پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | ۵ بیمارستان تهران در شرایط بحرانی ایمنی قرار دارند

۵ بیمارستان تهران در شرایط بحرانی ایمنی قرار دارند





۵ بیمارستان تهران در شرایط بحرانی ایمنی قرار دارند

۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۴

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت که در حال حاضر ۵ بیمارستان در پایتخت ناایمن هستند که اگر تا پایان سال اقدام به ایمن سازی نکنند؛ تخلیه یا پلمپ می‌شوند.

قدرت اله محمدی با اشاره به ایمنی بیمارستان‌ها گفت: پس از حوادثی مانند ریزش ساختمان متروپل، در بررسی‌ها مشخص شد که با کوچکترین اقدامات و با سطحی‌ترین نظارت‌ها نیز می‌توان مشکلات ایمنی اینچنین ساختمان‌هایی را رفع کرد تا چنین فجایعی رخ ندهد.  پس از فروریختن این ساختمان، تحولی در نظارت بر ایمنی ساختمان‌ها ایجاد شد و سختگیری توسط همه نهادها در دستورکار قرار گرفت اما معتقدم که هنوز این اقدامات کافی نیست.

به گزارش پیام ما به نقل از ایسنا، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: ما در آتش‌نشانی تهران در عرض دو سه سال اخیر توانستیم ۵۴ هزار ساختمان را یک به یک مورد ارزیابی ایمنی قرار دهیم و از ساختمان‌ها براساس میزان خطرشان، یک فهرست منسجم ایجاد کردیم. در این فهرست ۱۲۹ ساختمان بسیار پرخطر داشتیم که با اقدامات قضایی توانستیم این عدد را به ۷۱ ساختمان در سال‌جاری کاهش دهیم یعنی این برخی از این ساختمان‌ها موارد ایمنی را رعایت کردند و از فهرست ساختمان‌های خطرناک خط خوردند و ان‌شالله تا پایان سال این رقم به صفر می‌رسد.

محمدی گفت: برای سایر دسته‌بندی‌های این فهرست نیز، یک به یک پرونده تشکیل داده و به شهرداری‌های مناطق نیز اطلاع دادیم، تا موارد نا ایمنی را پیگیری کنند.

 

 

 

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر