نظرات
-
ناشناسبجای حماقت و قطع بیفایده اینترنتِ مردم و نابودیِ اقتصاد کشور، بگردید خائن های درون نظام را پیدا کنید
در: چالشهای تداوم قطعی اینترنت و روایت محافظان میراث فرهنگی در شماره ۳۴۰۶ «پیام ما»
لینک به نظر -
محمودحق مردم داشتن اینترنت ازاده
در: محیطزیست از دسترس خارج شـــــــد
نمیتونن از مردم بگیرن
تنها دلخوشی در ایرانی به این بزرگی اینترنت مونده.
اونمبخوان بگیرن دیگه زنده بودن دراین مملکت ارزش نداره.
لینک به نظر -
Siros Rashnaviعرض درود و سپاس از گزارش و توضیحات شما نسبت به این موضوع.
در: زاگرس قربانـــــی بولدوزرهای نفتی
متأسفانه همینطور که گفتید دعوای دو یا چند اداره دولتی و از طرفی بی مسئولیتی و افسار گسیختگی شرکت های نفتی یا پیمانکارانش چیزی جز بلعیدن و تخریب منطقه و منابع طبیعی نداره و همه چی به همین اتفاقات هم ختم نمیشه ، باید گفت این تازه اول ماجراست و مصیبت از روشن شدن فلر با آلایندگی و خطرات آتشسوزی در جنگل بلوط شروع میشه.
ممنون و سپاسگزارم 🙏🏼🌸👏🏼👏🏼
لینک به نظر -
اسماعیل صادقپورترامپ داداش .جون مادرت ایران رو ول کن برو بزار ما یه نفس بکشیم . حداقل اینترنت رو وصل شده ببینیم . قهوه امادست بریزم برات ؟
در: بیانیه جمعی سازمانهای مردمنهاد و فعالان حقوق کودک درباره محدودسازی اینترنت و نابرابری دیجیتال
لینک به نظر -
اسماعیل صادقپورسلام
در: بیانیه جمعی سازمانهای مردمنهاد و فعالان حقوق کودک درباره محدودسازی اینترنت و نابرابری دیجیتال
لینک به نظر -
ناشناسظالم نابود خواهد شد
در: بیانیه جمعی سازمانهای مردمنهاد و فعالان حقوق کودک درباره محدودسازی اینترنت و نابرابری دیجیتال
نفرین زمین و انتقام طبیعت
لینک به نظر -
زهرا خرمیانبا سلام بسیار مشتاقم در این مورد با شما صحبت و تبادل نظر کنم اگر موافق باشین خوشحال میشم. آدرس ایمیل Zahra.khoramian68@gmail.com
در: مدیریت پسماند با تربیت نسل دانشآموزان محیط زیستی
لینک به نظر -
ویداگفته که وزرات علوم هست اینقدر این کارها دور ازذهن هست که به مخیله شما هم راه نداره که حتی باور کردنش براتون سخته کاملا درست گفتند ایشون در اداره ما هم همینطوره
در: درباره دستمزد اعضای هیئتعلمی اغراق کردهاند
لینک به نظر -
عباس تقی زادهدرود و سپاس از توجه شما و پیام ما به زنانی که با کویر زندگی می کنند
در: زنان کویر، طلایهداران امید
لینک به نظر -
رشید رجائیان
بسیار عالی و با افتخار می گوییم که نرماشیری هستم ، دیار پهلوانان
در: نرماشیر؛ شهر نریمان
لینک به نظر -
-
Seyed Hossein Hosseiniبی زحمت اشتباه تایپی فامیلی کارشناس محترم رو اصلاح کنید ممنونم
در: بومگردی در بحران هویت
لینک به نظر -
محمدجوادبسیار عالی
در: بومگردی در بحران هویت
نکات دقیق و ظریفی و بیان کردن و باید صاحب نظران جوان و پیشکسوت کنار هم بنشینند و تا حد بالایی نگاه مطلوب به بومگردی را کتابت کنند.
لینک به نظر -
-
Seyed Hossein Hosseiniبا سلام و خسته نباشید خدمت کارشناس محترم
در: بومگردی در بحران هویت
جناب آقای حقیقت قهفرخرخی
بوم گردی از راه روش اصلی خود به بیراه رفته .بقولی شده هتل های مجلل.
خبری از فرهنگ و سوم سنتی و غذاهای بومی و سنتی نیست
خبری از شب چره های سنتی نیست همش شده چیپس و پفک
خلاصه شاید شروع ساخت بومگردی از اول برای احیای سنت های قدیمی اصیل هر منطقه بود لی به بیراهه رفت و شده محفل های آنچنانی.
لینک به نظر -
محمدمن با افراد حکومتی و دولتی کاری ندارم، اونا موجودات دیگری هستند و بارها اینو ثابت کردن، من سیم کارت اعتباری همراه اول دارم و امشب برام اومده هر شخص فقط با کد ملی خود میتواند نت پرو دریافت کند حدود دو میلیون تومان، اگر همراه اول از باعث و بانی هاش بوده یا میخوان از اپلیکیشن های داخلی استفاده بشه به ناچار یا نت طبقاتی برا جیب های گشنه و طماعشون به فروش برسونن، برا اینا برنامه خواهم داشت و معرفی کارزار به افرادی که علاقه مند هستند و پست و استوری و اقداماتی از این قبیل
در: سال خاموشی
لینک به نظر -
لیلیاین بلاتکلیفی و ناکامی ها و نرسیدن ها امید رو هر روز بیشتر و بیشتر از بین میبره و ادامه زندگی رو برای مردم سخت تر میکنه
در: زندگی در تعلیق
و جامعه بیشتر به انحطاط و نابودی پیش میره
لینک به نظر -
سامیدقیقا همینه. جامعه دیگه به لحاظ روانی توانایی بازسازی خودش رو نداره همه مون هر روز ناامید تر از قبل داریم توی سیاهی فرو میریم
در: زندگی در تعلیق
لینک به نظر -
-
رامین کمالیاستاد عابدیان عزیز یکی از اساتید ماندگار در زیست شناسی کشور هستند. مطلبی که استاد نوشتند بی نظیر بود.
در: بحران معنا در کلاسهای علمتجربـی
لینک به نظر -
علیرضااین سایت روایت خاموشی رو دیدم. چقدر دردناک. چقدر ناامیدکننده.
در: مردم آفلاین ایران
لینک به نظر -
علیاقای منصور راست میگن بدتون نیاد صحبت سر این نیست که شما حقتون نیست صحبت سر اینه که چرا بی عدالتی است هیات علمی یک مقاله را با همکاری دانشجوی تحصیلات تکمیلی می نویسه درسته سخته ولی پول طرح، پاداش مقاله کمک هزینه چاپ مقاله، را دریافت می کنه علاوه بر ان ،امتیاز ان مقاله را توی تمام وقتی، ارتقا سالیانه ارتقا رتبه و هزار جور دیگه استفاده می کند ، طرح ضیافت هرسال با خانواده مشهد تشریف می برند هتل ۵ ستاره یک هفته بریز و بپاش انچنانی می کنند براشون ولی برای کارمندا پیاده روی خانوادگی می گذارند صبحانه را خودت باید بیاری بچه هاشون مناطق دور افتاده دانشگاه قبول میشن راحت انتقال می گیرند تهران در صورتی که طبق قانون محل سکونت خودشان باید باشند یک کم هم به کارمندا حق بدید ناراحت باشند از این بی عدالتی
در: درباره دستمزد اعضای هیئتعلمی اغراق کردهاند
لینک به نظر -
ناشناسآمریکا ، اسرائیل و کشورهای منطقه هم درگیر جنگ و شرایط جنگی هستند اما اینترنت را قطع نکردند. چون اینترنت موتور اقتصاد است و قطع آن یعنی آشوب و ناامنی.
در: سلامت عمومی قربانی پنهان قطع اینترنت
پس قطع اینترنت، امنیت نمی آورد. بلکه ناامنی می آورد.
این حماقت را فقط فتنه گرانی مثل رسایی و ثابتی و جلیلی انجام میدهند و باید محاکمه شوند
لینک به نظر -
محمدیشده داستان حرام بودن قند و بعد غسل کردن آن با چای تا حلال شود! الان این مبلغ را بپردازیم اینترنت امن می شود؟ اگر اینترنت موجب نا امنیست که با پرداخت میانگین دو میلیون برای پنجاه گیگ امن نمی شود. اگر قرار است ساز و کار خاصی برای ایمنی آن در نظر بگیرند خب دیگر این پول زور چیست؟ دنیا در حال حرکت به سمت کاهش هزینه های نت و افزایش سرعت ان است انوقت کشور ما برعکس حرکت می کند!
در: مقاومت مدنی در برابر اینترنت پرو
لینک به نظر -
ایمانبه نکته مهمی اشاره کردید که کمتر به آن پرداخته میشود. تحلیل قابل توجهی بود. سایت مشکل دارد پیگیری شود!!!!!
در: سقـــــــــوط آرام طبقـه متوسـط فقیر
لینک به نظر -
ایمانبه نکته مهمی اشاره کردید که کمتر به آن پرداخته میشود. تحلیل قابل توجهی بود.
در: سقـــــــــوط آرام طبقـه متوسـط فقیر
لینک به نظر -
مرضیهمن خودم معلمم و متن رو که میخوندم خیلی باهاش همدلی داشتم. واقعاً حال و روز همگیمون خوب نیست.
در: سقـــــــــوط آرام طبقـه متوسـط فقیر
لینک به نظر -
حمیداینترنت رو وصل کنید من درآمدم صفر شده دارم میرم کارگری دو لقمه نون در بیارم دیگه به اینجام رسیده
در: سال خاموشی
لینک به نظر -
دکتر یزدان پناهنویسنده پیشتر هم درباره «طبقه متوسط فقیر» مطالبی نوشته بود که بسیار دقیق و قابل تأمل بود. بهنظرم نکتهای که مطرح کردهاند واقعاً مهم و قابل فکر کردن است، مخصوصاً اینکه بسیاری از ما احتمالاً خودمان را در همین موقعیت میبینیم. از نویسنده عزیز بابت این نگاه دقیق و متن روان و قابل فهمشان سپاسگزارم.
در: سقـــــــــوط آرام طبقـه متوسـط فقیر
لینک به نظر -
محمد مهدیدرود صمیمانه ما بر وکلا باشرف استان سمنان که چنین تبعیض آشکاری را محکوم میکنند. از سایر سازمان های دولتی و خصوصی نیز چنین انتظار میرود
در: بیانیه «کانون وکلای دادگستری استان سمنان» در مخالفت با اینترنت طبقاتی
لینک به نظر
