پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | فعالیت های محیط زیستی پای کلانتری را به دادگاه باز کرد

فعالیت های محیط زیستی پای کلانتری را به دادگاه باز کرد





۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۳۵

فعالیت های محیط زیستی پای کلانتری را به دادگاه باز کرد

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص پرونده عیسی کلانتری نیز گفت: آقای عیسی کلانتری از قبل پرونده داشته و اغلب در مورد حوزه محیط زیست و تالاب انزلی و فعالیت محیط زیستی در خوزستان، کرمان و اصفهان بوده که اینها موضوعات تخصصی است.

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص وضعیت پرونده‌های رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس سازمان آبخیزداری و نمایندگان مجلس متخلف در حوزه خودرو توضیح داد. غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در بیست و پنجمین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی در خصوص پرونده رئیس سازمان آبخیزداری گفت: رسیدگی به این پرونده به اتمام رسیده و برای رئیس سازمان و ۸ نفر دیگر از متهمان کیفرخواست صادر شده و به زودی در دادگاه بررسی می‌شود.

اسماعیلی همچنین در مورد آخرین وضعیت پرونده ۲ نماینده مجلس که تخلفاتی در حوزه خودرو داشتند هم گفت: سعی شده حتی‌الامکان در دوران مسئولیت به این پرونده رسیدگی شود.وی با بیان اینکه تعدادی محاکمه شدند افزود: دو نفر پرونده دارند که جلسات دادگاه برگزار شد ولی نقص پرونده داشته و هفته گذشته با رفع نقص پرونده، پرونده مجدد به دادگاه اعاده شده و با نظر دادگاه در روزهای آینده رای مقتضی صادر می‌شود.وی ادامه داد: پرونده وی مراحل نهایی کارشناسی را طی کرده و بخشی از پرونده تعیین تکلیف می‌شود ولی مشخص نیست مختومه می‌شود یا به دادگاه ارسال خواهد شد. وی افزود: امروز همزمان با برگزاری این نشست در شعبه اول ویژه رسیدگی به پرونده های اخلال اقتصادی ۲۱ نفر از متهمان ارزی کشور که با خرید و فروش ارز باعث اخلال ارزی شده بودند و هر کدام در قالب ۴ گروه بودند و هر گروه بیش از ۱۲ میلیون دلار ارز غیرمجاز معامله کرده بودند که مجموعا ۴۸ میلیون دلار ارز خرید و فروش شده بود ، دادگاهشان در حال برگزاری است.

 

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر