پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | جشنواره برداشت آفتابگردان در خوی

جشنواره برداشت آفتابگردان در خوی





۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۵۸

 جشنواره برداشت آفتابگردان در خوی

اختتامیه  اختتامیه ششمین جشنواره برداشت آفتابگردان در خوی برگزار شد.

اختتامیه ششمین جشنواره برداشت آفتابگردان شب گذشته بااستقبال بی سابقه مردم برگزار شد بطوریکه که طی آن بیش از ۲۰ هزار نفردر پارک کوهستانی خوی حضور یافتند.

اکبرزاده شهردار خوی در این جشنواره با اشاره به استقبال مردم از این جشنواره اظهار کرد : امروز حضور این جمعیت علاقمند موجب شد تصمیم بگیریم بزرگترین آمفی تئاتر روبازکشور را در این پارک احداث کنیم.

وی برگزاری جشنواره آفتابگردان را اقدامی مهم و ارزشمند برای معرفی پتانسیل های گردشگری و فرهنگی و کشاورزی خوی عنوان کرد و گفت : مردم خونگرم و مهربان خوی همیشه شگفتی آفریدند و امروز این حضور گسترده نشان داد که مردم همگام و همراه با مسئولین در صدد توسعه و پیشرفت شهرشان هستند .

علی اکبر چیت ساز مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری خوی نیز در این جشنواره اظهارکرد: پارک تازه تاسیس شده کوهستان خوی برای اولین بار شاهد چنین رویداد و همایشی بود که جمعیتی بیش از ۲۰ هزار نفر در آن حضور پیدا کردند و از تمام عوامل و دست اندرکاران جشنواره بخاطر زحماتی که برای برگزاری چنین رویداد بزرگی کشیده بودند تشکر و قدردانی کرد.

 اجرای کنسرت از دیگر بخش های این اختتامیه بود که مردم استقبال بسیار باشکوهی از آن کردند. شهرستان خوی بزرگترین قطب تولید تخمه آفتابگردان کشور است و همه ساله جشنواره برداشت آفتابگردان به میزبانی خوی برگزار می شود .برگزار شد.

 

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *