یک منبع کارگری:

به محبوسان بلوک C معدن طبس دسترسی پیدا نکردیم





به محبوسان بلوک C معدن طبس دسترسی پیدا نکردیم

۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۴

منابع کارگری در معدن زغال سنگ طبس می‌گویند عملیات همچنان ادامه دارد و هنوز نتوانسته‌ایم به محبوسان دسترسی داشته باشیم.

به گزارش پیام ما به نقل از ایلنا، یک منبع کارگری آخرین وضعیت عملیات امداد و نجات در معدن زغال سنگ معدنجو طبس را تشریح کرد.

این کارگر گفت: همه نیروهای امدادرسان، بدون وقفه مشغول کار در بلوک C هستند با این وجود، هنوز نتوانسته‌ایم به محبوسان دسترسی داشته‌باشیم.

به گفته او، از مجموع ۴۷ کارگری که دیشب در بلوک B بودند ۳۰ نفر فوت کردند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال موفقیت عملیات تا ساعات آینده وجود دارد، گفت: پیش‌بینی دقیق نمی‌توان کرد. در بلوک C تراکم گاز متان بسیار زیاد است و به نظر می رسد تا پایان امروز وضعیت آن مشخص می‌شود.

طبق اظهارات مقامات مسئول هنوز ۲۲معدنچی در تونل، محبوس هستند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *