پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | معافیت سربازی برای ساکنان ۹ جزیرهٔ هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت

معافیت سربازی برای ساکنان ۹ جزیرهٔ هرمزگان

با موافقت رهبر معظم انقلاب، فرمانده معظم کل قوا، یکی از فرزندان ذکور (پسر) ساکن در برخی از جزایر هرمزگان می‌تواند از امتیاز معافیت از خدمت سربازی استفاده کند





معافیت سربازی برای ساکنان ۹ جزیرهٔ هرمزگان

۳ آبان ۱۴۰۲، ۸:۲۶

استاندار هرمزگان گفت: با موافقت رهبر معظم انقلاب، فرمانده معظم کل قوا، یکی از فرزندان ذکور (پسر) ساکن در برخی از جزایر هرمزگان می‌تواند از امتیاز معافیت از خدمت سربازی استفاده کند.
به گزارش روابط‌‌عمومی استانداری هرمزگان، «مهدی دوستی» روز سه‌شنبه گفت: در راستای ایجاد انگیزه برای سکونت دائم و افزایش ماندگاری جمعیت در جزایر هرمزگان، پیشنهاد لحاظ معافیت از خدمت در این جزایر از طریق فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح به رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم شد.
نمایندهٔ عالی دولت در استان هرمزگان عنوان‌کرد: فرمانده معظم کل قوا با پیشنهاد ارائه‌شده موافقت کرده و هدیهٔ ویژه‌ای را برای جزیره‌نشینان خلیج‌فارس به‌ویژه ساکنان جزایر ابوموسی، سیری، لاوان، لارک، هندورابی، تنب بزرگ و کوچک و فارور بزرگ و کوچک عنایت کردند که طی آن ساکنانی که بیش از ۱۲ سال سابقهٔ سکونت در جزایر یادشده را داشته باشند، می‌توانند از خدمات معافیت سربازی بهره‌مند شوند.
دوستی تأکید کرد: این امتیاز می‌تواند شامل یکی از فرزندان یا پدر خانواده‌ای که ۱۲ سال سابقهٔ سکونت در جزایر یادشده داشته باشد، شود.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *