ابوالفضل کیانی رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور شد

ابوالفضل کیانی رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور شد





ابوالفضل کیانی رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور شد

۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۵

معاون اول رئیس جمهور طی حکمی ابوالفضل کیانی بختیاری را به عنوان مشاور و رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور منصوب کرد.

به گزارش پیام ما، در حکم محمدرضا عارف ابوالفضل کیانی بختیاری آمده است: «نظر به تعهد تجارب ارزنده و توانمندی های علمی، مدیریتی و اجرایی، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت «مشاور و رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور» منصوب می‌نمایم.

 

امید است با اتکال به خداوند متعال ضمن استفاده از توانمندی های همکاران و همراهی همه مدیران و کارشناسان اندیشمند، با برقراری ارتباط و هماهنگی‌های مؤثر ستادی و دستگاه های اجرایی و اهتمام شایسته به وظایف قانونی و در چارچوب میثاق «دولت وفاق ملی» در انجام مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

 

محمدرضا عارف»

 

به گزارش ایسنا، کیانی دانش‌آموخته دکترای تخصصی مدیریت تکنولوژی و نوآوری از دانشگاه تهران و فوق دکترای مدیریت جهانی کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs) از دانشگاه علوم کاربردی اف.اچ.ام آلمان است.

 

او که پیشتر در نهاد ریاست جمهوری در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ در حوزه معاون اول سابقه فعالیت داشته است در کارنامه فعالیت های مدیریتی، اجرایی و علمی‌اش مدیرعاملی سازمان مدیریت صنعتی، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مدیریت برنامه ریزی راهبردی، بودجه و ارزیابی عملکرد ایدرو، ریاست کمیته صنایع و معادن دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضویت در هیأت مدیره و ریاست هیأت مدیره شرکت‌های تابعه و وابسته ایدرو و تدریس در دانشگاه‌های تهران دیده می‌شود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر