پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | کمیته ویژه بررسی علت آتش‌سوزی «اروندان» تشکیل شد

کمیته ویژه بررسی علت آتش‌سوزی «اروندان» تشکیل شد





کمیته ویژه بررسی علت آتش‌سوزی «اروندان» تشکیل شد

۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از تشکیل کمیته ویژه بررسی و تحقیق حادثه آتش سوزی تاسیسات غرب کارون که منجر به جانباختن ۳ تن شد بود خبر داد.

به گزارش پیام‌ ما به نقل از ایسنا عبدالله عذاری اهوازی با اشاره به جان باختن سه تن در حادثه آتش‌سوزی تاسیسات نفتی غرب کارون گفت: کمیته ویژه بررسی و تحقیق در خصوص علت این سانحه، از ساعات اولیه در حال بررسی زوایا، مصاحبه با افراد مصدوم شده و مسئولان کارخانه است.

وی افزود: این کمیته با شبیه‌سازی شرایط حادثه در حال جمع‌آوری اطلاعات و کار کارشناسی است تا ابعاد و زوایای مختلف این حادثه را مشخص کند، اما تحقیقات فرآیندی زمانبر بوده و به محض جمع‌بندی و نتیجه‌گیری، گزارش این کمیته دریافت و به مراتب ذی صلاح ارجاع داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان این حادثه گفت: هر گونه تصمیم‌گیری و نتیجه‌گیری این کمیته با جدیت پیگیری شده و در صورت محرز شدن سهل انگاری، قصور و یا ترک فعل از سوی هر شخص، مطابق قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

عذاری اهوازی عنوان کرد: بی شک شناسایی عوامل و نتیجه‌گیری‌های این کمیته منجر به اتخاذ تدابیر و تمهیدات جامع تر و شدیدتر در جهت جلوگیری از وقوع حوادث مشابه خواهد شد.

وی با بیان اینکه از خانواده‌های آسیب دیده در این حادثه همه‌جانبه پشتیبانی خواهیم کرد، افزود: ما خود را در کنار خانواده‌های داغدار می‌بینیم و شرکت نفت و گاز اروندان جهت کاهش آلام با تمام ظرفیت‌های ممکن همراه این خانواده‌ها خواهد بود و با اقدامات مناسب در حال پیگیری این امور مربوطه است.

ظهر روز ۸ مردادماه ۱۴۰۲در هنگام انجام تعمیرات و حین عملیات جوشکاری در واحد فرآورش و نمکزدایی غرب کارون در شرکت نفت و گاز اروندان، حادثه آتش‌سوزی در یکی از تفکیک‌گرها رخ داد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *