پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۰۴

تعیین قیمت
لکسس GS-F جدید
سدان متوسط GS وقتی با پسوند F همراه می‌شود به مفهوم قابلیت‌های اضافه اسپرتی و هیجان بیشتر است. این موضوع علاوه بر جذابیت بیشتر، همراه با قیمت بالاتر نیز خواهد بود. به همین دلیل مدل GS F با قیمت 84440 دلار یک خودروی نسبتاً گران به نظر می‌رسد.
این خودرو که از ماه دسامبر روانه بازار فروش خواهد شد به یک جلوپنجره دوکی شکل مشبک تهاجمی، سپرهای جلوی متفاوت، چراغ‌های LED و رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی مجهز شده است. بعلاوه اسپویلر عقب از جنس فیبر کربن و چهار خروجی اگزوز اسپرت به شکلی خاص جلب توجه می‌کنند. در داخل کابین هم سطح تجملات بیش از مدل استاندارد است. فرمان با دکمه‌های چندمنظوره روی آن، صندلی‌های چرمی اسپرت منحصر به فرد با پشت سری‌های با نشان F دوخته شده، تریم فیبر کربن و روکش آلکانترا و تزئینات فلزی همراه با یک سیستم صوتی با 12 بلندگو و نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی با اندازه بزرگ 12.3 اینچی باعث تمایز این خودرو با نسخه‌های استاندارد GS می‌شوند. مهم‌ترین نقطه قوت این خودروف پیشرانه آن است که یک موتور 8 سیلندر خورجینی 5.0 لیتری با تنفس طبیعی است که قدرتی 467 اسبی و گشتاوری 526 نیوتن متری ماحصل آن است. برای انتقال نیرو هم از یک گیربکس 8 سرعته اسپرت با شیفت مستقیم استفاده شده که این سدان را قادر می‌سازد تا در زمان 4.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت رسیده و در نهایت نیز مرز سرعت 270 کیلومتر بر ساعت را بشکند. باید منتظر رقابت عملی این خودرو با مدل‌های AMG کلاس E مرسدس و M5 BMW ماند.

تولید تیبا در عراق 10 برابر شد
خط تولید محصولات شرکت سایپا درکشور عراق که از سال ۹۳ آغاز به کار نموده، در سال ۹۴ به واسطه تثبیت جایگاه محصولات این شرکت در بین مشتریان عراقی، افزایش مستمر تیراژ تولید را تجربه کرده است.
در این راستا و با توجه به اقدامات صورت‌گرفته به منظور تثبیت نرخ تولید و ارائه خدمات فنی و مهندسی، در سال جاری رشد ۱۰ برابری تولید در مقایسه با بازه ی زمانی مشابه سال گذشته ثبت شد. گفتنی است، براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در بازار عراق، حدود ۱۰۰۰۰ دستگاه خودرو تیبا در هفت ماهه ی اول سال جاری تولید و تجاری شده است که امید است با تحقق پروژه افزایش نرخ تولید به میزان ۱۰ دستگاه در ساعت و همچنین افزایش استقبال مشتریان عراقی پس از به کارگیری روش های متنوع فروش، مانند: فروش لیزینگی، علی رغم کاهش قیمت نفت و قدرت خرید مردم، تولید و فروش محصولات سایپا در بازار عراق در شش ماهه دوم سال ۹۴ روند صعودی داشته باشد. گروه خودروسازی سایپا با تکیه بر فعالیت های توسعه محصول و پتانسیل های رقابتی محصولات خود و با استفاده از مزیت همسایگی دو کشور ایران و عراق توانسته است برای پنجمین سال متوالی رتبه اول فروش خودرو سواری در کشور عراق را به دست آورد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *