نظرات
-
هادیدوتاش چیشد؟یا ازمادر جدا شدن یا دوباره تصادف کردن مردن
در: ورود یوزپلنگ «هلیا» و سه تولهاش به شرق سمنان
لینک به نظر -
-
علیاگه چنین مشکلی واقعا وجود داره،پس اینهمه شربت اوپیوم با مارک فاران در عطاریها از کجا بوجود اومده؟!! الان قیمت هر بطری شربت ۲۵۰سی سی در اردبیل، بین ۹۵۰۰ تا ۱۲ میلیون تومان خرید و فروش میشود!!!آیا مافیای دست در دست مسئولین با هدف دلالی و بدست آوردن سودهای کلان اینچنینی اقدام به این عمل نزدند؟!! فساد در مملکت طغیان میکنه. و همین فساد مملکتمون رو به قهقرا برده و دور نیست که به نابودی کامل بکشاند!
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان | پیـام ما
لینک به نظر -
Mahmoud Babaeiسلام واقعا کسی یا مسئول مربوطه گوش شنوا دارد
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان | پیـام ما
لینک به نظر -
منصورآنچه مردم و جوانان رو بیچاره کرد و به خاک سیاه نشومد .تریاک نیست .بلکه سوء استفاده از مردم در تولید شربت اپیوم و قرص متادون بود .در هر شهری سه یا چهار مکان حداقل میفرختند به جز بازار آزاد .عده تی آن چنان چاق و چله سدند .گه نگو .و جالب تمام درامد حاصل از حیب همین افراد معتاد در امده .حالا که تریاک داره کشت میشه و میتونه جتی ملیاردها بشکه نفت رو بگیره .برای عده ای نان دانی قبلی قطع شده .روراست باشید .و جوتنان رو نجات بدید .شربت تولیدی خودتون از یی هزار تومن رسید به سینزده ملیون چرا .بگردید دنبال پرتقال فروش .چشمتون رو باز کنید .
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان | پیـام ما
لینک به نظر -
مجتبیوقتی شربت اپیوم روقطع میکنید، نتیجه اش همین میشود.. بایدسریعا اپیوم به مراکزدرمان برگردد
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان | پیـام ما
لینک به نظر -
مجتبیواقعا درسته قطع ایپیوم مساوی باافزایش مصرف به موادصنعتی وپاشیده شدن زندگی سرقت وهزاران مشکل دیگه
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان | پیـام ما
لینک به نظر -
بازارگردسلام. از ابتدا این کار اشتباه بود تصمیمات اشتباه کل ایران را فرا گرفته است. کار ریشه ای خرابه. الان با توجه به عدم توزیع دولتی توی بازار آزاد چه قیمتی بفروش میرسه.
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان | پیـام ما
لینک به نظر -
باید معتاد زنده زنده آتیش زد.باید معتاد زنده زنده آتیش زد.
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان | پیـام ما
لینک به نظر -
داود عظیمی والاپدر من ۷۰ سال داره نزدیک 8 ساله که شربت اپیوم مصرف میکرد از چند ماهه پیش کلینیک ترک اعتیاد دیگه این شربت رو موجود نداشت بده و جایگرین میگفتن متادن ببر بخور . متادن هم که همه میدونن آخرش کبد از بین میره و مرگ تدریجی همراه داره . قبول نکردم خودم دارم با هزینهای بالا برای پدرم تریاک پیدا میکنم اون چه تریاکی همه آشغال و دست ساز . تریاک اصل دیگه پیدا نمیشه وجود نداره . با آشغالهای تریاک درست میکنن که طرف هزار درد و مرض میگیره سینه ریه همه داغون میشه . زمان قبل 57 به سالمندان تریاک کپنی میدادن . از سال 57 به بعد این دولت فقط باعث عقب ماندگی و نابودی مملکت و مردم شده . 90 درصد مردم از جوان تا پیر آلوده مواد شدن . تا کجا میخاید پیش برید چیزی مگه از مملکت مونده مگه . هرچی غیرقانونی کردید همون بلاگیر جامعه شد . این مملکت اگه چندتا مسئول با علم و سواد و تخصص داشت این وضعش نبود .
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان | پیـام ما
لینک به نظر -
ناشناسشربت تریاک و متادون که عامل ولع برای مصرف مواد است تاثیری در ترک اعتیاد ندارد فقط کاری که مائو در چین انجام داد اثر دارد
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان | پیـام ما
لینک به نظر -
Aliملت تریاک کشت نکنندومصرف هم نکنند. بیایندسوچمه شیشه وهرویین مافیای ایران راخریداری ومصرف کنتد
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان | پیـام ما
لینک به نظر -
علیباید برای افراد بالای 50 یا 60 ازادش کنن یعنی مصرف
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان | پیـام ما
و تولید
لینک به نظر -
صمصامیاگربناباشد،تمام،آثاراین،مملکت،رابه،جبروجباران
در: شهــرکُــشــــــی |پیام ما
متعلق،بدانید،خیانتی،بس،بزرگ،ونابخشودنی،به
ایران،وایرانی،نمودهٔ،ایم،،ومیبایست،تمام،آثار
ارزشمند،تاریخی،این،کشور رابا،بلدوزرصاف،کنیم،مایع،تمسخر،آیندگان،خواهیم
شد،فکرمیکنید،که،صهیونیست،چه،میخواهد،آنها
همین،رامیخواهند،ایرانی،ویران،وفاغدتاریخ،وتمدن
آنها،باایران،مقتدروبااقتدارمشکل،دارند،پس،دانا
باشید،تادردام،این،ناکسان،اژنبی،نیفتید،درایران
میراثی،متعلق،به،گذشته،نیست،تمام،متعلق،به
آیندگان،است،
لینک به نظر -
Parvaneh Zavari zareکاشکی تنها همین نگرانی باشه خیلی ها ب مصرف شیشه و تزریق هرویین برگشتن
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان | پیـام ما
لینک به نظر -
علیبا سلام . تاریخ انسان ثابت کرده است که مرگ یک تمدن (هویت ملی و میهنی و اعتقادی و باورهای دینی و انقلابی و غزه ) با کاهش رشد جمعیت از بین می رود. و جنگ بیماری . سبل گرانی کاهش قدرت خرید از عوامل مهم آن است
در: شهــرکُــشــــــی |پیام ما
متاسفانه در ایران گرانی و کاهش قدرت خرید بلای 80 درصد باعث کاهش رشد جمعیت شده است و کارشناسان تخمین می زنند در صد سال آینده یک ایرانی وجود نداشته باشد که بتواند باورهای دینی و انقلابی را به نسلهای بعدی بسپارد
پرچم انقلاب اسلامی را به امام زمان بسپارد
آمریکا با علم به این موضوع تلاش می کند که از طریق گرانی و کاهش قدرت خرید تمدن ایران را از بین ببرد
متاسفانه هنوز برای مدیران و نمایندگان .رسانه ها این موضوع حفظ تمدن به یک باور و اولویت تبدیل نشده است
چون هنوز رفع گرانی و کاهش قدرت خرید هنوز در اولویت قرار نگرفته است .
لینک به نظر -
-
جمشید آقا نوه سیهلیا پنج توله داشت، دوتاش چرا نیست؟
در: ورود یوزپلنگ «هلیا» و سه تولهاش به شرق سمنان
لینک به نظر -
باران آذریبرای ترمیم کاخ ها
در: شهــرکُــشــــــی |پیام ما
نباید هزینه بشه
نماد ظلم و قدرت پوشالی هس
اونم چند هزار متر ایینه کاری !!
بجاش هزینه کنین درزیباسازی معابر عمومی برای گشایش روان و روح عمومی مردم
مردم نیاز دارند بعد جنگ
والا راستش من دهه پنجاهی یک بار ب کاخ سر نزدم چون پول اضافی ندارم :(
سهم بنزین یارانه و خانواری م فعلا دست قاچاقچیان سوخت هس چون توان خرید خودرو ندارم!
لینک به نظر -
باران آذریدقیقا
در: شهــرکُــشــــــی |پیام ما
نباید برای کاخ ها هزینه کرده برای مرمتش
فقط برای ساخت بناهای تاریخی افراد تاثیر گذار تو ایران ، هزینع کرد
هزینه مرمت کاخ راب من معلول بدین نیاز دارم
لینک به نظر -
Hoseinنو این مملکت قانون جنگل حاکم است چیزی که از ان بنام قانون یاد میشود در واقع ابزاری است گروگان گرفته شده از قانون برای سرکوب بدنه ی ضعیف جامعه،وگرنه انچه که مسیر را مشخص میکند پول و پارتی و نفوذ در دستگاه حاکمیتی است
در: معدن در زیستگـــــــاه گورخرها | پیام ما
لینک به نظر -
مریم ساداتفقط یک قوم بی هویت و بی تاریخ مثبت هنری آثار تاریخی و فرهنگی ایران را نابود میکند خوش وحشی گری صهیونیست کوجا و خصلت هنردوستی و تاریخ ساری و قهرمان پروری ایرانیان کوجا صهیون باید حذف شود از تاریخ از دنیا
در: شهــرکُــشــــــی |پیام ما
لینک به نظر -
-
ناشناساز تیم پیام ما خواهشمند این کارزار که تنها در سه روز به پنچ هزار امضا رسیده است را در شبکه خود بازتاب دهید. (https://www.karzar.net/323082)
در: حمله به مناطق حفاظتشده ایران جنایتی زیستمحیطی بود
ما داوطلبان کنکور ارشد خواستار تعویق درست و منطقی همانند تاریخ کنکور ارشد وزارت بهداشت در نیمه دوم سال هستیم، در شرایط جنگی کشور وزارت علوم با جلو اندخت تاریخ کنکور ارشد به دشمنان اجازه قتل عام نخبگان را می دهد و با علم و آگاهی اینکه حوزه های امتحانی کنکور که دانشگاه ها هستند قبلا مورد هدف قرار گرفته قصد برگزاری کنکور ارشد و تکرار حادثه ای مانند مدرسه میناب را دارند.
لینک به نظر -
حسنا علی محمدیچقدر دهشتناک و در عین حال متن به زیبایی نوشته شده است.
در: زیستــــــــن به روایــــــــت |پیام ما
لینک به نظر -
حسنا علی محمدیچقدر دهشتناک و چقدر زیبا نوشته نویسنده عزیز
در: زیستــــــــن به روایــــــــت |پیام ما
لینک به نظر -
بهرادما مرگ آنها را تبدیل به خبر میکنیم، اما هیچگاه در مورد زندگی آنها سؤالی از خود نمیپرسیم. (کارتپستالهایی از گور، امیر سولیا گیچ، فعال سیاسی و نویسنده بوسنیایی)
در: علیــــه خاموشـــــی
تبریک شجاعت شما در نوشتن این مقاله ستودنی است
لینک به نظر -
بهرادنه خانم سرداری در زیست امروز ما ایرانیان اینطور نیست ! شبکه های اجتمایی را نمی شود بجای همه گذشت
در: اعلامیه مرگ برای عشق به مام وطن |پیام ما
من فکر میکنم شما هم خیلی بیرحمانه " همه " را محکوم میکنید ! نظر شما بیشتر در مورد مافیا رسانه صحیح است
لینک به نظر -
بهرادسلام و درود
در: اعلامیه مرگ برای عشق به مام وطن |پیام ما
جهت باد افکار عمومی خیلی عالی بود
لینک به نظر -
Mohsen Kahkeshمتاسفانه چند نفر احمق دارن خوزستان رو اداره میکنم که از نظر فهم زیر صفر هستند از استان دار گرفته تا آبفا
در: اهواز، خسته ازبیآبی
بیشعور بودن همینه
آخه چقدر نفهمید
لینک به نظر
