پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | شهردار تهران همچنان بدون شهردار است

مرخصی زاکانی برای جلیلی؟

شهردار تهران همچنان بدون شهردار است





شهردار تهران همچنان بدون شهردار است

۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۶

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار تهران در روزهای منتهی به انتخابات دور دوم در حمایت از یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری به مرخصی مجدد رفته است و شهرداری در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شود.

مهدی چمران در خصوص سفرهای انتخاباتی علیرضا زاکانی اعلام کرد: امور شهرداری اکنون با سرپرست انجام می‌شود، افزود: در این شرایط انجام سفرهای استانی و تبلیغاتی شهردار تهران مشکلی ندارد.

به گزارش پیام ما به نقل از ایلنا، قابل ذکر است، هم اکنون مهدی منوری مشاور و مدیرکل حوزه شهردار به عنوان مسئول هماهنگی و پیگیری امور مدیریت شهری تهران به جای زاکانی سمت سرپرستی شهرداری تهران را دارد.

مهدی چمران در حاشیه دویست و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز اصلاح نرخ‌ بلیت‌ها و بررسی پلاک‌های ثبتی از حیث باغ بودن یا نبودن بررسی می‌شود، اظهار کرد: قرار بر افزایش نرخ نیست بلکه اصلاح نرخ است.

وی همچنین در صحن شورا با تاکید بر اینکه امیدواریم هرکسی بر خیابان شهید رئیسی قدم گذاشت مطالبات شهر را هم پیگیری کند، اضافه کرد: امید می‌رود روز جمعه مردم بهترین را انتخاب کنند تا فرد منتخب مسیر شهید رئیسی را حتی بهتر دنبال کنند.

 

 

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر