را در شهرداری کرمان، با کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری آغاز کردیم و امسال هم این موضوع با برنامه ریزی دقیق تر در دستور کار تمام سازمان‌ها قرار دارد.
بابایی اظهار داشت: سال گذشته 132 نفر از پرسنل شهرداری بازنشسته شدند و نیروی دیگری نیز جایگزین آن‌ها نشد.
شهردار کرمان با اشاره به واگذاری کشتارگاه به بخش خصوصی، افزود: با برگشت 57 نفر نیروی کشتارگاه به شهرداری نیز مخالفت کردیم.
بابایی گفت: مجموعه ی آکواریوم به بخش خصوصی واگذار شده و همچنین واگذاری مجموعه ی گل وگیاه به بخش خصوصی نیز در دستور کار است.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در ایام نوروز به هیچ وجه تعطیلی نداشتیم و تکمیل پروژه های نیمه کاره در روزهای پایانی سال و ایام نوروز، در دستور کار قرار داشت.
بابایی با اشاره به اتمام ساخت زیرگذر گنبدجبلیه در روزهای پایانی سال 94 و شیب این زیر گذر، گفت: برای پروژه‌های شهری، باید شیب بین سه تا شش درصد رعایت شود که در ضلع شرقی زیرگذر علی رغم این که جا داشتیم تا شیب ملایم تری داشته باشیم، اما برای اینکه تعداد درختان بیشتری باید قطع می شد و ما نمی خواستیم درخت بیشتری قطع شود، شیب شش درصد را رعایت کردیم. در ضلع غربی هم محدودیت میراث فرهنگی داشتیم و باید فاصله‌ی 90 متری با گنبدجبلیه را رعایت می کردیم که در این ضلع هم نیز حداکثر شیب رعایت شده است.
شهردار کرمان با اشاره به اینکه لوپ شمال شرقی پل دانش یکی از پروژه هایی بود که معطل ماند، تصریح کرد: حدود 10 میلیارد تومان برای تملک املاک محدوده ی پل هزینه شد. قول داده بودیم که ساخت لوپ شمال شرقی پل دانش تا ایام نورز به پایان برسد که با سه روز تأخیر کار انجام و تردد خودروها از روی این لوپ آغاز شد.
بابایی در ادامه به بخش دیگری از اقدامات نوروزی شهرداری اشاره و گفت: شن ریزی اطراف دریاچه ی جنگل قائم، تعویض و رنگ آمیزی جدول ها در نقاط مختلف شهر، اجرای باند کندروی گنبد جبلیه، نصب پرچم رنگی و بنرهای خوش آمدگویی، نصب سه مجسمه ی باستانی پاریزی، میرزارضا کرمانی و گنجعلیخان، اجرای طرح دار قالی و پته در بلوار باستانی پاریزی و آماده سازی 12 پارکینگ از دیگر اقدامات نوروزی شهرداری می باشد.
وی با اشاره به اینکه اقدامات نوروزی با ابتکار پرسنل شهرداری با کمترین هزینه انجام شد، افزود: اجرای 12 سفره‌ی هفت سین، اجرای المان های نوری در نقاط مختلف شهر، اجرای رفیوژ و گل کاری خیابان شهید مصطفی خمینی، گل کاری اطراف دریاچه ی جنگل قائم، پاکسازی گلزار شهدا، اجرای برنامه ی زنده ی حاجی فیروز، برپایی ایستگاه های «از من بپرس»، برپایی نمایشگاه صنایع دستی در پارک مطهری، برپایی تور «کرمون‌گردون»، نصب تابلوهای شعار امسال، نظارت دقیق برای جلوگیری از حاشیه نشینی و تلاش برای نظافت سطح شهر در ایام نورز از دیگر اقدامات شهرداری در نوروز 95 بود. شهردار کرمان در ادامه به هفته ی بزرگداشت مقام زن اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه 250 نفر از پرسنل شهرداری را بانوان تشکیل می‌دهند، طی چند روز آینده مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری برگزار خواهد شد.
وی افزود: همچنین در روز دوم اردیبهشت ماه که به عنوان روز «زمین پاک» نام گذاری شده است، طی آیینی با عنوان «پاکبان آسمانی» از خانواده ی پاکبانانی که در حوادث مختلف در حین انجام کار فوت کرده‌اند، تجلیل می شود.
شهردار کرمان در پایان از آماده سازی پارک انتهای خیابان 24 آذر تا اوایل اردیبهشت ماه خبر داد و اظهار داشت: در تلاش هستیم که این پارک در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه با نام «پارک رادیو» افتتاح شود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *