نظرات
-
Parvaneh Zavari zareکاشکی تنها همین نگرانی باشه خیلی ها ب مصرف شیشه و تزریق هرویین برگشتن
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان
لینک به نظر -
علیبا سلام . تاریخ انسان ثابت کرده است که مرگ یک تمدن (هویت ملی و میهنی و اعتقادی و باورهای دینی و انقلابی و غزه ) با کاهش رشد جمعیت از بین می رود. و جنگ بیماری . سبل گرانی کاهش قدرت خرید از عوامل مهم آن است
در: شهــرکُــشــــــی
متاسفانه در ایران گرانی و کاهش قدرت خرید بلای 80 درصد باعث کاهش رشد جمعیت شده است و کارشناسان تخمین می زنند در صد سال آینده یک ایرانی وجود نداشته باشد که بتواند باورهای دینی و انقلابی را به نسلهای بعدی بسپارد
پرچم انقلاب اسلامی را به امام زمان بسپارد
آمریکا با علم به این موضوع تلاش می کند که از طریق گرانی و کاهش قدرت خرید تمدن ایران را از بین ببرد
متاسفانه هنوز برای مدیران و نمایندگان .رسانه ها این موضوع حفظ تمدن به یک باور و اولویت تبدیل نشده است
چون هنوز رفع گرانی و کاهش قدرت خرید هنوز در اولویت قرار نگرفته است .
لینک به نظر -
-
جمشید آقا نوه سیهلیا پنج توله داشت، دوتاش چرا نیست؟
در: ورود یوزپلنگ «هلیا» و سه تولهاش به شرق سمنان
لینک به نظر -
باران آذریبرای ترمیم کاخ ها
در: شهــرکُــشــــــی
نباید هزینه بشه
نماد ظلم و قدرت پوشالی هس
اونم چند هزار متر ایینه کاری !!
بجاش هزینه کنین درزیباسازی معابر عمومی برای گشایش روان و روح عمومی مردم
مردم نیاز دارند بعد جنگ
والا راستش من دهه پنجاهی یک بار ب کاخ سر نزدم چون پول اضافی ندارم :(
سهم بنزین یارانه و خانواری م فعلا دست قاچاقچیان سوخت هس چون توان خرید خودرو ندارم!
لینک به نظر -
باران آذریدقیقا
در: شهــرکُــشــــــی
نباید برای کاخ ها هزینه کرده برای مرمتش
فقط برای ساخت بناهای تاریخی افراد تاثیر گذار تو ایران ، هزینع کرد
هزینه مرمت کاخ راب من معلول بدین نیاز دارم
لینک به نظر -
Hoseinنو این مملکت قانون جنگل حاکم است چیزی که از ان بنام قانون یاد میشود در واقع ابزاری است گروگان گرفته شده از قانون برای سرکوب بدنه ی ضعیف جامعه،وگرنه انچه که مسیر را مشخص میکند پول و پارتی و نفوذ در دستگاه حاکمیتی است
در: معدن در زیستگـــــــاه گورخرها
لینک به نظر -
مریم ساداتفقط یک قوم بی هویت و بی تاریخ مثبت هنری آثار تاریخی و فرهنگی ایران را نابود میکند خوش وحشی گری صهیونیست کوجا و خصلت هنردوستی و تاریخ ساری و قهرمان پروری ایرانیان کوجا صهیون باید حذف شود از تاریخ از دنیا
در: شهــرکُــشــــــی
لینک به نظر -
-
ناشناساز تیم پیام ما خواهشمند این کارزار که تنها در سه روز به پنچ هزار امضا رسیده است را در شبکه خود بازتاب دهید. (https://www.karzar.net/323082)
در: حمله به مناطق حفاظتشده ایران جنایتی زیستمحیطی بود
ما داوطلبان کنکور ارشد خواستار تعویق درست و منطقی همانند تاریخ کنکور ارشد وزارت بهداشت در نیمه دوم سال هستیم، در شرایط جنگی کشور وزارت علوم با جلو اندخت تاریخ کنکور ارشد به دشمنان اجازه قتل عام نخبگان را می دهد و با علم و آگاهی اینکه حوزه های امتحانی کنکور که دانشگاه ها هستند قبلا مورد هدف قرار گرفته قصد برگزاری کنکور ارشد و تکرار حادثه ای مانند مدرسه میناب را دارند.
لینک به نظر -
حسنا علی محمدیچقدر دهشتناک و در عین حال متن به زیبایی نوشته شده است.
در: زیستــــــــن به روایــــــــت
لینک به نظر -
حسنا علی محمدیچقدر دهشتناک و چقدر زیبا نوشته نویسنده عزیز
در: زیستــــــــن به روایــــــــت
لینک به نظر -
بهرادما مرگ آنها را تبدیل به خبر میکنیم، اما هیچگاه در مورد زندگی آنها سؤالی از خود نمیپرسیم. (کارتپستالهایی از گور، امیر سولیا گیچ، فعال سیاسی و نویسنده بوسنیایی)
در: علیـــــــه خاموشـــــــی
تبریک شجاعت شما در نوشتن این مقاله ستودنی است
لینک به نظر -
بهرادنه خانم سرداری در زیست امروز ما ایرانیان اینطور نیست ! شبکه های اجتمایی را نمی شود بجای همه گذشت
در: اعلامیه مرگ برای عشق به مام وطن
من فکر میکنم شما هم خیلی بیرحمانه " همه " را محکوم میکنید ! نظر شما بیشتر در مورد مافیا رسانه صحیح است
لینک به نظر -
-
Mohsen Kahkeshمتاسفانه چند نفر احمق دارن خوزستان رو اداره میکنم که از نظر فهم زیر صفر هستند از استان دار گرفته تا آبفا
در: اهواز، خسته ازبیآبی
بیشعور بودن همینه
آخه چقدر نفهمید
لینک به نظر -
-
کاردربهتره اینا رو به همین صورت بزارن باشه که مردم از خاطرشون نره که قارونها باید کشته بشن و خداوند خانه های اونا رو هم دوست نداره، فرهنگ در عمق جانه مردمه ، مفاهیمه دوست داشتن غیرت مهربانی ، خشم در برابر شیاطین و دشمنان خدا ، اگر قرار بود ساختمانها جاودانه بمانند ، همه خانه های گذشتگان اثری جاودانه میشدن بعد مردم کجا زندگی میکردند! استاینگراد در جنگ دوم تخریب شد دوباره ساخته شد ، باید زمانه را شناخت ، نزدیک ۸۰ستله اسراییل نسل کشی و تخریب کرد ،ایا در نسل فلسطین تغییر ایجاد شد یا تمدنشان پایان یافت، هرگز ، یا سرخ پوستان را کشتار جمعی کردن آیا تفکرشان تمام شد ، آنچه میماند فکر است که باید بالنده بماند، عاقبت این کاخها رو دیدن و بزرگانی دوباره کاخ نشین شدن ، اینها نه تمدن است نه عبرت میشود ، مکانهایی پر هزینه برای نگهداری و مرمت !! و الاف الوف عدهای ،
در: شهــرکُــشــــــی
لینک به نظر -
کاردرهمون بهتر که خراب شدن ، در آنها دشمنان خدا زندگی کردن، و زیبایی آنها بزرگان را به کاخ نشینی ترغیب میکرد ، وگرنه بدبخت بیچاره که دسترسی نداشتن ، کاخ قارون و جالوتها با خودشان میبایست از بین میرفت، تا همگان بدانند زندگی واقعی که خداوند برای انسان در نظر گرفته همدلی دوستی مهربانی و غیرت و دشمنی با دشمنه خدا و جنگ و مقاومت در برابر آنهاست ، ما موظفیم خانه آدمها رو باز سازی کنیم نه اینکه خاطره ام الفسادها را مرمت کنیم، بگزارید همانطور بماند ، حداقل اینه عبرت میشود ، نه الاف الوف برای عده ای ،
در: شهــرکُــشــــــی
لینک به نظر -
رسا شیخ اکبریبا تشکر از زحمات شما خواهشمندم در متن خبر نام آقای رسا شیخ اکبری را اصلاح بفرمایید
در: شاهنامه در میان نتها و ماشینها
لینک به نظر -
رساشیخ اکبریبا تشکر از زحمات شما ، فقط خواهشمندم اسم بنده درست نوشته بشود ، رسا شیخ اکبری هستم
در: شاهنامه در میان نتها و ماشینها
لینک به نظر -
ساراخیلی ممنون بابت توجه تون به این موضوع مهم
در: درس و ترس
لطفا این موضوع رو پیگیری کنید 🙏
لینک به نظر -
علییه فرمول ساده حاکمه چون اکثر وزرا و وکلا اعضای هیات علمی دانشگاهها هستن حقوق اعضای هیات علمی دانشگاهها رو 100درصد افزایش دادن بیخیال بقیه خب نخبگان اینجوری هم داریم دیگه نارحتی نداره که
در: درباره دستمزد اعضای هیئتعلمی اغراق کردهاند
لینک به نظر -
علیرضا نظرزادهبسیار علاقه مند به شرکت در برنامه شمارش پرندگان شکاری عبوری از آسمان کشورم ایران هستم
در: پرواز ۱۰۰۰ عقاب مهاجر در ۲ ساعت بر فراز ایران
آماده هر گونه همکاری هستم
ساکن تهرانم 09120223404
لینک به نظر -
هاشم والابنظر میاد باید برگشت به شرکتهای پیمانکار. وظایف کارمندان را میتوانند شرکتهای خصوصی انجام دهند تا هم صرفهجویی شود و هم راندمان بالا برکد.
در: درباره دستمزد اعضای هیئتعلمی اغراق کردهاند
لینک به نظر -
زهراخب شما هم تشریف ببرید هیات علمی بشید.
در: درباره دستمزد اعضای هیئتعلمی اغراق کردهاند
لینک به نظر -
سارینااگه میخوان بهینه سازی مصرف انرژی و آموزش بدن باید توی مدرسه باشه و به بچه ها از سن کم آموزش بدن . طرز درست شستن ظرف ، بخاری با شعله کم و پوشیدن جوراب پشمی و پتو و لباس کاموایی ، کاشتن درخت برای رفع آلودگی هوا درختهای بزرگ و بسیار بلند مثل صنوبر که زود هم رشد میکنن و هم هوای شهرا اینجوری خیلی خنک میشه و چون خیلی بلند هستن سایه هم میدن و گرمای تابستون از بین میره . مثلن طرز ظرف شستن خانومهای ایرانی کاملن اشتباهه من توی فامیل و آشنا و دوستها و حتی فیلمها و مستندها و ولاگها و یوتیوبرها هم دیدم که خانومها این مدلی طرف میشورن : اول آب و تا آخر باز میکنن و هم زمان که شیر آب بازه آشغالهای ظرفها رو پاک میکنن و دونه دونه کف میزنن و بعدم میشورن و حدود یک ساعت اون شیر آب تا درجه آخر بازه و هدر میره بهشون هم گفتم بارها ولی گوش نمیدن و بهشون برمیخوره . من خودم اینجوری ظرف میشورم که اول خورده غذاها و برنج و باقی غذاهای ته بشقابها رودونه دونه پاک میکنم و میریزم توی کیسه آشغال کنار دستم وبعد ظرفها رو دونه دونه کف میزنم و بعد آب و باز میکنم و میشورم ظرفهارو . یا مثلن توی رستورانها کلی آب و انرژی هدر میره با روش برنج صاف کردن و هم آلودگی هم داره اگه رستورانها و مطبخها برنج شون رو با پلوپز بپزن هم انرژی کمتر و وقت کمتری میبره و هم اونهمه آب مصرف نمیشه و سالمتر و قشنگتر هم هست و مثلن برای پخت برنج پلوپز فقط کمی کره لازمه ، اما برای برنج آبکش شده یه سطل روغن روی برنج میزنن که ناسالم هم هست . یا مثلن به بچه ها از توی مدرسه و سن کم یاد بدن که سیزده بدر کهمیخوان بیرون برن از قبل توی خونه غذا و یا ساندویچ درست کنن ومیوه و هرچی که دوست دارن و بعد غذاهارو توی سبد پیکنیک بزارن و بیرون بخورن و بعد آشغالهاشون و توی کیسه برگردونن خونه و بریزن سطل آشغال و به هیچ وجه توی طبیعت و جنگل و پارک کباب و آتیش درست نکنن . و مثلن سیزده بدر فقط برن بیرون بگردن یا پیاده روی کنن و دونه میوه هایی که خوردن و بکارن یا با خودشون بذر و نهال ببرن و بکارن و اینجوری همه جا رو سرسبز کنن . باید روی این فرهنگها از بچگی کار بشه . به پدر و مادرهاشون که بگی توی پارک آتیش روشن نکنیم و کباب درست نکنین میخوان باهات دعوا کنن حداقل به بچه هاشون یاد بدین که اونها اجازه ندن پدرو مادرهاشون به طبیعت آسیب بزنن . یا مثلن جریمه های سنگین برای آشغال ریختن توی خیابون یا در خونه ها بزارن یا جریمه های نقدی میلیونی و خیلی زیاد برای آشغال ریختن توی طبیعت و رودخونه . یاد بدن به بچه ها که بیشتر پیاده روی کنن و خرید کنن و کمتر ماشین و بیرون ببرن تا هوا پاکتر بشه . کاش درختهای عجیب و بی نهایت خوشگلی گثل درخت ویستریا هم همه جا بکارن تا زیبایی توی شهرها بیشتر بشه . کنار خیابونها و جاده ها درختهای صنوبر بلند بکارن که تا چهل پنجاه متر هم میرسن و خیلی سایه میدن و جلوی گرما و تابش شدید خورشید و میگیرن و زود هم رشد میکنن . کنار خیابونها گلدونهای سنگی خیلی بزرگ و قشنگ بزارن و درختچه های برگ انجیری و ... بکارن و اینجوری فضای شهر خوشگل میشه و همه خوشحالتر میشن . درختهای با شکوفه های صورتی رنگ بکارن توی خیابونها و اینجوری مردم روحیه بهتر و سادتری پیدا میکنن
در: مسابقه ملی ایدهپردازی «ایدانو» به آنتن شبکه دو رسید
لینک به نظر -
ساریناخواهشن درباره سوپرمارکتها و رستورانهای بین راهی هم مطلب بنویسین . خیلی کثیف و زشتن . مسافرت که میری مثلن توی یه رستوران بین راهی میخوای یه خوراکی یا غذایی بخری اولن همه شون بلااستثناع یه مرد چرکو کثیف بداخلاق صاحب رستورانه بعد سیبیل هم داره و لباس خونگی پوشیده یه دستمال چرکو کثیف که پنجاه ساله نشسته اش هم دستش گرفته باهاش میز و پیشخوان مغازه رو تمیز میکنه . بعد همه میزهاشون پلاستیکی و زشت و کثیف و بدبو . مثلن املت سفارش میدی میره سه ملاقه روغن و با رب گوجه سوخته و تخم مرغ مخلوط میکنه بوی زهم هم میده و ظاهر چندش حالت بهم میخوره . بعد سوپری ها و مغازه های بین راهی هم مثلن میخوای آب معدنی یا پنیر و کره یا شکلات یا بیسکوییت بخری هیچ کدوم از برندها و مارکهای معروف توی ایران و ندارن . مثلن پنیر دارن با برند اصغربقال ، شکلات با برند کپک آباد ، آب معدنی چرکو با برندهای نامعتبر و نامشخص که اصلن شناخته شده و قابل اعتماد نیستن و آدم از خرید پشیمون میشه . خب آخه آدم عاقل که رفتی سوپری زدی بین راه خب برو مثلن پنیر روزانه یا رامک ، کاله یا مارکهای معروف بیار که تاریخ مصرف و علامت استاندارد دارن نه یه پنیری که توی افغانستان تولید شده . میرن مارک تقلبی با جلد کیسه ای و بدون آدرس و تاریخ میارن ادم عوقش میگیره . اون مغازه هاشون باید همیشه چک بشه الکل بزنن ، پنجره هاش باز نباشه که پشه بیاد . چرک و کثیفی روی در یخچالهاشون و میزها نباشه . پنجره هاشون و توری بزنن کهپشه نیاد . مواد خوراکی و باز و بدون حفاظ نزارن . مثلن بعضی آبنباتها یا آجیل و پفک هندی و اینا توی ظرفهای در دار و شیشه ای باشه که غبار و خاک کف کشفهای مردم و تنفس مردم نشینه روشون . اینارو باید به اون صاحب مغازه های شپشو چرکو یاد بدن . یه توالت تنگ و ترش هم دارن توی رستوران بین راهیا همه کثیف و بدبو و انقدر تنگه که باید مثل خرچنگ کجکی بری توالت تا جا بشی . یکم فرهنگ سازی کنن این مغازه دارها روجریمه کنینن تا تمیزی یاد بگیرن اه
در: چالش توالت عمومی برای گردشگری
لینک به نظر -
ساریناسه تا چیز توی ایران هیچ وقت و تا ابد پیشرفت نمیکنه اول توالت بین راهی و رستوران بین راهی
در: چالش توالت عمومی برای گردشگری
و طراحی توالت و حموم . دوم عکاسی مثلن مرلین مونرو یا هنری کویل و بیار پیش یه عکاس ایرانی بعد اینارو یجور ازشون عکس میندازه میشن شبیه یه شیره ای مفنگی زشت عنو . سومی هم طراحی لباس مثلن لباس طراحی میکنن برا استیل بدنی عنکبوت شلوار میخری اندازه پاچه شلواره میاد تا روی زانوت بعد کمرش انقدر گشاده که از پات میفته یا برعکس بلندی شلواره انقدر بلنده که نیم متر اضافهمیاد وقتی میپوشی و باید پول بدی خیاط کوتاهش کنه بعد کمرش انقدر تنگه که دکمه و زیپش بسته نمیشه . یا بازوی لباسها رو انقدر تنگ میدوزن که به گوه خوردن میفته آدم . لباسها حجم ندارن برا تلوزیون فلترون ال جی لباس میدوزن .
لینک به نظر -
منصور شمساییوزارت نیرو کل مصرف آب صنایع در ایران را تنها ۳ میلیارد متر مکعب و مصرف آب کشاورزی ۹۰ تا ۹۲ میلیارد متر مکعب گزارش کرده، چرا روی تبلیغات گمراه کننده که صنایع زیاد آب مصرف مینمایند تبلیغ میکنید؟ مثلا کل صنعت فولاد استان اصفهان (قبلا از جنگ) تنها ۵۰ میلیون متر مکعب آب مصرف میکرد که در مقابل مصرف آب کشاورزی اصفهان هیچ بود ولی دولت و برخی رسانهها خشکی زاینده رود را به این ۵۰ تا نسبت میدادند!
در: نساجـی تشنـــــه آب
لینک به نظر
