پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | تشییع رئیس‌جمهور و همراهانش در تهران

تشییع رئیس‌جمهور و همراهانش در تهران





تشییع رئیس‌جمهور و همراهانش در تهران

۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۵

پیکر شهید آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و شهدای خدمت، صبح چهارشنبه ( ۲ خرداد ۱۴۰۳) بعد از اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری از دانشگاه تهران تا میدان آزادی تشییع شد.

به گزارس پیام ما به نقل از ایرنا، مردم تهران از ساعتی قبل از آغاز رسمی مراسم برای اقامه نماز و تشییع رئیس جمهوری، به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند تا خود را به مراسم برسانند و بتوانند بر پیکر رئیس جمهور و همراهانش به امامت رهبر معظم انقلاب، نماز اقامه کنند.

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر ابراهیم رئیسی و ۷ شهید خدمت

دانشگاه تهران در همان دقایق اولیه مملو از جمعیت و ظرفیت داخل دانشگاه تهران تکمیل شد و مردم برای اقامه نماز به خیابان‌های اطراف هدایت شدند.

مسئولان کشوری و لشکری و برخی از مقامات خارجی همراه مردم  در دانشگاه تهران حضور داشتند. روسای قوای مقننه و قضائیه، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، اعضای هیات دولت و نمایندگان مجلس و برخی فعالان سیاسی در میان بدرقه‌کنندگان پیکرهای شهدای خدمت بودند.

مراسم بزرگداشت رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران در تهران هم بعد از ظهر چهارشنبه با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود. بیش از ۴۰ هیأت عالی‌رتبه خارجی در این مراسم شرکت خواهند کرد.

پیکر شهید رئیسی روز پنجشنبه در رواق دارالسلام به خاک سپرده خواهد شد و پیکر شهید امیرعبدالهیان برای خاکسپاری به حرم شاه عبدالعظیم حسنی منتقل می‌شود.

دیروز مراسم تشییع در تبریز و قم برگزار شده بود.

 

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر