پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | بازداشت ۱۰ مظنون و به‌دست آمدن سرنخ‌های مهم

تیم ویژهٔ بررسی پروندهٔ قتل «داریوش مهرجویی» و «وحیده‌ محمدی‌فر» تشکیل شد

بازداشت ۱۰ مظنون و به‌دست آمدن سرنخ‌های مهم

کارآگاهان همچنان با بررسی‌های گسترده در پی یافتن سرنخ‌های بیشتر دربارهٔ این پرونده هستند





بازداشت ۱۰ مظنون و به‌دست آمدن سرنخ‌های مهم

۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶

۱۰ مظنون در پروندهٔ قتل «داریوش مهرجویی» و «وحیده محمدی‌فر» بازداشت شده‌اند و کارآگاهان همچنان با بررسی‌های گسترده در پی یافتن سرنخ‌های بیشتر دربارهٔ این پرونده هستند. چهار روز از تحقیقات تیم‌های ویژهٔ پلیس می‌گذرد و بنابه اعلام «حسین فاضلی هریکندی»، رئیس‌کل دادگستری استان البرز، شمار مظنونان بازداشتی در پروندهٔ قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر به ۱۰ نفر رسیده است.
به گزارش ایسنا، او دربارهٔ آخرین وضعیت پرونده گفته است کارگروه ویژه پیگیری این پرونده با مسئولیت رئیس‌کل دادگستری استان البرز و با عضویت فرمانده فراجا و رئیس پلیس آگاهی استان البرز، دادستان مرکز استان، معاون پیگیری پرونده‌های خاص دادگستری کل استان البرز، رئیس دادگستری و دادستان فردیس و بازپرس ویژهٔ پرونده تشکیل شد.
در همین حال سایت «جنایی» گزارش داد یافته‌های پلیس از رد خون، سرنخ‌های بسیار مهمی به مأموران داده است. روز حادثه کارشناسان پلیس از سگ‌های آموزش‌دیده برای پیدا کردن رد خون اطراف خانهٔ داریوش مهرجویی کمک گرفتند و بعد از ساعت‌ها تحقیق سگ‌ها رد خونی را کشف کردند که به‌نظر می‌رسد متعلق به عاملان قتل‌ها باشد.
این فرضیه از آنجایی تقویت می‌شود که وحیده محمدی‌فر، همسر داریوش مهرجویی پیش از قتل با عاملان جنایت درگیر شده بود. جراحات باقیمانده روی بدن وحیده محمدی‌فر و آثار به‌دست آمده زیر ناخن‌های او نشان می‌دهد او درگیری سختی با عاملان قتل داشته است و احتمالاً عاملان قتل دچار جراحت‌هایی هم شده‌اند، به همین دلیل هم پلیس از سگ‌ها برای ردیابی خون در اطراف باغ مهرجویی کمک گرفت.
شواهد نشان می‌‎دهد این قتل با طراحی دقیق اتفاق افتاده است و عاملان قتل نه برای سرقت بلکه فقط برای انجام جنایت آمده بودند و داریوش مهرجویی و همسرش را از گردن مورد هدف قرار دادند و با چاقو زدند.
پیش از این اخباری مبنی‌بر اینکه ممکن است قتل انگیزهٔ خانوادگی داشته باشد، به گوش رسید که وکیل خانوادهٔ مهرجویی در صحبت‌های غیررسمی آن را تکذیب کرد و گفت چنین چیزی از ابتدا هم مطرح نبوده است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *