سایت خبری پیام ما آنلاین | هتل‌ها ضدعفونی می‌شوند

هتل‌ها ضدعفونی می‌شوند





۶ اسفند ۱۳۹۸، ۸:۳۳

هتل‌ها ضدعفونی می‌شوند

رییس جامعه هتلدارن ایران، از ضدعفونی هتل‌ها خبر داد و گفت:‌ دستوری به هتل‌ها برای پذیرش نکردن مسافران شهرهایی خاص داده نشده است.

جمشید حمزه‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا به افزایش کنلسی رزرو هتل‌ها به دنبال سرایت ویروس کرونا به ایران اشاره کرد و افزود: همه هتل‌ها، پیش از آنکه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دستورالعمل بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را ابلاغ کند، وارد عمل شده و مراقبت‌های بهداشتی را آغاز کرده‌اند. از مراکز اقامتی خواسته‌ایم تمام تجهیزات را ضدعفونی کنند و توجه جدی در وضع موجود داشته باشند.

او با بیان این‌که کنسلی هتل‌ها مطابق با بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انجام می‌شود و هنوز وضعیت اضطراری اعلام نشده است که طبق آن کنسلی‌ها را اعمال کنیم، تاکید کرد: شرایط فورس‌ماژور را دولت‌ها تعیین می‌کنند تا قبل از آن، هتل‌ها و سایر مراکز خدمات گردشگری نمی‌توانند چنین وضعیتی را اعلام کنند. به اضافه این‌که شرایط فورس‌ماژور در دستورالعمل‌ها تعریف شده و هر وقت اعلام کننند ما مطابق آن رفتار می‌کنیم و پول مردم را برمی‌گردانیم.

حمزه‌زاده درباره اعمال محدودیت در پذیرش مسافر با توجه به سرایت ویروس کرونا در پهنه جغرافیایی بیشتری از کشور، اظهار کرد: هیچ محدودیتی در پذیرش مسافر تعیین نشده است. ذات هتل مهمانپذیری است، در نتیجه نمی‌تواند از پذیرش مسافر خودداری کند.

 

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *