با دستور دادستانی؛

معدن زمستان‌یورت پلمب شد





معدن زمستان‌یورت پلمب شد

۹ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷

معدن زغال سنگ زمستان‌یورت آزادشهر تا زمان ایجاد ایمنی کامل با دستور دادستانی پلمب شد.

به گزارش پیام ما به نقل از ایلنا، دادستان عمومی و انقلاب آزادشهر گفت: حدود ۴۰۰ کارگر معدن زغال‌سنگ شمال شرق معروف به زمستان‌یورت با مراجعه به دادسرای شهرستان، از سوی دستگاه قضایی پیگیر حقوق معوقه خود و مشکلات در حوزه ایمنی و سلامت در این معدن شدند.

سید امیر خشک دامن ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده بخشی از معوقات حقوق کارگران پرداخت شد و بقیه آن نیز تا پایان این ماه پرداخت می‌شود.

خشک دامن با بیان اینکه با بررسی‌های صورت‌گرفته، معدن زمستان‌یورت به سبب مشکلات ایمنی و بهداشتی پلمب شد، تاکید کرد: بازگشایی معدن پس از بررسی و گزارش کارشناسان اهل فن درباره رفع این مشکلات امکان‌پذیر خواهد بود.

او همچنین از تشکیل پرونده برای مدیرعامل این معدن خبر داد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *