سایت خبری پیام ما آنلاین | شهرهای یزد صاحب برند گردشگری می‌شوند

شهرهای یزد صاحب برند گردشگری می‌شوند





۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۵۶

مدیر کل میراث فرهنگی استان یزد از برندسازی برای هر کدام از شهرهای این استان در حوزه گردشگری خبر داد.

«سید مصطفی فاطمی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اعلام این خبر که هر شهر در استان صاحب برندی گردشگری برای معرفی خواهد شد، اظهار کرد: به دنبال برندهای مختلف برای هر شهر نیستیم بلکه با اختصاص عنوانی متناسب با ظرفیت‌های گردشگری و ایجاد تصویری ماندگار در اذهان مخاطبان، برای برندسازی و برگزاری رویدادهای گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های مناسب و انجام پژوهش‌هایی متناسب با آن شهر تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان این که در حال انتخاب برند مناسب برای گردشگری شهر یزد نیز هستیم، اضافه کرد: برندی که در بردارنده هویت و همه داشته‌های گردشگری شهر باشد.

فاطمی در همین رابطه خاطرنشان کرد: یزد، شهری است که داشته‌های زیادی دارد و به سبب ارزش‌های مادی و معنوی آن، در فهرست آثار جهانی ثبت شده و گذر ادوار مختلف تاریخی را تجربه کرده است لذا زمانی که گردشگر در این شهر قدم می‌زند، گویا گذر تاریخ را می‌بیند.

مدیر کل میراث فرهنگی یزد با تاکید بر این که یزد، رویای تاریخی است که به واقعیت تبدیل شده، افزود: یزد علاوه بر بافت تاریخی زیبا، از کویر و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی و آیین‌های بسیار منحصر به فردی برخوردار است که به رویایی بودن بیش از پیش آن تایید می‌کند.

فاطمی از انتخاب عناوین متعدد مشابه برای هر شهر استان نیز خبر داد و در این باره گفت: در حال حاضر برای تفت، میبد، اردکان، بافق و شهر یزد در حال ایجاد شعارهایی براساس داشته‌های بومی آنها هستیم که پس از انتخاب عنوان، بازارچه‌هایی برای فروش صنایع دستی نیز ایجاد خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *