پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اصولگرایان ممکن است به خودشان ببازند

اصولگرایان ممکن است به خودشان ببازند





۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۷

 اصولگرایان ممکن است به خودشان ببازند

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت:‌ روایت داریم مومن باید همیشه در حالت خوف و رجا باشد. احزاب سیاسی هم باید اینطور باشند. اما برخی اصولگرایان خود را پیروز انتخابات می ‌دانند و به دلیل همین اطمینان ممکن است به خودشان ببازند.

«محمدرضا باهنر» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا در پاسخ به پرسشی درباره استفاده برخی چهره ها از تریبون‌های عمومی چون صداوسیما و منابر برای حمله به دولت و مجلس گفت: امام جمعه شهری چیزی می‌گوید چون منسوب به اصولگرایی است از من می‌پرسند چرا فلان کس این حرف را زده است؟ این موضوع ارتباطی با من ندارد!

وی افزود: پای منبر علی رضا پناهیان می‌نشینم برخی بحث‌های علمی او را استفاده می‌کنم، ولی اگر بخواهم با پناهیان مناظره کنم خیلی حرف دارم. بر سر جریان شفافیت آرای نمایندگان، خیلی تعجب کردم که این منبری اهل مطالعه و تحلیل از واژه‌های سبک و نامناسب علیه یک نهاد استفاده کند.  

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان این که با شناختی که از شخصیت آقای پناهیان دارم باور نمی‌کردم این حرف ها را وی زده باشد، اظهارداشت: در موضوع شفاف‌سازی رای نمایندگان مواضعی عکس پناهیان دارم و معتقد هستم مخفی بودن رای در دنیا فلسفه‌ای دارد. چرا آرای مردم در انتخابات مخفی است؟  چون هر فرد می تواند آزادانه رای دهد. اشکالی ندارد هر کس رای خود را علنی کند ولی کسی را نمی‌توانیم به این کار وادار کنیم.

وی با طرح این پرسش که چرا آرای شورای نگهبان و یا اعضای هیات دولت از تریبون‌ها منتشر نمی‌شود، یادآور شد:  پیش خودم حساب کردم نماینده ای که می‌خواهد رای علنی بدهد وقتی به خانه می‌رود همسرش می‌پرسد امروز چرا اینطوری رای دادی یا ندادی و از خانواده گرفته تا امام جمعه … از او سوال می‌کنند،   لاجرم نماینده برای رای دادن باید همه این محاسبات را انجام دهد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *