پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | شنبه تعطیل می‌شود؟

شنبه تعطیل می‌شود؟

رئیس سازمان امور اداری استخدامی: بعید می‌دانم





شنبه تعطیل می‌شود؟

۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹

با توجه به بازی پیش‌روی تیم‌های فوتبال ایران و قطر زمزمه‌هایی در فضای مجازی درباره احتمال تعطیلی سراسری روز شنبه مطرح شده اما رئیس سازمان امور اداری استخدامی می‌گوید: این تصمیم در اختیار هیئت وزیران است.

تیم فوتبال کشورمان امروز چهارشنبه به مصاف تیم ملی قطر می‌رود؛ بازی حساسی که از هم اکنون توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.
همزمان شایعاتی در فضای مجازی درباره قوت گرفتن احتمال تعطیلی روز شنبه از سوی دولت مطرح شده است.

در این راستا یک کاربر فضای مجازی با انتشار استوری در اینستاگرام نوشت: شنبه تعطیل میشه. با توجه به شواهد و قرائن احتمال تعطیلی سراسری شنبه خیلی زیاده البته همه چی بستگی به نتیجه بازی فردا داره در صورت صعود به فینال جام ملت‌ها که برای اولین بار بعد از انقلاب اتفاق میفته و آماده شدن برای برگزاری جشن ملی دولت احتمالا شنبه رو تعطیل می‌کنه.

به گزارش تسنیم رئیس سازمان امور اداری استخدامی در واکنش به احتمال تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن گفت: این تصمیم در اختیار هیئت وزیران است و دولت باید اعلام کند و بعید می دانم که تصویب شود.

مرخصی شنبه به خود کارکنان واگذار شده/ دولت تصمیمی درباره تعطیلی شنبه نگرفته است

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور هم گفت: دولت تصمیمی درباره تعطیلی شنبه نگرفته است.

او افزود: مرخصی شنبه به خود کارکنان واگذار شده که اگر می‌خواهند مرخصی بگیرند. فعلا برنامه‌ای برای تعطیلی روز شنبه وجود ندارد ولی ممکن است هر لحظه تصمیم دیگری گرفته شود ولی تا این لحظه تصمیمی برای تعطیلی گرفته نشده است.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *