پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | برپایی دبیرخانه دائمی فن بازار به منظور حمایت از اقتصاد دانش بنیان در صنعت برق

رییس پژوهشگاه نیرو خبر داد:

برپایی دبیرخانه دائمی فن بازار به منظور حمایت از اقتصاد دانش بنیان در صنعت برق





برپایی دبیرخانه دائمی فن بازار به منظور حمایت از اقتصاد دانش بنیان در صنعت برق

۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱

رییس پژوهشگاه نیرو از دائمی شدن جشنواره فن بازار همراه با تزریق منابع مالی به شرکت‌های فعال در عرصه دانش‌بنیان صنعت برق خبر داد.

به گزارش پیام ما، مجید عمیدپور رییس پژوهشگاه نیرو در حاشیه نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق در نشستی با خبرنگاران گفت: یکی از ماموریت‌های ما در پژوهشگاه نیرو به دستور وزیر نیرو افزایش حضور اکوسیستم فناوری و ارتقای دانش‌بنیان‌ها در صنعت برق بود و امسال دیدیم که در بیست و سومین دوره از نمایشگاه تخصصی صنعت برق، حضور حضور فعال دانشگاهیان و شرکت‌های دانش‌بنیان ارتقای چشمگیری پیدا کرده بود.

عمیدپور با بیان اینکه امسال شمار بازدیدکنندگان از نمایشگاه صنعت برق با رشد 23 درصدی مواجه شده بود، افزود: بعد از اتمام نمایشگاه قرار است با برپایی دبیرخانه فن‌بازار به صورت دائمی در محل پارک علم و فناوری وزارت نیرو، همراه با تزریق منابع مالی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با نگاه جدی‌تر ادامه یابد.

او با اشاره به ارائه 695 محصول دانش‌بنیان در جشنواره فن‌بازار، اضافه کرد: شرکت‌هایی همچون توانیر، ساتبا، برق حرارتی با اعلام نیازهای خود در بخش‌های مختلف، پیشنهادهای زیادی را از شرکت‌های دانش بنیان دریافت کرده‌اند و وزارت نیرو به عنوان یک پلتفرم بین عرضه و تقاضا در این میان وارد شده است تا محصولات ساخت داخل همسو با نیاز صنعت وارد چرخه شود.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *