پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | به دلیل کرونا هیچ ماموریتی را تعطیل نمی کنیم

به دلیل کرونا هیچ ماموریتی را تعطیل نمی کنیم





۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸

به دلیل کرونا هیچ ماموریتی را تعطیل نمی کنیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: نمی‌شود هیچ ماموریتی را تعطیل کنیم؛ اگر کرونا مسیری را مسدود کرده باید از مسیری دیگر کار را به پیش بیریم.

محسن حاجی میرزایی در دیدار مدیران و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در مجموعه فرهنگی آموزشی حجاب که پس از بازدید از مرکز انیمیشن و همچنین استودیو هنر پویا برگزار شد، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش بسیار پر رنگ و تاثیرگذاری در آینده این سرزمین دارد. وی اضافه کرد: کرونا ما را در شرایطی قرار داده است و ما در شرایط عدم قطعیت کامل هستیم هیچ تصویری از آینده که ممکن است یک ماه آینده باشد نداریم؛ بنابراین کارهایی را برای سال‌های سال انجام می‌دادیم که آنها را بلد بودیم و جنس هوشیاری در آن کارها، هوشیاری عملی است؛ در حالی که امروز باید هوشیارانه رفتار کنیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز از هوشیاری عملی کاری برنمی‌آید امروز نیازمند هوشیاری استدلالی هستیم به این مفهوم که در لحظه بتوانیم در مورد خودمان و کارمان فکر کنیم و تصمیم بگیریم و شرایط را بفهمیم و متناسب با آن کنش و واکنش درستی داشته باشیم. دنیای امروز مانند حرکت در یک جاده بسیار پرخطری است که باید در لحظه حاضر بوده و چالش‌های آن را مدیریت کنیم.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر