سایت خبری پیام ما آنلاین | سبقت در پمپاژ نا‌امیدی

سبقت در پمپاژ نا‌امیدی





۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۷

معاون اول رئیس جمهوری گفت: کسانی که سابقه انقلابی دارند و الان مناصبی را هم اشغال کرده‌اند و باید در ازای آنچه دریافت می‌کنند به مردم خدمت کنند، به جای این کار، مدام حرف‌های سیاه و تاریک از آینده بر زبان می‌آورند. به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری طی سخنانی در مراسم افتتاح ۳۸۳ طرح تعاونی در سراسر کشور، اظهار کرد: بخش تعاون کارهای ماندگاری برای کشور انجام داده است و امروز نیز شاهد انجام قسمت دیگری از این فعالیت‌ها در کشور بودیم که بیش از ۲۶ هزار و ۶۹۱ نفر را دارای اشتغال ماندگار و تولیدی می‌کند.وی افزود: ما آرمانهای متعددی برای اقتصاد و نظام خود داشتیم و داریم و فکر می‌کنم با همه مشکلات و سختی‌ها که بر مردم و کشور وارد می‌شود هیچوقت نباید آن آرمان‌ها را فراموش کنیم. یکی از اصلی‌ترین آرمان‌های جمهوری اسلامی استقرار عدالت در کشور و رفع فاصله‌های نگران‌کننده طبقاتی بوده است و اینکه مردم از رفاه و آسایش مناسب برخوردار باشند.معاون اول رئیس جمهوری تاکید کرد: در هر شئونی از عدالت چه اقتصادی، چه اجتماعی، چه سیاسی و چه فرهنگی، شاید احساس کنیم که خیلی با آنچه می‌خواستیم، فاصله داریم اما نباید سبب شود که از آنچه هدف بوده است منصرف شویم بلکه باید با تلاش بیشتر به سمت آن حرکت کنیم.

جهانگیری تاکید کرد: ما با همین سیاست‌های اخیری که رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی ارائه کردند می‌بینیم که بخش تعاون می‌تواند بیشتر خود را نشان دهد و نقش ایفا کند.

وی تصریح کرد: سبقت‌گیری در پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه متاسفانه باب شده است. کسانی که سابقه انقلابی دارند و الان مناصبی را هم اشغال کرده‌اند و باید در ازای آنچه دریافت می‌کنند به مردم خدمت کنند، به جای این کار، مدام حرف‌های سیاه و تاریک از آینده بر زبان می‌آورند و آینده را از آنچه هست تیره‌تر توصیف می‌کنند؛ اینان سبب می‌شوند که جامعه و نسل جوان نسبت به آینده این کشور و نظام ناامید شوند و از خود بپرسند چه آینده‌ای در انتظار آنان است؟

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به برخی از تلاش‌های آمریکا برای آسیب‌رسانی به اقتصاد ایران، تاکید کرد: ما از ابتدا گفتیم که مردمی کردن اقتصاد یعنی آنچه در اختیار دولت است به بخش خصوصی واگذار شود. البته قسمت غالب در مورد واگذاری‌ها همین فعال‌کردن بخش تعاونی است که می‌دانیم از دولت هم مطالباتی دارند و آنان هم با برنامه‌ریزی برطرف خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *