پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اعتبارنامه تاجگردون در راه صحن

اعتبارنامه تاجگردون در راه صحن





۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۱

اعتبارنامه تاجگردون در راه صحن

در حالی که در فضای مجازی برخی ادعاها مبنی بر وجود فساد در عملکرد تاجگردون وجود داشت روز گذشته کمیسیون تحقیق در رای‌گیری مخفی مهر تایید بر اعتبارنامه نماینده منتخب مردم گچساران زدند. به این ترتیب حالا اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون راهی صحن علنی مجلس می‌شود تا در جلسه‌ای علنی به رای گذاشته شود. 

سخنگوی کمیسیون تحقیق از تایید اعتبارنامه منتخب مردم گچساران در این کمیسیون خبر داد و گفت: اعتبارنامه «غلامرضا تاجگردون» فردا تقدیم هیأت رئیسه خواهد شد و در نخستین جلسه علنی به رأی نمایندگان گذاشته می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه خانه ملت، «حجت الله فیروزی» از برگزاری آخرین جلسه کمیسیون تحقیق برای بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس یازدهم در عصر سه شنبه خبر داد و گفت: این جلسه با حضور ۱۲ تن از اعضا و به مدت ۴ ساعت برگزار شد.

.سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس یازدهم درباره جزئیات جلسه تصریح کرد: در این جلسه گزارشی از روند بررسی هیأت‌های مختلفی که در تأیید صلاحیت ها اثرگذار هستند، ارائه شد.

فیروزی افزود: در نهایت اسناد، مدارک و توضیحات معترضان و همچنین پاسخ‌های آقای تاجگردون و مستندات وی بررسی شد و گزارش کاملی از سوی اعضای کمیته منتخب کمیسیون تحقیق تشریح و به سوالات اعضا نیز پاسخ داده شد.

وی در ادامه تشریح کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی رای گیری به‌شکل مخفی انجام شد و اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون با اکثریت آرا به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس یازدهم شورای اسلامی اظهار داشت: نتیجه جلسه دیروز صبح روز چهارشنبه به هیأت رئیسه ارسال و در نخستین جلسه صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد تا اعتبارنامه منتخب گچساران به رأی نمایندگان مجلس نیز گذاشته شود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر