پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مسمومیت ۱۸ دانش آموز در آتش‌سوزی مدرسه شاهد ارومیه

مسمومیت ۱۸ دانش آموز در آتش‌سوزی مدرسه شاهد ارومیه





مسمومیت ۱۸ دانش آموز در آتش‌سوزی مدرسه شاهد ارومیه

۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳

 یکی از کلاس‌های درس مدرسه دخترانه شاهد ارومیه امروز صبح شاهد آتش سوزی شد و ۱۸ دانش آموز مصدوم شدند که توسط کارکنان آتش نشانی و اورژانس نجات یافتند که حال عمومی آنان خوب است.

صبح امروز خبری مبنی بر آتش سوزی یکی از مدارس ارومیه در فضای مجازی پیچید و خبر آمد که این اتفاق در مدرسه‌ای بنام شاهد در منطقه آبیاری ارومیه رخ داده است.

به گزارش ایرنا، از قضا این مدرسه جنب ایستگاه آتش نشانی است و این خبر خوبی بود که حداقل آتش نشانان در سریع‌ترین زمان بر سر آتش می‌رسند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این آتش سوزی ساعت هشت صبح به آتش نشانی اعلام شد و ماموران ما در کمترین زمان به دلیل نزدیک بودن این حادثه خود را بر بالین دانش آموزان رساندند.

حسین سرباز رشید افزود: ماموران حاضر در ایستگاه شماره ۴ ارومیه با اعزام به محل آتش سوزی، آتش محیط را خاموش کرده و دانش آموزان را تحویل اورژانس دادند و خوشبختانه سوختگی در این دانش آموزان نبود.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث آذربایجان غربی نیز به ایرنا گفت: این آتش سوزی در کل مدرسه نبود بلکه یکی از کلاس‌های درس دچار این آتش سوزی شده و با عکس العمل سریع دانش آموزان و معلمین، مدیریت شده بود.

فرزین رضازاده افزود: از این مدرسه دخترانه دبیرستانی در ارومیه هیچ سوختگی میان دانش آموزان ثبت نشد، ولی مسمومیت ۱۸ نفر از آنان موجب شد تا آن‌ها را تحت نظر داشته باشیم.

او بیان کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و ۲ دستگاه امبولانس سبک به محل اعزام شده بود و مصدومین ناشی از اثر دود آتش سوزی به بیمارستان منتقل شدند.

۱۸ دانش آموز در حال حاضر در بیمارستان آیت‌الله طالقانی ارومیه تحت نظر بوده و حال عمومی مسمومان مساعد است.

این دومین حادثه دانش آموزی در هفته جاری است که اتفاق اول نیز تصادف سرویس مدرسه در ارومیه بود که حال همه آنان مساعد است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *