نظرات

  • ورود یوزپلنگ «هلیا» و سه توله‌اش به شرق سمنان
    هادی

    دوتاش چیشد؟یا ازمادر جدا شدن یا دوباره تصادف کردن مردن

    در: ورود یوزپلنگ «هلیا» و سه توله‌اش به شرق سمنان
    لینک به نظر
  • بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    سینا

    جهانگیر شجاعی بیکار شد

    در: بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    لینک به نظر
  • بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    علی

    اگه چنین مشکلی واقعا وجود داره،پس اینهمه شربت اوپیوم با مارک فاران در عطاریها از کجا بوجود اومده؟!! الان قیمت هر بطری شربت ۲۵۰سی سی در اردبیل، بین ۹۵۰۰ تا ۱۲ میلیون تومان خرید و فروش میشود!!!آیا مافیای دست در دست مسئولین با هدف دلالی و بدست آوردن سودهای کلان اینچنینی اقدام به این عمل نزدند؟!! فساد در مملکت طغیان میکنه. و همین فساد مملکتمون رو به قهقرا برده و دور نیست که به نابودی کامل بکشاند!

    در: بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    لینک به نظر
  • بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    Mahmoud Babaei

    سلام واقعا کسی یا مسئول مربوطه گوش شنوا دارد

    در: بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    لینک به نظر
  • بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    منصور

    آنچه مردم و جوانان رو بیچاره کرد و به خاک سیاه نشومد .تریاک نیست .بلکه سوء استفاده از مردم در تولید شربت اپیوم و قرص متادون بود .در هر شهری سه یا چهار مکان حداقل میفرختند به جز بازار آزاد .عده تی آن چنان چاق و چله سدند .گه نگو .و جالب تمام درامد حاصل از حیب همین افراد معتاد در امده .حالا که تریاک داره کشت میشه و میتونه جتی ملیاردها بشکه نفت رو بگیره .برای عده ای نان دانی قبلی قطع شده .روراست باشید .و جوتنان رو نجات بدید .شربت تولیدی خودتون از یی هزار تومن رسید به سینزده ملیون چرا .بگردید دنبال پرتقال فروش .چشمتون رو باز کنید .

    در: بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    لینک به نظر
  • بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    مجتبی

    وقتی شربت اپیوم روقطع میکنید، نتیجه اش همین میشود.. بایدسریعا اپیوم به مراکزدرمان برگردد

    در: بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    لینک به نظر
  • بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    مجتبی

    واقعا درسته قطع ایپیوم مساوی باافزایش مصرف به موادصنعتی وپاشیده شدن زندگی سرقت وهزاران مشکل دیگه

    در: بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    لینک به نظر
  • بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    بازارگرد

    سلام. از ابتدا این کار اشتباه بود تصمیمات اشتباه کل ایران را فرا گرفته است. کار ریشه ای خرابه. الان با توجه به عدم توزیع دولتی توی بازار آزاد چه قیمتی بفروش میرسه.

    در: بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    لینک به نظر
  • بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    باید معتاد زنده زنده آتیش زد.

    باید معتاد زنده زنده آتیش زد.

    در: بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    لینک به نظر
  • بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    داود عظیمی والا

    پدر من ۷۰ سال داره نزدیک 8 ساله که شربت اپیوم مصرف میکرد از چند ماهه پیش کلینیک ترک اعتیاد دیگه این شربت رو موجود نداشت بده و جایگرین میگفتن متادن ببر بخور . متادن هم که همه میدونن آخرش کبد از بین میره و مرگ تدریجی همراه داره . قبول نکردم خودم دارم با هزینهای بالا برای پدرم تریاک پیدا میکنم اون چه تریاکی همه آشغال و دست ساز . تریاک اصل دیگه پیدا نمیشه وجود نداره . با آشغالهای تریاک درست میکنن که طرف هزار درد و مرض میگیره سینه ریه همه داغون میشه . زمان قبل 57 به سالمندان تریاک کپنی میدادن . از سال 57 به بعد این دولت فقط باعث عقب ماندگی و نابودی مملکت و مردم شده . 90 درصد مردم از جوان تا پیر آلوده مواد شدن . تا کجا میخاید پیش برید چیزی مگه از مملکت مونده مگه . هرچی غیرقانونی کردید همون بلاگیر جامعه شد . این مملکت اگه چندتا مسئول با علم و سواد و تخصص داشت این وضعش نبود .

    در: بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    لینک به نظر
  • بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    ناشناس

    شربت تریاک و متادون که عامل ولع برای مصرف مواد است تاثیری در ترک اعتیاد ندارد فقط کاری که مائو در چین انجام داد اثر دارد

    در: بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    لینک به نظر
  • بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    Ali

    ملت تریاک کشت نکنندومصرف هم نکنند. بیایندسوچمه شیشه وهرویین مافیای ایران راخریداری ومصرف کنتد

    در: بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    لینک به نظر
  • بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    علی

    باید برای افراد بالای 50 یا 60 ازادش کنن یعنی مصرف
    و تولید

    در: بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    لینک به نظر
  • شهــرکُــشــــــی |پیام ما
    صمصامی

    اگربناباشد،تمام،آثاراین،مملکت،رابه،جبروجباران
    متعلق،بدانید،خیانتی،بس،بزرگ،ونابخشودنی،به
    ایران،وایرانی،نمودهٔ،ایم،،ومیبایست،تمام،آثار
    ارزشمند،تاریخی،این،کشور رابا،بلدوزرصاف،کنیم،مایع،تمسخر،آیندگان،خواهیم
    شد،فکرمیکنید،که،صهیونیست،چه،میخواهد،آنها
    همین،رامیخواهند،ایرانی،ویران،وفاغدتاریخ،وتمدن
    آنها،باایران،مقتدروبااقتدارمشکل،دارند،پس،دانا
    باشید،تادردام،این،ناکسان،اژنبی،نیفتید،درایران
    میراثی،متعلق،به،گذشته،نیست،تمام،متعلق،به
    آیندگان،است،

    در: شهــرکُــشــــــی |پیام ما
    لینک به نظر
  • بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    Parvaneh Zavari zare

    کاشکی تنها همین نگرانی باشه خیلی ها ب مصرف شیشه و تزریق هرویین برگشتن

    در: بازگشت به تریاک به‌جای درمان | پیـام ما
    لینک به نظر
  • شهــرکُــشــــــی |پیام ما
    علی

    با سلام . تاریخ انسان ثابت کرده است که مرگ یک تمدن (هویت ملی و میهنی و اعتقادی و باورهای دینی و انقلابی و غزه ) با کاهش رشد جمعیت از بین می رود. و جنگ بیماری . سبل گرانی کاهش قدرت خرید از عوامل مهم آن است
    متاسفانه در ایران گرانی و کاهش قدرت خرید بلای 80 درصد باعث کاهش رشد جمعیت شده است و کارشناسان تخمین می زنند در صد سال آینده یک ایرانی وجود نداشته باشد که بتواند باورهای دینی و انقلابی را به نسل‌های بعدی بسپارد
    پرچم انقلاب اسلامی را به امام زمان بسپارد
    آمریکا با علم به این موضوع تلاش می کند که از طریق گرانی و کاهش قدرت خرید تمدن ایران را از بین ببرد
    متاسفانه هنوز برای مدیران و نمایندگان .رسانه ها این موضوع حفظ تمدن به یک باور و اولویت تبدیل نشده است
    چون هنوز رفع گرانی و کاهش قدرت خرید هنوز در اولویت قرار نگرفته است .

    در: شهــرکُــشــــــی |پیام ما
    لینک به نظر
  • شهــرکُــشــــــی |پیام ما
    محسن

    داداش میفهمم با هم هم دردیم .

    در: شهــرکُــشــــــی |پیام ما
    لینک به نظر
  • ورود یوزپلنگ «هلیا» و سه توله‌اش به شرق سمنان
    جمشید آقا نوه سی

    هلیا پنج توله داشت، دوتاش چرا نیست؟

    در: ورود یوزپلنگ «هلیا» و سه توله‌اش به شرق سمنان
    لینک به نظر
  • شهــرکُــشــــــی |پیام ما
    باران آذری

    برای ترمیم کاخ ها

    نباید هزینه بشه
    نماد ظلم و قدرت پوشالی هس

    اونم چند هزار متر ایینه کاری !!


    بجاش هزینه کنین درزیباسازی معابر عمومی برای گشایش روان و روح عمومی مردم

    مردم نیاز دارند بعد جنگ

    والا راستش من دهه پنجاهی یک بار ب کاخ سر نزدم چون پول اضافی ندارم :(
    سهم بنزین یارانه و خانواری م فعلا دست قاچاقچیان سوخت هس چون توان خرید خودرو ندارم!

    در: شهــرکُــشــــــی |پیام ما
    لینک به نظر
  • شهــرکُــشــــــی |پیام ما
    باران آذری

    دقیقا

    نباید برای کاخ ها هزینه کرده برای مرمتش

    فقط برای ساخت بناهای تاریخی افراد تاثیر گذار تو ایران ، هزینع کرد

    هزینه مرمت کاخ راب من معلول بدین نیاز دارم

    در: شهــرکُــشــــــی |پیام ما
    لینک به نظر
  • معدن در زیستگـــــــاه گورخرها | پیام ما
    Hosein

    نو این مملکت قانون جنگل حاکم است چیزی که از ان بنام قانون یاد میشود در واقع ابزاری است گروگان گرفته شده از قانون برای سرکوب بدنه ی ضعیف جامعه،وگرنه انچه که مسیر را مشخص میکند پول و پارتی و نفوذ در دستگاه حاکمیتی است

    در: معدن در زیستگـــــــاه گورخرها | پیام ما
    لینک به نظر
  • شهــرکُــشــــــی |پیام ما
    مریم سادات

    فقط یک قوم بی هویت و بی تاریخ مثبت هنری آثار تاریخی و فرهنگی ایران را نابود می‌کند خوش وحشی گری صهیونیست کوجا و خصلت هنردوستی و تاریخ ساری و قهرمان پروری ایرانیان کوجا صهیون باید حذف شود از تاریخ از دنیا

    در: شهــرکُــشــــــی |پیام ما
    لینک به نظر
  • شهــرکُــشــــــی |پیام ما
    علی

    من که خونم خراب شده میفهمم نه شما

    در: شهــرکُــشــــــی |پیام ما
    لینک به نظر
  • حمله به مناطق حفاظت‌شده ایران جنایتی زیست‌محیطی بود
    ناشناس

    از تیم پیام ما خواهشمند این کارزار که تنها در سه روز به پنچ هزار امضا رسیده است را در شبکه خود بازتاب دهید. (https://www.karzar.net/323082)
    ما داوطلبان کنکور ارشد خواستار تعویق درست و منطقی همانند تاریخ کنکور ارشد وزارت بهداشت در نیمه دوم سال هستیم، در شرایط جنگی کشور وزارت علوم با جلو اندخت تاریخ کنکور ارشد به دشمنان اجازه قتل عام نخبگان را می دهد و با علم و آگاهی اینکه حوزه های امتحانی کنکور که دانشگاه ها هستند قبلا مورد هدف قرار گرفته قصد برگزاری کنکور ارشد و تکرار حادثه ای مانند مدرسه میناب را دارند.

    در: حمله به مناطق حفاظت‌شده ایران جنایتی زیست‌محیطی بود
    لینک به نظر
  • زیستــــــــن به روایــــــــت |پیام ما
    حسنا علی محمدی

    چقدر دهشتناک و در عین حال متن به زیبایی نوشته شده است.

    در: زیستــــــــن به روایــــــــت |پیام ما
    لینک به نظر
  • زیستــــــــن به روایــــــــت |پیام ما
    حسنا علی محمدی

    چقدر دهشتناک و چقدر زیبا نوشته نویسنده عزیز

    در: زیستــــــــن به روایــــــــت |پیام ما
    لینک به نظر
  • علیــــه خاموشـــــی
    بهراد

    ما مرگ آنها را تبدیل به خبر می‌کنیم، اما هیچگاه در مورد زندگی آنها سؤالی از خود نمی‌پرسیم. (کارت‌پستال‌هایی از گور، امیر سولیا گیچ، فعال سیاسی و نویسنده بوسنیایی)
    تبریک شجاعت شما در نوشتن این مقاله ستودنی است

    در: علیــــه خاموشـــــی
    لینک به نظر
  • اعلامیه مرگ برای عشق به مام وطن |پیام ما
    بهراد

    نه خانم سرداری در زیست امروز ما ایرانیان اینطور نیست ! شبکه های اجتمایی را نمی شود بجای همه گذشت
    من فکر میکنم شما هم خیلی بیرحمانه " همه " را محکوم میکنید ! نظر شما بیشتر در مورد مافیا رسانه صحیح است

    در: اعلامیه مرگ برای عشق به مام وطن |پیام ما
    لینک به نظر
  • اعلامیه مرگ برای عشق به مام وطن |پیام ما
    بهراد

    سلام و درود
    جهت باد افکار عمومی خیلی عالی بود

    در: اعلامیه مرگ برای عشق به مام وطن |پیام ما
    لینک به نظر
  • اهواز، خسته ازبی‌آبی
    Mohsen Kahkesh

    متاسفانه چند نفر احمق دارن خوزستان رو اداره میکنم که از نظر فهم زیر صفر هستند از استان دار گرفته تا آبفا
    بیشعور بودن همینه
    آخه چقدر نفهمید

    در: اهواز، خسته ازبی‌آبی
    لینک به نظر