نظرات
-
-
Seyed Hossein Hosseiniبا سلام و خسته نباشید خدمت کارشناس محترم
در: بومگردی در بحران هویت
جناب آقای حقیقت قهفرخرخی
بوم گردی از راه روش اصلی خود به بیراه رفته .بقولی شده هتل های مجلل.
خبری از فرهنگ و سوم سنتی و غذاهای بومی و سنتی نیست
خبری از شب چره های سنتی نیست همش شده چیپس و پفک
خلاصه شاید شروع ساخت بومگردی از اول برای احیای سنت های قدیمی اصیل هر منطقه بود لی به بیراهه رفت و شده محفل های آنچنانی.
لینک به نظر -
محمدمن با افراد حکومتی و دولتی کاری ندارم، اونا موجودات دیگری هستند و بارها اینو ثابت کردن، من سیم کارت اعتباری همراه اول دارم و امشب برام اومده هر شخص فقط با کد ملی خود میتواند نت پرو دریافت کند حدود دو میلیون تومان، اگر همراه اول از باعث و بانی هاش بوده یا میخوان از اپلیکیشن های داخلی استفاده بشه به ناچار یا نت طبقاتی برا جیب های گشنه و طماعشون به فروش برسونن، برا اینا برنامه خواهم داشت و معرفی کارزار به افرادی که علاقه مند هستند و پست و استوری و اقداماتی از این قبیل
در: سال خاموشی
لینک به نظر -
لیلیاین بلاتکلیفی و ناکامی ها و نرسیدن ها امید رو هر روز بیشتر و بیشتر از بین میبره و ادامه زندگی رو برای مردم سخت تر میکنه
در: زندگی در تعلیق
و جامعه بیشتر به انحطاط و نابودی پیش میره
لینک به نظر -
سامیدقیقا همینه. جامعه دیگه به لحاظ روانی توانایی بازسازی خودش رو نداره همه مون هر روز ناامید تر از قبل داریم توی سیاهی فرو میریم
در: زندگی در تعلیق
لینک به نظر -
-
رامین کمالیاستاد عابدیان عزیز یکی از اساتید ماندگار در زیست شناسی کشور هستند. مطلبی که استاد نوشتند بی نظیر بود.
در: بحران معنا در کلاسهای علمتجربـی
لینک به نظر -
علیرضااین سایت روایت خاموشی رو دیدم. چقدر دردناک. چقدر ناامیدکننده.
در: مردم آفلاین ایران
لینک به نظر -
علیاقای منصور راست میگن بدتون نیاد صحبت سر این نیست که شما حقتون نیست صحبت سر اینه که چرا بی عدالتی است هیات علمی یک مقاله را با همکاری دانشجوی تحصیلات تکمیلی می نویسه درسته سخته ولی پول طرح، پاداش مقاله کمک هزینه چاپ مقاله، را دریافت می کنه علاوه بر ان ،امتیاز ان مقاله را توی تمام وقتی، ارتقا سالیانه ارتقا رتبه و هزار جور دیگه استفاده می کند ، طرح ضیافت هرسال با خانواده مشهد تشریف می برند هتل ۵ ستاره یک هفته بریز و بپاش انچنانی می کنند براشون ولی برای کارمندا پیاده روی خانوادگی می گذارند صبحانه را خودت باید بیاری بچه هاشون مناطق دور افتاده دانشگاه قبول میشن راحت انتقال می گیرند تهران در صورتی که طبق قانون محل سکونت خودشان باید باشند یک کم هم به کارمندا حق بدید ناراحت باشند از این بی عدالتی
در: درباره دستمزد اعضای هیئتعلمی اغراق کردهاند
لینک به نظر -
ناشناسآمریکا ، اسرائیل و کشورهای منطقه هم درگیر جنگ و شرایط جنگی هستند اما اینترنت را قطع نکردند. چون اینترنت موتور اقتصاد است و قطع آن یعنی آشوب و ناامنی.
در: سلامت عمومی قربانی پنهان قطع اینترنت
پس قطع اینترنت، امنیت نمی آورد. بلکه ناامنی می آورد.
این حماقت را فقط فتنه گرانی مثل رسایی و ثابتی و جلیلی انجام میدهند و باید محاکمه شوند
لینک به نظر -
محمدیشده داستان حرام بودن قند و بعد غسل کردن آن با چای تا حلال شود! الان این مبلغ را بپردازیم اینترنت امن می شود؟ اگر اینترنت موجب نا امنیست که با پرداخت میانگین دو میلیون برای پنجاه گیگ امن نمی شود. اگر قرار است ساز و کار خاصی برای ایمنی آن در نظر بگیرند خب دیگر این پول زور چیست؟ دنیا در حال حرکت به سمت کاهش هزینه های نت و افزایش سرعت ان است انوقت کشور ما برعکس حرکت می کند!
در: مقاومت مدنی در برابر اینترنت پرو
لینک به نظر -
ایمانبه نکته مهمی اشاره کردید که کمتر به آن پرداخته میشود. تحلیل قابل توجهی بود. سایت مشکل دارد پیگیری شود!!!!!
در: سقـــــــــوط آرام طبقـه متوسـط فقیر
لینک به نظر -
ایمانبه نکته مهمی اشاره کردید که کمتر به آن پرداخته میشود. تحلیل قابل توجهی بود.
در: سقـــــــــوط آرام طبقـه متوسـط فقیر
لینک به نظر -
مرضیهمن خودم معلمم و متن رو که میخوندم خیلی باهاش همدلی داشتم. واقعاً حال و روز همگیمون خوب نیست.
در: سقـــــــــوط آرام طبقـه متوسـط فقیر
لینک به نظر -
حمیداینترنت رو وصل کنید من درآمدم صفر شده دارم میرم کارگری دو لقمه نون در بیارم دیگه به اینجام رسیده
در: سال خاموشی
لینک به نظر -
دکتر یزدان پناهنویسنده پیشتر هم درباره «طبقه متوسط فقیر» مطالبی نوشته بود که بسیار دقیق و قابل تأمل بود. بهنظرم نکتهای که مطرح کردهاند واقعاً مهم و قابل فکر کردن است، مخصوصاً اینکه بسیاری از ما احتمالاً خودمان را در همین موقعیت میبینیم. از نویسنده عزیز بابت این نگاه دقیق و متن روان و قابل فهمشان سپاسگزارم.
در: سقـــــــــوط آرام طبقـه متوسـط فقیر
لینک به نظر -
محمد مهدیدرود صمیمانه ما بر وکلا باشرف استان سمنان که چنین تبعیض آشکاری را محکوم میکنند. از سایر سازمان های دولتی و خصوصی نیز چنین انتظار میرود
در: بیانیه «کانون وکلای دادگستری استان سمنان» در مخالفت با اینترنت طبقاتی
لینک به نظر -
کارگرکانون وکلای دادگستری سمنان و پرستاران تاج سر ما هستند
در: بیانیه «کانون وکلای دادگستری استان سمنان» در مخالفت با اینترنت طبقاتی
لینک به نظر -
محمدیعجب اداره خوبی! کجا هست این اداره ما هم بیاییم! حرف زدن کنتور که نداره!!!
در: درباره دستمزد اعضای هیئتعلمی اغراق کردهاند
لینک به نظر -
-
کامراندرود بر شرافت شما.
در: بیانیه «کانون وکلای دادگستری استان سمنان» در مخالفت با اینترنت طبقاتی
لینک به نظر -
Hadiتو دور زمونه ایی که نامردی مد شده مرد شمائید
در: بیانیه «کانون وکلای دادگستری استان سمنان» در مخالفت با اینترنت طبقاتی
لینک به نظر -
اسماعیل صادقپوردرود به شجاعتتون . حرف دل مردم رو زدید
در: بیانیه «کانون وکلای دادگستری استان سمنان» در مخالفت با اینترنت طبقاتی
لینک به نظر -
امیرحسین محزونیهسلام در کنار ال نینو سایر شاخصهای دورپیوندی همانند شاخص QBO شاخص AMO شاخص PDO شاخص IOD شاخص SCAND شاخص MJO و …
در: «سوپــر النینـــــو» در راه است
در وضعیت بارش و دمای کشورمان تاثیر گذارند سال ۱۴۰۲ با وجود برقراری ال نینو به دلیل عدم همراهی سایر شاخصها برخلاف پیش بینی ها پاییزی کم بارش داشتیم .
لینک به نظر -
امیرحسین محزونیهسلام در متن به اشتباه درج شده
در: تابستان ۱۴۰۵ زودتر از موعد از راه میرسد؛
با تضعیف ال نینو در صورتیکه باید نوشته میشد با تقویت ال نینو
توضیح: تقویت ال نینو =
تضعیف مونسون تابستانه
لینک به نظر -
حسن صادقیدقیقا الان تو عصر قجریم کسب و کار اجر تمام. کارها تعطیل شدن کیی هم به فکر ما مردم نیست فقط و فقط کارمندا و شغلای دولتی ما بقی هر چی سرمون بیاد کسی به هیجاش نیست
در: قطع اینترنت؛ از خسارت به کسبوکارها تا تخلف اپراتورها در دریافت وجوه اضافی
لینک به نظر -
منصورتشریف بیارید اداره ما تا ببینید هیئت علمی ها انگار تو هتل ۵ ستاره هستند ۹۰ درصدشون حق مدیریت دارند که فقط به اندازه حقوق کارمندان است. همشون انواع و اقسام ماموریت های شهرستانها رو میرن حق الزحمه میگیرن حق ماموریت میگیرن و تفریح و صفاشون هم میکنن. بهترین اتاق ها رو در اختیارشون میزارن حتی اگه کارمند رو به یک انباری بفرستند. وزارت علوم
در: درباره دستمزد اعضای هیئتعلمی اغراق کردهاند
لینک به نظر -
مهدیتا الان این اینترنت را فعال نکردم
در: اینترنت طبقاتی در لباس «پرو»
اینترنت آزاد حق همه مردم است
لینک به نظر -
-
صفاییآقا ارش بی نظیرترین مربی در هرصه آموزش موتور سواری
در: چرا موتورسیکلتها به ضرورتی شهری تبدیل شدهاند؟
لینک به نظر
