پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | ابهام در مالكيت پارك پرديسان بجنورد

ابهام در مالکیت پارک پردیسان بجنورد





۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۳۴

ابهام در مالکیت پارک پردیسان بجنورد 

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: نامشخص بودن مالکیت زمین عرصه های پارک پردیسان در بجنورد، سبب فراری دادن سرمایه گذاران و بی رغبتی آنان به سرمایه گذاری در این پارک شده است.

سیداصغر مطهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان انتظار می رود در این خصوص اقدام کرده و مالکیت زمین ها را مشخص کند.وی افزود: محیط زیست استان، 10 سال پیش، حدود 50 هکتار زمین پارک پردیسان را از راه و شهرسازی دریافت و نسبت به فنس کشی آن اقدام کرد اما همان زمان، راه و شهرسازی اعلام کرد که مالکیت این زمین مشخص نیست و این واگذاری محمل و جایگاه قانونی ندارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: 50 هکتار زمین هم از شهرداری برای ایجاد موزه حیات وحش خریداری و وجه آن پرداخت شد اما اکنون شهرداری بجنورد، ادعای مالکیت این زمین را دارد.

مطهری تصریح کرد: در آن زمان، فرآیندهای اداری برای خرید زمین از شهرداری بجنورد به طور کامل طی نشد و اکنون شهرداری بجنورد مدعی مالکیت زمین شده است. وی گفت: تا زمانی که مشکل مالکیت این زمین ها مشخص نشود، محیط زیست حاضر به ادامه سرمایه گذاری برای ساخت موزه حیات وحش نیست.

 

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر