پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها را حمایت می‌کنیم

طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها را حمایت می‌کنیم





۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴

طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها را حمایت می‌کنیم

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی از حمایت این مجموعه در مورد طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها خبر می‌دهد و می‌گوید: از آنجایی که تعطیلی پنج‌شنبه‌ها و ساماندهی تعطیلات به افزایش مسافرت در کشور کمک می‎کند، از این ایده و ابتکار حمایت و استقبال می‌کنیم.

«ولی تیموری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تایید نقش تعطیلات به خصوص تعطیلی پنج شنبه‌ها در رونق و توسعه صنعت گردشگری، اظهار می‌کند: به عنوان متولیان سفر موظف به حمایت از هر ایده و فکر موثری در رونق و توسعه سفر هستیم.

وی اضافه می‌کند: از آنجایی که تعطیلی پنج‌شنبه و به نوعی افزایش تعطیلات و ساماندهی آن به رونق سفر و مسافرت در کشور کمک می‎کند، از این ایده و ابتکار حمایت و استقبال می‌کنیم.

این مسئول در رابطه با اقدامات انجام شده این وزارتخانه در خصوص ساماندهی تعطیلات نیز می‌گوید: اقدامات زیادی در سال‌های اخیر با عناوین مختلف در رابطه با ساماندهی تعطیلات مانند ایجاد تعطیلات زمستانه انجام شده و سال گذشته نیز در قالب دفاعیه با نمایندگان مجلس در حضور صدا و سیما در این باره صحبت شده است.

وی اضافه می‌کند: البته با توجه به این که وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری متولی سفر و اوقات فراغت محسوب می‎شود برای ایجاد اقدامات بیشتر نیازمند تصحیح و تدوین قانون و ایجاد هماهنگی در سطح دستگاه‌های مرتبط به خصوص دستگاه‌هایی با قوانین مغایر روبرو هستیم.

تیموری با اعلام حمایت از این طرح و ایستادن در طرف حامیان تعطیلی پنج‌شنبه‌ها، تصریح می‌کند: شاید بزرگترین کمک به تحقق این مسئله، حمایت از آن باشد چرا که در این صورت، هر اقدامی که در تصور باشد و قابل انجام را پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه در رابطه موضوع سفرهای مسئولانه، تصریح می‌کند: بنابر مقررات موجود، برای سفرهای برنامه‌ریزی شده هیچ محدودیتی نداریم البته این مسئله مشروط به این است که پروتکل‌های مورد تایید وزارت میراث فرهنگی و ستاد ملی کرونا رعایت شود، ضمن این که تنها معیار و ملاک ما در این باره، رعایت پروتکل‌های ابلاغی این ستاد است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *