پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مدارس نوبت بعدازظهر برخی شهرها تعطیل شدند

به دنبال پیش‌بینی بارش مداوم برف

مدارس نوبت بعدازظهر برخی شهرها تعطیل شدند





مدارس نوبت بعدازظهر برخی شهرها تعطیل شدند

۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹

به علت پیش‌بینی بارش مداوم برف، تمام مدارس مقطع ابتدایی، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی برخی شهرها در نوبت بعدازظهر امروز تعطیل و برنامه درسی دانش‌آموزان از بستر شاد دنبال می‌شود.

به گزارش پیام ما به نقل از تسنیم به علت پیش‌بینی بارش مداوم برف، تمام مدارس مقطع ابتدایی، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی شهرستان‌ سقز و منطقه زیویه، در نوبت بعدازظهر امروز تعطیل و برنامه درسی دانش‌آموزان از بستر شاد دنبال می‌شود.

همچنین به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در مدارس مقطع ابتدایی نوبت عصر امروز در پردیس به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

در منطقه ورزقان و خواجه با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، مدارس شهری و روستائی در تمامی مقاطع تحصیلی نوبت بعد از ظهر غیرحضوری است.

همچنین مدارس روستایی و مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی شهری اهر در نوبت بعد از ظهر امروز به شکل غیرحضوری خواهد بود.

به علت برودت هوا و بارش برف فعالیت‌های آموزشی تمام دوره‌های تحصیلی در نوبت عصر در شهرستان خلخال، بخش هیر اردبیل و شهرستان گرمی به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد.

آموزش دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی در بخش لاهرود و شهر مشگین‌شهر نیز به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

همچنین ‌مدارس ابتدایی شیفت بعدازظهر این شهرستان به واسطه وقوع پدیده گردوغبار امروز، شنبه غیرحضوری برگزار می‌شود.این تصمیم براساس مصوبه کارگروه مدیریت شرایط اضطرار برای حفظ سلامت دانش آموزان فریمانی اتخاذ شده است.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *