نظرات
-
م متازمانی که جلوی زاد وولدگرفته نشه وضعیت زمین روزبروزبدترمیشه جمعیت کره زمین باید به زیر ۴میلیاردنفربرسه
در: آوارگان گرمایش زمین در فهرست ممنوعه
لینک به نظر -
-
نکیسا خدیشیسلام ، با عرض پوزش اصلاح شد
در: فاصله قانون و اجرای محیطزیست تا روایتهای انسانی از اوتیسم
لینک به نظر -
طاهرهمتاسفانه هم در متن و هم در کلیپ اسم بنده رو به اشتباه سپیده رحمن پور ذکر کردید!
در: فاصله قانون و اجرای محیطزیست تا روایتهای انسانی از اوتیسم
لینک به نظر -
طاهرههم در متن و هم در کلیپ اسم نویسنده ی یادداشت «وقتی بدن میدان جنگ جمعیتی می شود» را به اشتباه ذکر کردید!!
در: فاصله قانون و اجرای محیطزیست تا روایتهای انسانی از اوتیسم
لینک به نظر -
فعال محیط زیستدرود
در: دریاچه گهر در مسیر ثبت جهانی؛ تهدید گردشگری بیضابطه بر نگین فیروزهای زاگرس
عامل ویرانی اشترانکوه و دریاچه گهر خود سازمان محیط زیست هستش..
الان چه کسی باید این وضعیت رو مدیریت کند؟
حتما آدم فضایی ها
لینک به نظر -
محمد اسماعیل اسدیرسانه گلوبو اسپورته فاش کرده است که برای تسهیل جابه جایی اینفانتینو رییس فیفا برای تماشای بازیهای 2026 در سه کشور، این جابهجاییها که ردپای کربن او را به شدت افزایش داده است. یک جت خصوصی بوئینگ ۷۷۷-۳۰۰ER در اختیار اینفانتینو قرار گرفته است. این هواپیما توسط یکی از حامیان مالی مسابقات تامین شده و به صورت انحصاری برای او و سایر اعضای فیفا در تقریباً تمامی سفرها استفاده میشود. او در بخش زمینی نیز برای جابهجایی میان فرودگاهها، هتلها و ورزشگاهها از اسکورت ویژهای بهره میبرد تا گرفتار ترافیک نشود. اینها همه بی توجهی یک دبیر کل فوتبال به محیط زیست و دهن کجی آشکار به مطالبات است.
در: جامجهانی رکورددار درآمد یا آلودگی؟
لینک به نظر -
افسانه عاصمهر جا اسم هنر ایرانی میاد انسان روح و روانش شروع به پرواز میکنه
در: ظرفیت مشترک صنایع دستی و میراث تاریخی برای رونق توریسم فارس
لینک به نظر -
افسانه عاصمحاضر به همکاری هستم
در: پنج موزه و هفت بنای تاریخی فارس در انتظار سرمایهگذاران بخش خصوصی
لینک به نظر -
افسانه عاصمخواهرم قطار بندرعباس را گفت افتضاح بود یک تیغه کشیده بودند و اطاق ها را بسیار کوچک کرده بودند و همینطور سرویس ها چطور ثبت شده با این وضعیت
در: گردشگری ریلی روی ریـــــل بازگشت
لینک به نظر -
ALIREZA SAFAKHOOاین گزارش را از صفر تا صدش خواندم. هم لذت بردم و هم تأسف خوردم.
در: مردمشناسی که برای درختـــــــان، خطابه سرود
و البته سپاس و درود به روزنامهنگار محترم که از دید درست و مسئولانه در زمانه جنگ و مباحث آن به این دغدغه مهم زیست محیطی و اجتماعی پرداخته است..
لینک به نظر -
حسن الهامیدرودبرخانم سپهر،زحمات شمارو درحوزه ی منابع طبیعی ومحیط زیست قدر دانسته وآرزوی سلامتی برای حضرتعالی داریم،امیدکه این زحمات گامی درجهت حفاظت اززاگرس باشد
در: رد پای انسان در آتشسوزیهای کبیرکوه
لینک به نظر -
Ahmad۵ میلیون هزار میلیارد تومان برای خانواده ام و بانوان و فامیلم سرمایه گذاری در طرحهای کشوری میکنم به نام خودشان
در: روزانه ۴۳۱ هزار مترمکعب بدون تصفیه وارد محیط میشود
لینک به نظر -
سیامک خیام باشیچرا مواردی را که میدونید مردم انتقاد کنند هیچ آبرویی براتون نمیمونه را میبندید، مثل سازوکار گرفتن مطالبات از آمریکا، به پیشنهاد همتی ،خوب میخواد ساز وکاری باشه که مثل مطالبات قبلی که ا مد تو ایران ودر مسیر ناگهان یه هواپیما دلار مفقود شد وصدای هم درنیومد ،میخواد اونجوری نشه ،بدین دست همتی تا اینبار خود هواپیما هم ناپدید بشه،تکلیف قبلیه وصندوق امانات سرقتی معلوم نشده ،باعجله دویدی جلو دست کسی دیگه نیوفته .نظرتون خیره این را همه در جریان هستند .
در: ثبت تصویر زادآوری گربه شنی در پناهگاه عباسآباد اصفهان
لینک به نظر -
مهدی ذیگلری میزان مدنیت هر جامعه ای را از رفتار مردم آن جامعه با حیوانات می توان تشخیص داد. (مهاتما گاندی)
در: «رودان»؛ جایی که خرسها کشته میشوند
با عرض سلام
: 📚 معرفی مختصر کتاب 📚
راهنمای مدیریت تعارض انسان و گوشتخواران بزرگ در ایران
اثر حاضر به تبیین مشکلات برقراری همزیستی میان انسان و سه گوشتخوار بزرگ (🐆پلنگ، خرس، 🐺گرگ) و اراده راه کارهای عمومی کاهش این تعارض پرداخته است
مؤلف کوشیده با ارائه شناخت صحیح از روند و الگوهای این تعارض و تلفیق و رویکردهای مفهومی مختلف در حوزه علوم طبیعی، اجتماعی و انسان شناسی، راه کارهای را در جهت چگونگی کاهش و پیشگیری از تعارض و مدیریت آن با هدف توانمندسازی کارشناسان محیط زیست و محیط بانان و همچنین افزایش مدیریت
بهره وری از منابع طبیعی و حفظ بقای گوشتخواران ارائه دهد .
در این کتاب مصور (تصاویر رنگی) ضمن پرداختن به مسائل ریخت شناسی، عادات غذایی، پراکندگی جغرافیایی، زیستگاه، جمعیت و گونه ها حیوان گوشتخوار مورد نظر و عوامل پیشگیری از تعارض و مدیریت آن همراه با تصاویر جذاب ارائه شده است
امید بر آن است که باغداران ، دامداران ، کشاورزان و ساکنان مناطق روستایی و شهری همجوار زیستگاه گوشتخواران بزرگ با مطالعه و بکارگیری اصول و راهکارهای ارائه شده در کتاب مورد نظر نسبت به پیشگیری از تعارض بین انسان و گوشتخواران بزرگ به واسطه نزدیکی زیستگاه طبیعی این جانوران با مناطق شهری و روستایی، اقدامات لازم را اجرا تا در آینده ایی نه چندان دور کمتر شاهد چنین مواردی در کشور عزیزمان ایران باشیم .
به امید آن روز
مهدی ذیگلری
ایالات متحده آمریکا_تگزاس_دالاس
لینک به نظر -
فرزانهنمیدونستم دیوید جونز چرم طبیعی هم کار میکنه. ما چرم طبیعی رو به چرم مشهد و بقیه برندایی که گفتید و البته چرم پاییز میشناسیم که کیف و کفشاشون ضمانتم داره.
در: بهترین برند چرم ایران کدام برند است؟
خودم 20 ساله حدودا کفش چرم طبیعی میپوشم و دیگه نمیتونم مصنوعی پا کنم.
لینک به نظر -
-
ساماونها قصد درمان نداشتند جایگزین کرده بودن حالا برگشتن جای اصلی!حیف انسان نیست شیشه و هروئین مصرف کنه قرن ۲۱؟!!!
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان | پیـام ما
لینک به نظر -
فاطمهنمیدونم چه آسیبی بهت وارد شده که انقدر با بغض، کامنت گذاشتی، ولی بدون که معتاد، بیمار هست نه قاتل و جانی.
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان | پیـام ما
لینک به نظر -
علی اکبر شیخانتوروباید زنده زنده آتیش زدتوچی میدونی ازاعتیادآخه چیزی رودرموردش دانش نداری حرف مفت نزن فقط آرزودارم یه روزدرگیر این اعتیادبشی تادرموردش اینجوری قضاوت نکنی ازهزارتامریضی بدتره توکامنت نذاری مردم نمیگن بی سوادی دهاتی
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان | پیـام ما
لینک به نظر -
-
عبدالله شریعتینه به غیر مسلح ماندن بچه های محیط زیست و نه حمالی کشیدن از مردم بیچاره.
در: همیاران پارک ملی گلستان در تله وعدهها
اگر جروزه مدیریت ندارید بگذارید برید البته مزه گوشت شکار مگر میذاره مدیریت رو ول کنید!!؟
لینک به نظر -
زینبدرست کنید متن فرستادم شش منهای ۳ چند میشود ثبت میکنم ۳ مینویسد خطاست مسخره ست کسی نیست رسیدگی کند ؟
در: چگونه مردمانـــــی هستیم؟ | پیام ما
لینک به نظر -
بهرام رجبی مورکانیهرکسی که این مسعولان رامیگذاردداردخیانت میکند
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان | پیـام ما
۵
لینک به نظر -
بهرام رجبی مورکانیمقصر وزارت بهداشت با همدستی وزارت غذاودارواست
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان | پیـام ما
لینک به نظر -
-
سی نوریمن یه جون ۳۸ ساله هستم که از این همه بدبختی و بلاتکلیفی و بیکاری و افسرده شدن رو اوردم به اعتیاد.خودم هم میدونم کارم اشتباهه ولی چکار کنم هیچ دردی از دردام درمون نمیشه .بیشتر ما بخاطر همین مسائل معتاد میشیم ولی کسی تا خودش دچار اعتیاد نشه درک نمیکنه آدمی که معتاد هست.خدا نابود کنه هرکس با جون مردم بازی میکنه این وسط.حیف سال های قبل ۵۷ که تریاک کپنی بود حیف و صد حیف
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان | پیـام ما
لینک به نظر -
بی هنرنگفتید براچه تریاک مصرف میکنه چراپدرومادرای مامصرف نمیکنند ماهم زمان شاه رادیده ایم چیزی که شما افتخار میکنید ماندیدیم
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان | پیـام ما
لینک به نظر -
حامدجنگ اقلیمی دشمن رو جدی بگیرید
در: خشکدارها؛ ستونهای حیات در جنگلهای هیرکانی
دانشمندان تفاوت محسوس و کاهش شدید بارش ها در فروردین و اردیبهشت 405 رو بررسی کنند
و بدنبال راهکار برای مقابله با سامانه های جنگ اقلیمی دشمن که در اطراف ایران در قالب پایگاه های آمریکایی بنا شده اند باشند
در طول جنگ سامانه هاشون از کار افتادند با شروع آتش بس مجدد فعال شدند
لعنت بر منافقین داخلی و آتش بیموقع که فصل بارشی رو از دست دادیم با این کارشون
لینک به نظر -
بهناماول بیاید وضع شهر رو ببینید بعد فکر گردشگری باشید
در: کریدور گردشگری «مکران تا آبادان» در دستور کار توسعه جنوب
از مردم شرم نمی کنید
با این همه مشکلات باز هم پای نظامشون هستن 😡😡😡😡😡😡😡😡
لینک به نظر
