پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | بحث موش‌های تهران بعد از وقوع زلزله جدی است

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران:

بحث موش‌های تهران بعد از وقوع زلزله جدی است





بحث موش‌های تهران بعد از وقوع زلزله جدی است

۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۹

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: بحث موش‌های تهران بعد ازوقوع زلزله جدی است و باید به وضعیت موش‌های تهران بعد از زلزله نیز در میان عوامل دیگر به صورت جدی پرداخته شود.

به گزارش پیام ما به نقل از ایسنا حجت السلام و المسلمین محمدآقامیری در مورد تشکیل کارگروه مشترک برای تهیه لایحه افزایش تاب آوری تهران در مقابل زمین لرزه گفت: کمیته عمران شورای شهر تهران در مورد فرونشست زمین و افزایش تاب آوری در تهران جلسات مختلفی را برگزار کرد.

او با بیان اینکه بیش از ۱۰ جلسه با حضور نخبگان و اساتید دانشگاه‌های مطرح برای بحث فرونشست زمین برگزار شده و جمع بندی اساتید در قالب لایحه‌ای از طریق شورایعالی استانها به مجلس ارسال شد، افزود: این موضوع در کمیسیون محیط زیست و کشاورزی مجلس یازدهم نیز بررسی و تأیید شد و آماده بررسی در صحن مجلس است که البته باید این لایحه در مجلس جدید بررسی شود.

آقامیری با تأکید بر اینکه منتظر هستیم تا در مجلس جدید،‌ این لایحه با قید یک فوریت در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: در مورد افزایش تاب آوری تهران در امر زلزله نیز سه کمیته تشکیل داده شد و با هماهنگی سازمان مدیریت بحران، مکانی برای بررسی و جلسات کمیته‌ها تخصیص داده شد و خروجی این جلسات لایحه‌ای خواهد شد تا به مانند لایحه فرونشست زمین، این موضوع نیز از طریق شورایعالی استانها به مجلس ارسال خواهد شد.

او با بیان اینکه زلزله تهران را باید به عنوان یک بحران ملی ببینیم، افزود: باید برنامه ریزی خاصی برای زلزله تهران داشت و سعی داریم سند جامع زلزله شهر تهران را تدوین کنیم که در سه دسته قبل، حین و بعد از زلزله است.

رئیسی کمیته عمران شورای شهر به سخنانش در مورد وضعیت موش های پایتخت در زلزله تهران اشاره کرد و گفت: بحث موش‌های تهران بعد ازوقوع زلزله جدی است و باید به وضعیت موش‌های تهران بعد از زلزله نیز در میان عوامل دیگر به صورت جدی پرداخته شود و در مباحث زیست محیطی بعد از زمین لرزه باید این موضوع با دقت بررسی شود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

، ،





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر