سایت خبری پیام ما آنلاین | جوابیه شورای اسلامی شهر کرمان به صحبت‌های آقای زنگی آبادی در مصاحبه با پیام ما

جوابیه شورای اسلامی شهر کرمان به صحبت‌های آقای زنگی آبادی در مصاحبه با پیام ما





۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۲۵

جوابیه شورای اسلامی شهر کرمان
به صحبت‌های آقای زنگی آبادی
در مصاحبه با پیام ما

شورای شهر کرمان در پاسخ به مطلب روزنامه پیام ما با عنوان «ماشاالله زنگی آبادی سرمایه گذار پروژه محور کوثر در واکنش به انتقاد استاندار از عملکرد شورای شهر کرمان: اگر شورا گذاشته بود سه ماهه بلوار کوثر و پل سیدی را تمام می کردم» که در شماره 446 روزنامه مورخ 24/6/94 چاپ شده بود، دیروز مورخ 25/6/94 جوابیه ای را ارسال کرده است که در زیر می آید:
مدیر مسئول محترم روزنامه پیام ما
با سلام و احترام
با عنایت به انتشار مصاحبه یکی از پیمانکاران پروژه های عمرانی شهری در خصوص عملکرد شورای اسلامی شهر کرمان در شماره پیاپی 446- 24/6/94 ، خواهشمند است پاسخ ذیل جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع شهروندان عزیز در اولین شماره آن نشریه در همان صفحه طبق مقررات قانونی درج شود.مطالب مطروحه در مصاحبه با فرد مذکور خلاف واقع بوده و در طول این دوره شورا حداکثر تلاش بر فعالیت های مربوط به توسعه عمرانی و بهسازی شهر به عمل آمده است.
مثلا در پروژه کوثر که مورد ادعای ایشان بوده است شورای شهر همان روز که شهرداری موافقتنامه را جهت تاییدیه به شورا ارسال نمود تشکیل جلسه داده و پس از بررسی لازم نظر به ضرورت موضوع موافقت شورا با تاییدیه فرمانداری به شهرداری جهت اجرا ارسال شده است. ( به پیوست درخواست شهرداری و مصوبه شورا ارسال می شود.)
ضمنا در مورد پروژه پل سیدی تا این تاریخ هیچ گونه پیشنهادی از طریق شهرداری به شورا مبنی بر واگذاری به پیمانکار دیگر ارسال نشده، حتی شورا درخواست آقای زنگی آبادی را به شهرداری ارسال نمود. شهرداری طی پاسخ شماره 62724- 20/5/93 اعلام نمود که واگذاری به پیمانکار دیگر منوط به رعایت قانون معاملات شهرداری و برگزاری مناقصه می باشد. (تصویر نامه شهرداری پیوست می باشد.)
در خاتمه با توجه به مطالب غیرواقع و کذب که از طریق پیمانکار مربوط در مورد اعضای شورا مطرح شده است، این شورا حق پیگیری قانونی را برای خود محفوظ می دارد. 935
روابط عمومی شورا
متن نامه هایی که از طرف روابط عمومی شورا برای ما ارسال شده است در زیر می آید:
نامه اول تاریخ 20/5/93
ریاست محترم شورای اسلامی شهر کرمان
با سلام و تحیات
در پاسخ به نامه شماره 984- 9/5/93 در خصوص تقاضای شرکت کرمان پتک مبنی بر اتمام پروژه تقاطع غیر همسطح چهارراه سیدی به استحضار می رساند واگذاری پروژه به پیمانکار منوط به رعایت قانون معاملات شهرداری، برگزاری مناقصه و مدنظر قراردادن سایر موارد قانونی می باشد.
ابوالقاسم سیف الهی شهردار کرمان
نامه دوم تاریخ 25/8/93
ریاست محترم شورای اسلامی شهر کرمان
با سلام و تحیات
با عنایت به مصوبه شماره 2434- 29/11/92 آن شورای محترم و موارد مطرح شده در کمیسیون بررسی مسائل کلان شهری و از طرفی بازدید اعضای محترم شورای اسلامی شهر کرمان از محل پروژه های شهرداری به پیوست موافقتنامه مشارکت فی مابین شهرداری کرمان و شرکت کرمان پتک حضورتان ایفاد می گردد. خواهشمند است در صورت صلاحدید مراتب موافقت آن شورای محترم را به این شهرداری ابلاغ فرمایید.
ابوالقاسم سیف الهی شهردار کرمان
نامه سوم تاریخ 13/9/93
شهرداری محترم کرمان
با سلام
در پاسخ به نامه شماره 115430- 25/8/93 و برحسب مذاکرات انجام یافته در نشست مورخ 25/8/93 شورای عمومی، این شورا با اجرای توافق نامه شماره 115428- 25/8/93 موافقت دارد. لازم است که اصلاحات ذیل در توافق نامه صورت گیرد:
1. بند چهار به تایید شهرداری برسد.
2. بند یک فصل چهارم: مبالغی که طلب پیمانکار می باشد، بعد از تایید مراجع ذی صلاح و مشاور طرح قید شود و معادل آن برابر فهارست 93 حذف شود.
3. در خصوص بند دو فصل چهار نیز مطابق با بند یک فصل چهار عمل شود.
4. در بند الف فصل پنج، در شرایط فسخ قرارداد ذکر شود که در صورتی که قرارداد به هر علتی فسخ شود، پرداخت نقد به پیمانکار انجام نخواهد شد (خسارت صرفا در قالب واگذاری زمین انجام خواهد شد)
فتح الله مویدی رئیس شورا

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *