پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | کارگروه پژوهشی‌ـ‌کاربردی شبیه‌سازی شورای امنیت ملل متحد برگزار می‌شود

با حضور محمدجواد ظریف وزیر خارجه سابق ایران

کارگروه پژوهشی‌ـ‌کاربردی شبیه‌سازی شورای امنیت ملل متحد برگزار می‌شود





کارگروه پژوهشی‌ـ‌کاربردی شبیه‌سازی شورای امنیت ملل متحد برگزار می‌شود

۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵

نهمین کارگروه پژوهشی-کاربردی «شبیه‌سازی شورای امنیت ملل متحد» با حضور محمدجواد ظریف، مهدی ذاکریان، سفیر باقر اسدی و سردار حسین علایی برگزار می‌شود.

فصلنامه مطالعات بین‌المللی (ISJ) و خانه اندیشمندان علوم انسانی با همکاری بنیاد مطالعات بین‌المللی و گفت‌وگوهای جهانی و انتشارات جهان سیاست به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، نهمین کارگروه پژوهشی-کاربردی «شبیه‌سازی شورای امنیت ملل متحد» با موضوع قطعنامه 598 را برگزار می‌کند.

در این نشست محمدجواد ظریف، مهدی ذاکریان، سفیر باقر اسدی، سردار حسین علایی حضور خواهند داشت.

این برنامه شامل یک وبینار آموزشی است که در تاریخ 20 اردیبهشت 1403 از ساعت 16 تا 18 برگزار می‌شود. بخش دیگر آن نیز یک نشست حضوری شبیه‌سازی است که در تاریخ 3 خرداد 1403 از ساعت 8 تا 17 برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه درخواست خود را از طریق نشانی ایمیل isjqnet@gmail.com ثبت کنند. مهلت ثبت نام تا 2 اردیبهشت 1403 است.

لازم به ذکر است شرکت‌کنندگانی که مقالات علمی داشته باشند، در صورت تأیید کمیته علمی در فصلنامه مطالعات بین‌المللی (ISJ) دارای رتبه الف وزارت علوم به چاپ خواهد رسید.

گواهی رسمی پایان دوره به دو زبان فارسی و انگلیسی توسط برگزارکنندگان صادر خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام فصلنامه مطالعات بین‌المللی (ISJ) به نشانی @InternationalStudiesJournal مراجعه کنید.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *