پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | سانحه قطار مسافری زاهدان – تهران، 40 مصدوم و کشته برجای گذاشت

سانحه قطار مسافری زاهدان – تهران، 40 مصدوم و کشته برجای گذاشت





۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۶

سانحه قطار مسافری زاهدان – تهران، 40 مصدوم و کشته برجای گذاشت

ایرنا – قطار مسافری زاهدان – تهران به شماره ۷۲۵ در منطقه شورو زاهدان ساعت ۱۶ دیروز (چهارشنبه) از خط خارج شد که طبق اطلاعات دریافتی از اورژانس کشور، متاسفانه ۳۵ نفر از مسافران این قطار مصدوم و ۴ نفر از هموطنان نیز در این حادثه، جان خود را از دست دادند.

 روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: علت حادثه خروج واگن از ریل در منطقه شورو زاهدان در کمیسیون عالی سوانح راه آهن در دست بررسی قرار گرفته است.

روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه عصر چهارشنبه خود افزود: اعضای  کمیسیون عالی سوانح راه آهن به محل علت بروز حادثه خروج واگن های قطار مسافری در منطقه شورو زاهدان اعزام و علل این حادثه را در دست بررسی قرار دادند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: به محض تکمیل اطلاعات ارسالی در خصوص دلایل بروز این حادثه، مراتب به  اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.

در این حادثه ۵ واگن قطار از ریل خارج شده و همه مصدومان این حادثه توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شده اند و سایر مسافران نیز با اتوبوس به زاهدان در حال انتقال هستند.

راه اهن جمهوری اسلامی ایران همچنین در اطلاعیه شماره چهار خود تصریح کرد: عملیات امدادرسانی به مصدومان حادثه قطار زاهدان به تهران به پایان رسید.

 بر اساس این گزارش، در حال حاضر ماموران اداره کل راه آهن جنوب شرق در محل حادثه در حال جمع آوری واگن های سانحه دیده هستند تا عملیات بازگشایی محور ریلی زاهدان – تهران آغاز شود.

 

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *