پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | جوابیه هیات کاراته

جوابیه هیات کاراته





۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۰۲

جوابیه هیات کاراته

رئیس هیات کاراته استان کرمان جوابیه ای را برای روزنامه پیام ما پیرو مطلب منتشر شده با عنوان بازگشت سیاسی فتاحی به تاتامی در شماره 436 ارسال کرده است که در زیر می آید:
مدیر مسئول روزنامه پیام ما
– نگارنده مطالب که مدعی می شود قصد حاشیه سازی نداریم و دنبال حاشیه نیستیم باید بگویم که کاملاً برعکس و دقیقاً هم چنین قصدی کاملاً هویداست و در ادامه باید عرض کنیم که ایشان کاملاً از آمار و ارقام و فعالیت های انجام شده در هیئت کاراته استان کرمان کلاً یا بیخبرند یا اطلاع کمی در اختیار دارند و یا خود را به خبری می زنند. در این مطلب عنوان شده هیئت کنونی فعالیت هایش در حد یک هیئت نوپا و تازه کار است. سوال: آیا هیئت نوپا در سطح کشور در بین 31 هیئت کاراته مقام چهارم را کسب می کند؟ (هیئت کاراته استان کرمان طبق آخرین رده بندی فدراسیون کاراته رتبه چهارم را در کشور کسب نموده است).
2- مطلب بعدی اظهار می شود در گذشته شهرستان ها فعال تر بودند ولی حال در رکودند. به عرض می رساند 26 آکادمی کاراته در سطح استان تشکیل شده که بیشترین آکادمی در بین تمامی هیئت های استان می باشد که از این تعداد 20 آکادمی آن در شهرستان ها و مناطق استان فعال می باشند که در نوع خود کم نظیر است و شهرستان ها بیش از گذشته فعال و پویا و به روز می باشند. (حضور تیم شهرداری سیرجان در سوپر لیگ کشور حضور تیم رفسنجان در لیگ جوانه ها، برگزاری کلاس های استاژهای داوری و مربیگری به محوریت شهرستان جیرفت، دعوت از مربیان برجسته کشور در پایگاه های جنوب استان و تشکیل چندین پایگاه قهرمانی و استاژها…)
3- باید به اطلاع برسانیم که حضور داوران در مسابقات قهرمانی کشور طبق ضوابطی صورت می گیرد که در تمامی مسابقات قهرمانی کشور هیئت کاراته طبق سهمیه فدراسیون داور به مسابقات اعزام کرده است.
4- عنوان گردیده است کلیه هزینه های اعزام در گذشته پرداخت گردیده است ولی در حال خودشان باید پرداخت کنند که چنین چیزی واقعیت ندارد و هیئت کاراته استان کلیه تیم ها را با هزینه هیئت به مسابقات قهرمانی کشور اعم از بانوان و آقایان، کنترلی و غیر کنترلی اعزام نموده است.
و اما سردار فتاحی (که با امدنش بارقه ای از امید در دل تمامی کاراته کاران انداخت و افقی روشن را پیش روی ما قرار داد مردیکه هدفش خدمت به خانواده بزرگ کاراته بود) اقدامات جدی و رو به جلویی را فراسوی ما قرار داد چه در بخش مدیریتی و نیز اجرایی ولی بدخواهان با ایشان چه کردند؟ مورد هجوم انواع بد اخلاقی های و نامهربانی ها قرار دادند. یک سوال: ایشان چه بهره برداری مادی و یا تبلیغاتی و سیاسی و یا… کرده اند؟ جز اینکه به نیت خدمت آمده اند که آثارش کاملا هویداست ولی تعدادی در تلاشند که هرگز این عملکردها دیده نشود. ما که مدعی هستیم ورزش کاراته استان بیش از 40 سال قدمت داد در ادوار گذشته چکار برای کاراته کرده ایم که خود را در مدینه فاضله سال های گذشته القابی چون سوگلی و قطب کاراته ایران و موفقیت های بیشمار و بهترین میبینیم. بدون ارائه یک آمار از گذشته یا بررسی وضعیت حال منکر موفقیت های گذشته نمی شویم ولی حرف ما این است که آیا مقایسه ای کرده ایم و یا موفقیت های کنونی را اجازه دیده شدن داده ایم؟
اما در بخش سخت افزاری با تلاش سردار فتاحی خانه کاراته که خود یک حرکت رو به جلو که مایه خیر و برکت در مسیر پیش رو خواهد بود این واقعه بزرگ را تبدیل به پتک و نقطه ضعفی برای ایشان کرده اند. حال آنکه خود حرکت بزرگیست و در سطح کشور می توان گفت کم نظیر می باشد که بیش از 8 میلیارد ریال تاکنون هزینه شده بدون آنکه ریالی از بخش کاراته استان باشد. که در 40 سال گذشته مانند نداشته است. حال آنکه خوشحال باشیم و دست در دست یکدیگر دهیم و با عشق به پایانش برسانیم ابزارش کرده ایم که چنین است و چنان است و قول داده و غیره… ما همگی یک خانواده بزرگ هستیم به نام خانواده بزرگ کاراته که به جای حاشیه و به چالش کشانده خانواده خود ایده های نو و راهکارهای عملی بدهیم که به رشد و تعالی تمامی فرزندانمان بینجامد. چرا که همگی بر یک کشتی سوار هستیم که اگر به ساحل رسد همگی ما رسیده ایم و اگر غرق شود همگی ما غریق آن کشتی خواهیم بود. پس بیایید با یکدلی و هم رنگی ید واحد شویم و بر مشکلات فائق آییم. نه اینکه به دنبال بزرگنمایی مشکلات و سبب و عامل باشیم چرا که خدمت به فرزندانمان در هر جایگاهی که باشیم سزاوار است و نه نیاز به پشت هیئتی دارد نه حکم کاغذی. چرا که همه مسئول هستیم.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

، ،





مطالب مرتبط

مرگ‌های تکراری

ظرف دو ماه گذشته ۴ کارگر در ۴ حادثه در معادن زغال سنگ کرمان جان‌باخته‌اند

مرگ‌های تکراری

نگاه‌‌های منتظر به معدن فروریخته

گفت‌وگوی «پیام ما» با بستگان کارگران مفقودشدۀ معدن شازند اراک

نگاه‌‌های منتظر به معدن فروریخته

صدای جمهور آمد

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با مشارکت ۴۰ درصدی برگزار شد

صدای جمهور آمد

واکاوی مسئلهٔ اقدام به خودکشی درمانگران

در نشست علمی «خودکشی درمانگران: نگاهی بین‌رشته‌ای» صورت گرفت

واکاوی مسئلهٔ اقدام به خودکشی درمانگران

معمای آتشفشان «تفتان»

کارشناسان و مسئولان در مورد احتمال همیشگی فوران تفتان اتفاق‌نظر دارند

معمای آتشفشان «تفتان»

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر