پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | ۱۳۰ میلیارد تومان به حساب چایکاران واریز شد

۱۳۰ میلیارد تومان به حساب چایکاران واریز شد





۱۳۰ میلیارد تومان به حساب چایکاران واریز شد

۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه ۱۰۰ میلیارد تومان در نیمه اول تیرماه به حساب چایکاران واریز شد، گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان در آخرین روز تیرماه به حساب کشاورزان واریز شد که در کل حدود ۹۶ درصد پول چین اول پرداخت شد.

مهرداد لاهوتی با بیان اینکه 25 درصد از خرید برگ سبز چای از چایکاران توسط دولت پرداخت می‌شود، اظهار کرد: در چین اول 57 هزار تن برگ سبز چای از کشاورزان تحویل گرفته شد که ارزش ریالی آن از سهم دولت 240 میلیارد تومان است.

به گزارش پیام ما به نقل از تسنیم، وی با بیان اینکه 100 میلیارد تومان در نیمه اول تیرماه گذشته به حساب چایکاران واریز شد، گفت: با پیگیری‌هایی که از سازمان چای و دولت انجام دادم، 130 میلیارد تومان در آخرین روز تیرماه به حساب کشاورزان واریز شد که میزان پرداخت دولت به کشاورزان از چین اول به حدود 96 درصد رسید.

به گفته نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، جمع واریزی دولت از سهم 25 درصد به حساب کشاورزان برای خرید برگ سبز چای در چین اول به 230 میلیارد تومان رسید و 10 میلیارد تومان دیگر باقی مانده که در روزهای آینده به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به تلاش کشاورزان برای برداشت برگ سبز چای در چین دوم و سوم افزود: کشاورزان در چین دوم حدود 30 هزار تن برگ سبز چای برداشت و دولت از آنان خریداری کرده که در تلاشیم تا برای برداشت دوم نیز طلب کشاورزان از سهم 25 درصد دولت به حساب آنان واریز شود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر